Knap. Met twee zinnen van jou heb ik mijn wappie-l*lkoekbingokaart vol. Mooi man!J. Deltoer schreef: ↑16 mei 2022 00:07Ik kijk altijd en ben fan ondanks dat het veel te politiek correct en woke is. Maar dat moet ook kunnen dus het wordt door mij niet gecanceld.
Huiskamer
Re: Huiskamer
-
Graag gedaan. Ftr, ben gewoon gevaccineerd.
ETH trok gisteravond 1,85 miljoen kijkers.
Lisa29
vindt dit leuk
denk niet dat die cijfers aan mij liggen maar toch bedankt voor het compliment
Ik verheug me al op zaterdag want dan mag ik er weer heen. In juni ook nog 3 keer en dan is het helaas alweer afgelopen met het seizoen. Maar dan gaan Jeroen en Niels weer het theater in dus dan kan ik daar heen
Nooit op reageren, ongelezen weggooien is het enige wat je kunt doen. Meestal houdt het na verloop van tijd wel (een tijdje) op. Vermoedelijk staat je e-mailadres op een of andere spamlijst. Zodra een andere spammer/phisher die lijst weer koopt, begint het weer.
Blokkeren.breien schreef: ↑16 mei 2022 20:24De laatste tijd krijg ik regelmatig dezelfde phiishingmail (track&trace) in mijn spambox.
Ik geef iet mijn adres door via de verleidelijke unscribe here. Dat wordt ook afgeraden.
Ik ga er zeker niet op reageren. Dus ik geef geen gegevens door
Vraagje. Hoe kom ik er wel vanaf.
-
Het advies is om dat juist niet te doen. Hierdoor weten ze dat het emailadres in gebruik is waardoor er vaak nog meer spam volgt.
Laatst gewijzigd door Ik_weet_niet_alles op 16 mei 2022 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het advies is om dat juist niet te doen. Hierdoor weten ze dat het emailadres in gebruik is waardoor er vaak nog meer spam volgt.
Sorry 2 keer gepost. Kan het bericht niet meer verwijderen.
En ik meld uit ervaring, dat het daarna ophoudt. Dat advies is verouderd.
Bij de ene unscribe werkt het wel, de andere niet. Althans dat is mijn ervaring.
-
De echte spammers zijn blij als u op de unsubscibe knop druk. Weer een werkend adres dat ze kunnen .
-
Ik kijk eigenlijk nooit in de spambox. Wat zou ik daar moeten vinden, behalve onzin die ik niet wil? Die box is er niet voor niks...
Lisa29
vindt dit leuk
Er zijn maar weinig mensen die hem dit na zullen doen https://www.telegraaf.nl/video/14915068 ... -hoge-flat
Ik kijk wel af en toe, vooral omdat gmail soms gekke beslissingen neemt over wat spam is. Het komt ook wel voor dat het ene bericht van afzender x netjes in de inbox komt en het andere bericht in de spamfolder.witte angora schreef: ↑17 mei 2022 07:58Ik kijk eigenlijk nooit in de spambox. Wat zou ik daar moeten vinden, behalve onzin die ik niet wil? Die box is er niet voor niks...
Lowieze
vindt dit leuk
Als dat vaker gebeurt, gewoon die afzender als vertrouwd aanvinken, dan komt deze de volgende keer gewoon in de gewone boxLisa29 schreef: ↑17 mei 2022 08:11Ik kijk wel af en toe, vooral omdat gmail soms gekke beslissingen neemt over wat spam is. Het komt ook wel voor dat het ene bericht van afzender x netjes in de inbox komt en het andere bericht in de spamfolder.witte angora schreef: ↑17 mei 2022 07:58Ik kijk eigenlijk nooit in de spambox. Wat zou ik daar moeten vinden, behalve onzin die ik niet wil? Die box is er niet voor niks...
Een bevestiging van een bestelling komt weleens in de spambox terecht, en nee, dat is niet van dropshippers.witte angora schreef: ↑17 mei 2022 07:58Ik kijk eigenlijk nooit in de spambox. Wat zou ik daar moeten vinden, behalve onzin die ik niet wil? Die box is er niet voor niks...
Als ik correspondeer met een bedrijf, geven zij ook weleens aan dat hun reactie in de spambox terecht kan komen en of ik daar op wil letten.
Het probleem is dat het inderdaad ophoudt - zo lang er sprake is van legitieme verzenders. Als er sprake is van spammers, heb je juist bevestigd dat je mailadres actief is.
Daar is niets verouderds aan.
Heb je het dan echt over de spam-map, of over het tabblad "reclame"? Die worden nogal eens door elkaar gehaald, maar verschillen wezenlijk van elkaar.