Feedback op het Forum - deel 3
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Bijzondere argumentatie. Het zijn fijn zijn als je het houdt bij wat ik wél schrijf, in plaats van er van alles bij te halen.
Maar goed, da’s weinig feedback op het forum meer.
Maar goed, da’s weinig feedback op het forum meer.
Jammer weer, over de consumentenkwestie Corona mogen ruim 10000 (!) berichten worden geplaatst door een zeeer klein groepje personen, het net gestarte topic "Bezwaar maken tegen alles", natuurlijk indirect over de afhandeling Spaartaks, zit al na enige dagen een slotje !
Lady1234
vindt dit leuk
-
Dat " beste antwoord van Lady 1234 " is idd prima , maar het stoort mij wel wat dat ik dat keer op keer tussen de reacties zie staan.
Kan het nu niet eens weg?
Kan het nu niet eens weg?
'Jacqueline Destiny
en alfatrion
vinden dit leuk
En waar staat mijn beste antwoord dan?
Ik neem maar even aan dat Moederslink doelt op het al heel lang vaststaande (en in dat topic off-topic zijnde) “beste antwoord” in het Corona-topic.
algemeen-f162/coronavirus-algemeen-topi ... 98080.html
moederslink
vindt dit leuk
Even nagezien. Het was een antwoord op een vraag. Maar ik zie het nergens anders tussen de reacties staan. Ik begrijp dan ook niet wat @moederslink daarmee bedoelt.
-
Dat bedoel ik ook inderdaad.Moneyman schreef: ↑21 jun 2022 22:11Ik neem maar even aan dat Moederslink doelt op het al heel lang vaststaande (en in dat topic off-topic zijnde) “beste antwoord” in het Corona-topic.
algemeen-f162/coronavirus-algemeen-topi ... 98080.html
Lady1234 heeft die reactie al op 23 december 2021 geplaatst en Radar plempt het sindsdien steeds omhoog.
'Jacqueline Destiny
vindt dit leuk
-
Ik begrijp het “probleem” met het beste antwoord niet. Ik zie dat alleen als ik op de eerste pagina kijk, verder niet.
moederslink
vindt dit leuk
moederslink schreef: ↑22 jun 2022 00:08Klopt! Alleen steeds omhoog gezet in het Corona-topic.
Het is ook geen sneer naar jou hoor.
Nee, dat begrijp ik, maar bij mijzelf gebeurt dat niet. Misschien heb ik de instellingen anders staan. Geen idee.
Bij mij is 'beste antwoord' niet te zien op de laatste pagina van dat topic. Maar moet dit nou echt iedere keer opnieuw besproken worden (paar maanden geleden ook al)?
(Ik vraag me trouwens al een paar maanden af waarom dat topic nog steeds niet op slot gegooid wordt.)
Waarom zou er een slotje op moeten? Corona is nog steeds niet weg hoorZeerPrivé schreef: ↑22 jun 2022 10:01
Bij mij is 'beste antwoord' niet te zien op de laatste pagina van dat topic. Maar moet dit nou echt iedere keer opnieuw besproken worden (paar maanden geleden ook al)?
(Ik vraag me trouwens al een paar maanden af waarom dat topic nog steeds niet op slot gegooid wordt.)
Kanker, hart- en vaatziekten, Parkinson, griep enz. enz. enz. zijn ook nog steeds niet weg. Moeten daar dan ook allemaal topics over geopend worden?Lowieze schreef: ↑22 jun 2022 10:08Waarom zou er een slotje op moeten? Corona is nog steeds niet weg hoorZeerPrivé schreef: ↑22 jun 2022 10:01
Radar is een forum voor / over consumentenzaken, geen medisch forum, waar er overigens 'tig' van zijn. Bovendien kan er altijd opnieuw een topic over geopend worden als Corona weer zo erg zou gaan opspelen dat er weer allerlei verregaande hap en snap en paniek ingrepen worden gedaan.
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 22 jun 2022 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar daar zijn toch al vele forums voor? Dat beperkt zich daar echt niet tot alleen de medische kant.fonsflons schreef: ↑22 jun 2022 10:17Er kan in een topic over een bepaalde ziekte toch ook niet medisch gepraat worden? Ikzelf heb in mijn directe omgeving met parkinsonisme te maken en in dit geval is de medische kant niet meer van toepassing, maar de menselijke kant des te meer. Ik vind dat zinnig om daar in een topic over te praten (niet dat ik er eentje voor zou openen, maar als iemand vragen zou hebben zou ik (voor de verandering) best zinnige dingen kunnen zeggen.
@@ Ik had overigens nog een kleine aanvulling gedaan in vorige reactie.
"echt iedere keer opnieuw..." toe maar
Ik heb er een tijd geleden eens een opmerking over gemaakt, en nu loopt ML blijkbaar tegen hetzelfde aan. Om dit soort feedback te geven is dit topic bedoeld. Wat is je probleem?