Misschien even het topic lezen voor je reageert. Voor deze verwijten is geen grond.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gls komt hornbach pakket niet ophalen
Re: gls komt hornbach pakket niet ophalen
Moneyman,
Thx
.
Voor mij is dit einde topic. Nogmaals bedank ik iedereen die met antwoorden, tips en vragen kwam. Heeft mij even uit de dip geholpen.
Hele fijne dag iedereen.
Thx
Voor mij is dit einde topic. Nogmaals bedank ik iedereen die met antwoorden, tips en vragen kwam. Heeft mij even uit de dip geholpen.
Hele fijne dag iedereen.
moederslink
vindt dit leuk
Prima, dus het pakje is nu retour onderweg naar Hornbach ?neem ik aan.
Tis altijd mooi om te horen hoe het nu afgelopen is met een onderwerp......
Tis altijd mooi om te horen hoe het nu afgelopen is met een onderwerp......
Idd, ik vermoed dat gls bezorger deze heeft meegenomen. Eind goed al goed.
Ik vind het ook altijd fijn om ook het einde te lezen, komt helaas niet vaak voor.
Ik vind het ook altijd fijn om ook het einde te lezen, komt helaas niet vaak voor.
Wel eens een dag meegelopen met zo'n bezorger? Die heeft aan het einde van de werkdag stilte nodig vanwege alle honden, die aanslaan en alle overige geluiden op straat. Wie dat werk lang volhoudt, wordt vroeger of later een keer gegrepen door een hond.
Nee, Bello is altijd lief. Behalve die ene keer ...
Je wijst naar de bezorger, maar als eigenaar ben en blijf je verantwoordelijk voor het gedrag van de hond. Daarom liever je hond zo trainen, dat hij niet bij elk geluid aanslaat. Dan krijg je nooit te maken met de juridische afdelingen van de vervoerders of de afdelingen verhaal van de zorgverzekeraars.