LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanbod Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
rietra24
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2005 11:17

aanbod Dexia

Ongelezen bericht door rietra24 »

Een vraag:
In 1998 is mijn partner een contract aangegaan met de winstverdriedubbelaar van Legio Lease. Na 3 jaar weer verlengd tot 2004. Toen een restschuld over gehouden. De beide contracten voor Legio Lease zijn alleen door mijn man getekend echter het aanbod van Dexia over de afbetaling van de restschuld hebben we beide ondertekend.
Hebben wij nog een poot om op te staan of is er niets meer aan te doen??

B.v.d. voor een reactie!!

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: aanbod Dexia

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Hallo Riet,

Je hebt wel degelijk een kans, omdat de eerste 2 originele contracten niet door jou zijn ondertekend en dus al niet rechtsgeldig zijn, een verlenging van een niet-geldig contract kan dus niet.

Omdat jou situatie door het aanvaarden van het Dexia Aanbod en het verlengen alleen maar complexer is geworden is het in jou geval bijzonder aan te raden om direct juridische hulp in te schakelen (advocaat).
Op de site van o.a. pay-pack eb pal staan diverse kantoren in ons land, waarvan de meeste zo niet alle met toevoeging werken (gesubsidieerde rechtsbijstand).

m.v.g. justice

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: aanbod Dexia

Ongelezen bericht door pewi »

Heb in november het aanvraagformulier (gegevensformulier) opgestuurd met twee handtekeningen. Ik heb het hier over het aanvraagformulier. Daarna niets meer gehoord, geen aanbod ontvangen. Ondertussen ben ik veel wijzer geworden en zal niet op het aanbod (wat ik nog moet krijgen) ingaan. Ik ben ondertussen gestopt met betalen en wacht af. Wat is wijsheid. Zelf dagvaarden of laten dagvaarden. Mijn schade (restschuld + inleg) bedraagt ± € 75000.=

meneer lucas
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 feb 2005 21:00

Re: aanbod Dexia

Ongelezen bericht door meneer lucas »

wat is wijsheid pewi, ik heb zelf ook een aantal van die ..........contracten. zelf al 40.000 restschuld onder protest betaald en zit nog met 3 contracten in mijn maag. wat een ellende

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: aanbod Dexia

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste mede- gedupeerde,

Kijk eens bij het onderwerp: aandelenlease avond Limburg enorm succes.

Hier staat een uitgebreid verslag met antwoorden op de meest gestelde vragen.

Mocht je na het doorlezen nog vragen of onduidelijkheden hebben.

Mail me dan op: [email protected]

m.v.g. justice man

vonkie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 feb 2005 15:50

Re: aanbod Dexia

Ongelezen bericht door vonkie »

toen ik op het aanbod van Dexia wilde ingaan, moest mijn partner meetekenen. Dit had hij niet gedaan op het originele contract.
Zonder handtekening van mijn partner, mocht ik geen gebruik maken van het aanbod.
ik heb toen verlengd, wederom zonder handtekening van mijn partner.
Dit werd wel geaccepteerd.

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: aanbod Dexia

Ongelezen bericht door Radar »

Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is of behandeld wordt. In dat topic kunt u uw vraag stellen of reactie geven. Dit topic wordt gesloten.

Met vriendelijke groet,
Redactie Radar

Gesloten