Huiskamer
Re: Huiskamer
Naar een station brengen 50 tot 100 km verderop? Overdrijven is ook een vak.
Maar ja, het is niet goed, of het deugt niet.
Maar ja, het is niet goed, of het deugt niet.
Erthanax
vindt dit leuk
Ik vraag me regelmatig af waarom sommigen toch maar in dat waardeloze Nederland blijven wonen, waar werkelijk niets maar dan ook niets goed geregeld is volgens hen. Als het gras bij de buren groener is, dan maar lekker verhuizen naar de buren.
Zoals Mr. Frank Visser weleens gezegd heeft: “Nederland bestaat uit klagers”
Lady1234
vindt dit leuk
@Jablan “ We hebben vrijwel elk weekend bezoek voor zoon, dat met de trein onze kant uit komt. Elke keer is er minstens eentje, die ik naar een station 50 tot 100 kilometer verderop mag brengen, omdat er ergens wordt 'gewerkt' en anders de reis wel heel erg lang gaat duren.”
Dus die mensen kunnen wel met de trein naar u toekomen, maar als ze terug willen reizen zijn er ineens onverwachts (zonder aankondiging) werkzaamheden??
Dat gelooft u toch zeker zelf niet?
Dus die mensen kunnen wel met de trein naar u toekomen, maar als ze terug willen reizen zijn er ineens onverwachts (zonder aankondiging) werkzaamheden??
Dat gelooft u toch zeker zelf niet?
-
Exact... en dan is het vervelend als je ineens niet meer met de normale trein naar huis kan omdat die op het laatste moment is uitgevallen.
Overigens, ik meen dat ik had geschreven dat ik een prima dag had gehad. Opvallend dat het positieve in no-time naar de achtergrond is verdwenen en de focus in de discussie ineens ligt op het ene negatieve puntje dat ik benoemde. En het zijn weer exact dezelfde personen... dan vraag ik me toch af wie er hier negatief ingesteld is...
-
In sommige landen kun je inderdaad beter je mond houden. En dat zijn er eigenlijk aardig wat.
Opvallend dat jij altijd loopt te janken over wat je zelf opzoekt. Steek je hand eens in eigen boezem.witte angora schreef: ↑15 aug 2022 09:57Opvallend dat het positieve in no-time naar de achtergrond is verdwenen en de focus in de discussie ineens ligt op het ene negatieve puntje dat ik benoemde. En het zijn weer exact dezelfde personen... dan vraag ik me toch af wie er hier negatief ingesteld is...
jablan , ff beter lezen wat ik geschreven heb en anders niet quoten.
Dat wordt kennelijk toch door velen met 'groen' geassocieerd, vandaar misschien de massale toeloop naar dit grasveldje.
reggie2
vindt dit leuk
Alweer een bijzondere vondst door de droogte, deze keer een 17e-eeuws scheepswrak!
-
even een vraag / opmerking/aanmerking :
er worden nu gratis maandverband en tampons uitgereikt aan arme gezinnen
Waarom geen gratis scheermesjes voor arme gezinnen ?
Triest land zijn wij geworden.moederslink schreef: ↑15 aug 2022 18:02even een vraag / opmerking/aanmerking :
moederslink
vindt dit leuk
Scheermesjes kun je nog wel zonder, maandverband/tampons niet.moederslink schreef: ↑15 aug 2022 18:02even een vraag / opmerking/aanmerking :
Dan krijg je dat smerige geknoei met lappen, net als vroeger
Om dat nu smerig geknoei te noemen, is wat overdreven. Je moest je maatregelen treffen.
-
Scheermesjes zijn ook nodig, niet iedereen wil zn baard laten groeien of elektrisch scheren én scheermesjes zijn duur , duurder dan maandverband.
reggie2
vindt dit leuk
Ja, maar dan is shampoo, deodorant etc. ook nodig.moederslink schreef: ↑15 aug 2022 19:14Scheermesjes zijn ook nodig, niet iedereen wil zn baard laten groeien of elektrisch scheren én scheermesjes zijn duur , duurder dan maandverband.
Het gaat juist om de jonge meisjes die dagen van school wegblijven omdat ze ongesteld zijn en geen maandverband/tampons hebben.
-
Niet iedereen wil...moederslink schreef: ↑15 aug 2022 19:14Scheermesjes zijn ook nodig, niet iedereen wil zn baard laten groeien of elektrisch scheren én scheermesjes zijn duur , duurder dan maandverband.
Precies, een keuze dus. Terwijl ongesteld worden toch echt geen keuze is.
-
Wanneer je huidproblemen hebt , in je gezicht , heb je ook geen keuze , je moet je dan wél scheren.Techneut71 schreef: ↑15 aug 2022 19:29Niet iedereen wil...moederslink schreef: ↑15 aug 2022 19:14Scheermesjes zijn ook nodig, niet iedereen wil zn baard laten groeien of elektrisch scheren én scheermesjes zijn duur , duurder dan maandverband.
Precies, een keuze dus. Terwijl ongesteld worden toch echt geen keuze is.
-
Helemaal met je eens , maar eerlijk gezegd :Lowieze schreef: ↑15 aug 2022 19:27Ja, maar dan is shampoo, deodorant etc. ook nodig.moederslink schreef: ↑15 aug 2022 19:14Scheermesjes zijn ook nodig, niet iedereen wil zn baard laten groeien of elektrisch scheren én scheermesjes zijn duur , duurder dan maandverband.
Het gaat juist om de jonge meisjes die dagen van school wegblijven omdat ze ongesteld zijn en geen maandverband/tampons hebben.
is dat nu écht niet te betalen ???
Spotgoedkope pakken bij de Lidl, de Aldi .
Bij de arme gezinnen wordt ook wel vaak gerookt of Cola of andere frisdranken gedronken én bier!
En gesnoept .
En de pil werd toendertijd uit de basisverzekering gehaald. Soms kan ik bepaalde beslissingen écht niet snappen.