Tv omgevallen door fout in handleiding
-
Re: Tv omgevallen door fout in handleiding
Maar als je de handleiding niet snapt, dan ga je toch niet rommelen tot je hoopt dat het goed is? Dan vraag je toch iemand met meer verstand van zaken hoe het moet? Of desnoods ga je even naar de winkel en vraag je of je mag kijken hoe het daar is gemonteerd. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
-
"Maar als je de handleiding niet snapt, dan ga je toch niet rommelen tot je hoopt dat het goed is? Dan vraag je toch iemand met meer verstand van zaken hoe het moet?" Helaas zijn er heel veel mensen die geschreven teksten niet of niet goed snappen, maar dat zelf niet beseffen. Juist dit soort mensen worden nooit bereikt met teksten als "Begrijpt U iets niet, vraag hulp" Ze gaan er eenvoudigweg van uit dat ze een tekst wel goed begrijpen.
Ik snap vooral niet waarom het niet in de handleiding staat.
Ik merk dat ik het erg vervelend vind dat ik hier als een of andere stumper wordt neer gezet die een iq van 55 heeft.peter17111962 schreef: ↑25 aug 2022 10:30"Maar als je de handleiding niet snapt, dan ga je toch niet rommelen tot je hoopt dat het goed is? Dan vraag je toch iemand met meer verstand van zaken hoe het moet?" Helaas zijn er heel veel mensen die geschreven teksten niet of niet goed snappen, maar dat zelf niet beseffen. Juist dit soort mensen worden nooit bereikt met teksten als "Begrijpt U iets niet, vraag hulp" Ze gaan er eenvoudigweg van uit dat ze een tekst wel goed begrijpen.
Dit forum kom ik nooit, maar dan ook nooit meer.
Geen fout? Als de montage in de handleiding had gestaan, had ik geen foute montage gedaan toch? Of zie ik dit verkeerd
Wilde u dan alleen maar beklaagd worden en horen dat u gelijk hebt?
Zelfs zonder handleiding zou duidelijk moeten zijn dat 2 vierkante uitstekende delen aan de pootjes in 2 daarvoor bedoelde vierkante gaatjes moeten vallen wil het goed zitten.
Jammer dat je niet even inhoudelijk reageert op de reacties die je hopelijk wel verder hebben geholpen. Een boel mensen in dit onderwerp hebben tijd en moeite gestoken in jouw vraag en geprobeerd de situatie zo goed mogelijk uiteen te zetten. Dat de uitkomst daarvan er mogelijk een is die je liever niet had gezien begrijp ik, maar wel jammer dat je die tijd en moeite niet op waarde lijkt te schatten.Tjidske schreef: ↑25 aug 2022 12:20Ik merk dat ik het erg vervelend vind dat ik hier als een of andere stumper wordt neer gezet die een iq van 55 heeft.peter17111962 schreef: ↑25 aug 2022 10:30"Maar als je de handleiding niet snapt, dan ga je toch niet rommelen tot je hoopt dat het goed is? Dan vraag je toch iemand met meer verstand van zaken hoe het moet?" Helaas zijn er heel veel mensen die geschreven teksten niet of niet goed snappen, maar dat zelf niet beseffen. Juist dit soort mensen worden nooit bereikt met teksten als "Begrijpt U iets niet, vraag hulp" Ze gaan er eenvoudigweg van uit dat ze een tekst wel goed begrijpen.
Shainora
vindt dit leuk
Volgens mij heb ik genoeg gereageerd. Zou je misschien even kunnen nalezenCro schreef: ↑25 aug 2022 12:38Jammer dat je niet even inhoudelijk reageert op de reacties die je hopelijk wel verder hebben geholpen. Een boel mensen in dit onderwerp hebben tijd en moeite gestoken in jouw vraag en geprobeerd de situatie zo goed mogelijk uiteen te zetten. Dat de uitkomst daarvan er mogelijk een is die je liever niet had gezien begrijp ik, maar wel jammer dat je die tijd en moeite niet op waarde lijkt te schatten.Tjidske schreef: ↑25 aug 2022 12:20Ik merk dat ik het erg vervelend vind dat ik hier als een of andere stumper wordt neer gezet die een iq van 55 heeft.peter17111962 schreef: ↑25 aug 2022 10:30"Maar als je de handleiding niet snapt, dan ga je toch niet rommelen tot je hoopt dat het goed is? Dan vraag je toch iemand met meer verstand van zaken hoe het moet?" Helaas zijn er heel veel mensen die geschreven teksten niet of niet goed snappen, maar dat zelf niet beseffen. Juist dit soort mensen worden nooit bereikt met teksten als "Begrijpt U iets niet, vraag hulp" Ze gaan er eenvoudigweg van uit dat ze een tekst wel goed begrijpen.
Of je dat verkeerd ziet weet ik net zo min als jij, want die situatie doet zich niet voor. Je zou evengoed kunnen zeggen dat, als iets niet in de handleiding staat en jij blijkbaar niet weet hoe je het moet monteren, daar even onderzoek naar doet. Of op z'n minst checkt of de door jou gebruikte methode stabiel is. Zeker nu je, zoals je zelf zegt, over een gezonde dosis boerenverstand beschikt. Beiden heb je niet gedaan - met de bekende gevolgen.
Shainora
vindt dit leuk