Wat er met deze groep gaat gebeuren interesseert me niet, ze zitten dan op het terrein van de ambassade dus op het grondgebied van het betreffende land. Deze gelukzoekers zijn niet zielig. Ze hebben bewust een keuze gemaakt en deze keer is het niet gelukt.angel1978 schreef: ↑26 aug 2022 15:57Maar dat is dus je kop in het zand en fijne praat voor de borrel..juliomariner schreef: ↑26 aug 2022 15:55Nee ik heb niet DE oplossing, u wel? maar juist deze landen willen niet meewerken aan de terugkeer, nou wij willen ze ook niet.
Want dan nog maar een keer: wat gaat er uiteindelijk gebeuren met deze groep die niemand wil en wat er toch behoorlijk veel zijn?
Ik heb DE oplossing ook niet, maar ik zeg liever gewoon dat ik het ook niet weet.
Het is nu tijd om door te pakken in plaats van het linkse l*llen wat de afgelopen 30 jaar is gebeurd.
Als de gelukzoekers uit de procedure zijn zal de rest veel sneller opgevangen kunnen worden.
Wat ik mij echt afvraag: waarom zijn het vooral jonge mannen. Ik dacht dus oprecht dat vooral vrouwen en kinderen bedreigd en onderdrukt worden?
Waar zijn deze dan?