LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie kan mij advies geven

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
elliot
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 mar 2005 18:15

wie kan mij advies geven

Ongelezen bericht door elliot »

Hallo allemaal,

Ik volg al enige tijd jullie gesprekken op dit forum.

Ik heb een vraag: Wij hebben ook een restschuld gehad, maar omdat wij ons huis gingen verbouwen en hier een tweede hypotheek voor moesten afsluiten, waren wij bang dat we BKR geregistreerd zouden raken, dus een lening afgesloten om de restschuld af te lossen.

Ik weet dat het niet slim was, maar hadden geen andere optie op dat moment.

Mijn vraag is dus eigenlijk wat moeten wij in dit geval doen (zijn vanaf het begin al lid van LV) maar daar krijg ik ook geen duidelijk beeld van.

Wij hebben dus alles betaald (met protestbrief dat werd aangeraden door LV), maar mocht er een schikking komen met Dexia hebben wij dan ook ergens recht op.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en alvast bedankt voor het lezen

ellen :idea:

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: wie kan mij advies geven

Ongelezen bericht door villa_cees »

Kijk eerst even op de topic Info avond aandelenlease Limburg (25-02-2005) enorm succes

Daar vindt je een verslag van de infoavond gemaakt door justice man 007. En daarin worden een hoop vragen beantwoord (om je een beetje op weg te helpen)

vr.gr.Cees

elliot
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 mar 2005 18:15

Re: wie kan mij advies geven

Ongelezen bericht door elliot »

Bedankt cees, zal ik zeker doen

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: wie kan mij advies geven

Ongelezen bericht door Radar »

Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is. Dit topic wordt gesloten.

Met vriendelijke groet,
Redactie Radar

Gesloten