Huiskamer
reggie2
en Oldsmobile442
vinden dit leuk
Re: Huiskamer
Ik waardeer de poging, Erthanax En gefeliciteerd natuurlijk
Erthanax
, Oldsmobile442
en Jablan
vinden dit leuk
-
Ja, zeer gefeliciteerd met de verjaardag van uw kind en de schitterende keuken en overvol van lekkere hapjes.
Mijn dag was ook zeer geslaagd langs de dijken en molens, wat is Nederland toch prachtig. De hond heeft ook genoten, hij hoopt dat de auto nog vele jaren oud wordt.
Oh ja, en Moneyman moest gisteren naar iets speciaals waar hij zin in had in de vroege ochtend uren, ik hoop voor hem dat het ook een hele fijne dag is geweest en niet voor niets zo vroeg opgestaan.
Nou, Verstappen ook nog eens nummer 1, wat een klasse heeft Nederland toch in huis.
Een hele fijne avond, eet smakelijk! ik hoop ook dat @breien haar rugzak weer heeft kunnen herstellen met de uitgebreide hulp van het forum.
Mijn dag was ook zeer geslaagd langs de dijken en molens, wat is Nederland toch prachtig. De hond heeft ook genoten, hij hoopt dat de auto nog vele jaren oud wordt.
Oh ja, en Moneyman moest gisteren naar iets speciaals waar hij zin in had in de vroege ochtend uren, ik hoop voor hem dat het ook een hele fijne dag is geweest en niet voor niets zo vroeg opgestaan.
Nou, Verstappen ook nog eens nummer 1, wat een klasse heeft Nederland toch in huis.
Een hele fijne avond, eet smakelijk! ik hoop ook dat @breien haar rugzak weer heeft kunnen herstellen met de uitgebreide hulp van het forum.
Dat is jouw invulling. Ik geef alleen aan dat we op de grens NL-D wonen. Waar exact laat ik mij niet over uit ivm veiligheidsissues.
Nee hoor. Telegraaf en NRC zijn van Mediahuis. Deze twee kranten proberen vooral met geschreeuw te scoren.juliomariner schreef: ↑27 aug 2022 22:20Dus een van de grootste landelijke dagbladen zou eigenlijk maar niet meer gelezen moeten worden omdat de inhoud u niet bevalt.
Dat neigt toch echt naar censuur.
Als de Telegraaf echt de waarheid had geschreven, zouden andere media hetzelfde verhaal brengen.
Dat is niet gebeurd, daarmee is de Telegraaf voor de 1 miljoenste keer een leugenleverancier.
Dat is niet zo moeilijk. Sommige woorden worden door de aanhang van die groepen gebruikt om een wij-zij tegenstelling te creëren. Zodra die woorden hier opduiken, is wel duidelijk waar men nog meer online onderweg is.juliomariner schreef: ↑27 aug 2022 22:23Allereerst knap dat u aan een paar post op het forum kunt zien dat ze bij PVV/FvD horen.
En wees eerlijk: met 3-5 pagina's per dag is alles wel gezegd. Een oplossing is niet dichterbij gekomen, meer begrip voor elkaar ook niet.
Daarom: tijd voor andere dingen.
Sinds wanneer bepaal jij de inhoud van de huiskamer?
Je kletst weer onzin met je aannames over waar mensen op stemmen/toe behoren.
Je kletst weer onzin met je aannames over waar mensen op stemmen/toe behoren.
kuklos
vindt dit leuk
Je bent dus gewoon een voorstander van censuur, de verkeerde mening moet verboden worden.Jablan schreef: ↑28 aug 2022 19:35Nee hoor. Telegraaf en NRC zijn van Mediahuis. Deze twee kranten proberen vooral met geschreeuw te scoren.juliomariner schreef: ↑27 aug 2022 22:20Dus een van de grootste landelijke dagbladen zou eigenlijk maar niet meer gelezen moeten worden omdat de inhoud u niet bevalt.
Dat neigt toch echt naar censuur.
Als de Telegraaf echt de waarheid had geschreven, zouden andere media hetzelfde verhaal brengen.
Dat is niet gebeurd, daarmee is de Telegraaf voor de 1 miljoenste keer een leugenleverancier.
Als jij dat voor jezelf wil beslissen, ga je gang. Maar jij bepaalt niet, nu niet nooit niet, waarover anderen hier praten
-
Dus aan bepaalde woorden denkt u te kunnen zien tot welke politieke groepering iemand hoort?
Voor de rest alles goed met u?
Dit is wel een behoorlijk selectieve verontwaardiging juliomariner.juliomariner schreef: ↑28 aug 2022 19:48Dus aan bepaalde woorden denkt u te kunnen zien tot welke politieke groepering iemand hoort?
Bij anderen heb ik je hier nooit over gehoord...
-
Anderen hebben me er nog nooit van beticht dat ik aanhanger van die idioot van Baudet zou zijn.
bij mijn weten was dit de tekst: "Houden we vast: Oldsmobile442, Reggie2, Kuklos, Nijogeth als echoput van PVV/FvD en alle overige forummers proberen verder te kijken of feiten te leveren."
en kom jij daar niet in voor...
Maar het gaat dus niet om de inhoud en niet om de beschuldiging maar puur om het feit dat jij (niet) genoemd wordt?
en kom jij daar niet in voor...
Maar het gaat dus niet om de inhoud en niet om de beschuldiging maar puur om het feit dat jij (niet) genoemd wordt?
-
Tuurlijk joh.
Tja, het ging dus idd niet over inhoud
-
Daar zijn de extreem linkse deugmensen altijd goed in, andermans woorden verdraaien en zich superieur over een ander denken te zijn.
kuklos
vindt dit leuk
Zie, selectieve verontwaardiging..juliomariner schreef: ↑28 aug 2022 20:15Daar zijn de extreem linkse deugmensen altijd goed in, andermans woorden verdraaien en zich superieur over een ander denken te zijn.
Het mag wel, maar alleen van één kant
Nee, dat is een gevolg van hetgeen jij doet. De woorden van juliomariner verdraaien.angel1978 schreef: ↑28 aug 2022 20:18Zie, selectieve verontwaardiging..juliomariner schreef: ↑28 aug 2022 20:15Daar zijn de extreem linkse deugmensen altijd goed in, andermans woorden verdraaien en zich superieur over een ander denken te zijn.
Het mag wel, maar alleen van één kant
reggie2
vindt dit leuk
Maar ja, iemand die de NRC er van beticht vooral met geschreeuw te scoren en die krant op hetzelfde niveau zet als De Telegraaf, neem ik niet serieus.
reggie2
vindt dit leuk
-
Iemand koffie met een appelpunt met vers geklopte slagroom?
Volgens mij heeft dat niks met links of rechts te maken.juliomariner schreef: ↑28 aug 2022 20:15Daar zijn de extreem linkse deugmensen altijd goed in, andermans woorden verdraaien en zich superieur over een ander denken te zijn.
sjohie
vindt dit leuk