Huiskamer
Re: Huiskamer
Je bent niet lekker.
Persoonlijk worden is verboden.
Persoonlijk worden is verboden.
Dat je maf bent als je bij zo,n dronken zooitje wil horen.
Voor de rest, hou je persoonlijke aanvallen bij je
Voor de rest, hou je persoonlijke aanvallen bij je
Nul komma nul ervaring dus met studentenverenigingen.
Maar mensen veroordelen omdat ze iets doen wat jij niet doet en geen ervaring mee hebt is oké?
Hophophop
vindt dit leuk
Dat je ontzettend hypocriet bent was me al duidelijk, maar dit is wel een nieuw hoogtepuntje. Kennelijk is het jou wel toegestaan om iedereen die bij een studentenvereniging wil voor gek te verslijten, maar zodra iemand iets over jou zegt is het weer boehoehoehoe.
Overigens: ik vind dat je berichten ook daadwerkelijk op afgunst wijzen. Kennelijk ligt dit heel gevoelig voor je.
kuklos
vindt dit leuk
Je begint toch zo onderhand te vermoeden dat reggie2 een troll is. Zo hypocriet is toch niemand echt?
Reggie2 is geen troll. Ik ben het vaak niet met hem eens, maar niets in zijn vorige berichten wijst erop dat hij een troll is. Doch hij laat hier wel enorme hypocrisie zien.
Hmm ja niet alleen hier. Zo roept hij ook heel vaak tegen mensen dat ze niet moeten reageren op iets als het ze niet bevalt, om vervolgens constant te reageren op dingen die hem niet bevallen.
Maar duidelijk. Kennelijk geen troll, maar gewoon ontzettend hypocriet.
Maar duidelijk. Kennelijk geen troll, maar gewoon ontzettend hypocriet.
kuklos
vindt dit leuk
-
Als een forumlid ergenis bij u opwekt kunt je deze persoon op uw vijandenlijst zetten zodat u zijn/berichten niet meer ziet.
Heb dat een tijdje bij komkommertijd voor zijn permanente ban gedaan en moet zeggen dat geeft veel rust.
Heb dat een tijdje bij komkommertijd voor zijn permanente ban gedaan en moet zeggen dat geeft veel rust.
Dan kan je toch soms heel wonderlijke reacties lezen als er iemand op die onzichtbare reactie heeft geantwoord?
-
Vlg mij is Reggie2 een vrouw .
Maar nog even over dat ontgroenen:
vlak Defensie niet uit , ook genoeg excessen ( geweest) ,
vernederingen, mishandelingen, aanranding en zelfs verkrachtingen.
Het heeft toch echt alleen maar met ' machtsspelletjes ' te maken.
Even de feuten laten weten en voelen dat ze niets zijn en onderaan de pikorde staan.
Je kunt evengoed een fantastische studententijd hebben, échte vrienden maken, zonder je bij corpsballen aan te sluiten.
Wij hebben alle 4 in Groningen gestudeerd, broers en zussen.
Ook mijn broers hebben deze extremiteiten niet meegemaakt.
Het ligt aan de vereniging, het bestuur . Het hoeft niet zo te gaan !
De uitwassen komen in het nieuws, gelukkig.
Over het algemeen komen deze extremiteiten nu gelukkig niet veel meer voor.
Even de feuten laten weten en voelen dat ze niets zijn en onderaan de pikorde staan.
Je kunt evengoed een fantastische studententijd hebben, échte vrienden maken, zonder je bij corpsballen aan te sluiten.
Jablan
vindt dit leuk
Oh, ergernis is een groot woord. Het feit dat iemand (kennelijk in alle oprechtheid) allerlei sneren uitdeelt, daarna aangeeft dat persoonlijke aanvallen niet mogen, om vervolgens weer mensen persoonlijk te beledigen wekt voornamelijk verbazing op. Nieuwsgierigheid ook, naar waar het precies mis is gegaan in zo iemand zijn (of kennelijk, haar) leven.juliomariner schreef: ↑07 sep 2022 20:13Als een forumlid ergenis bij u opwekt kunt je deze persoon op uw vijandenlijst zetten zodat u zijn/berichten niet meer ziet.
Klopt ook hoor. Het hoeft inderdaad niet zo te gaan, en het gaat meestal ook niet zo.moederslink schreef: ↑07 sep 2022 20:33Vlg mij is Reggie2 een vrouw .
-
let op :
as vrijdag 9 september rijden er géén treinen!
as vrijdag 9 september rijden er géén treinen!
Net zo hypocriet als het feit dat wél de berichten van hophophop zijn gemeld, maar niet de overige berichten die net zo hard de regels overtreden.
Laten we hopen dat de mods dit keer verder kijken dan de meldknop lang is..
-
Mooi dan hoef ik ook niet met mijn auto voor een gesloten overweg te wachten
Lady1234
, moederslink
, Nijogeth
en Erthanax
vinden dit leuk
Hahaha, is het weer zo ver ja. Mooi is dat altijd.
Ik ga er vanuit dat het weer neerkomt op 'u vraagt, wij draaien', en dat enkel ik een waarschuwing kan bijschrijven. Maar ik laat me graag positief verrassen.
Kan dus een punt worden, als u meerdere keren gewaarschuwd bent, om wat voor reden dan ook, volgt er nadien een ban.
Ik zie toch echt geen noodzaak voor een melding. Het is hier de huiskamer. Maar mag toch meer.
Ik zie toch echt geen noodzaak voor een melding. Het is hier de huiskamer. Maar mag toch meer.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk