Huiskamer
Re: Huiskamer
Och ja dat is dan wat het is. Ik hoop dat reggie en de zijnen daar gelukkig van worden.
Zucht ...
Zo onderhand ben ik voorstander om de metro van Lille landelijk uit te rollen. Rijdt automatisch, zonder bestuurder, en op tijd.
Ik dacht het, jij zei hetjuliomariner schreef: ↑07 sep 2022 21:14Mooi dan hoef ik ook niet met mijn auto voor een gesloten overweg te wachten
Het vreemde aan dit alles is hoe de politiek handelt, of beter gezegd niet handelt. OV zou een alternatief voor de auto moeten zijn en daarmee een positief effect op het milieu moeten hebben, maar vanuit de overheid gebeurt weer eens niks. Sowieso al prefereer IK (opzettelijk hoofdletters) de auto vanwege de snellere reistijd en vrijheid, maar met al deze stakingen gaan ook treinreizigers sneller en vaker voor de auto kiezen.
Als ik naar mijn (klein)kinderen ga, gaat het om afstanden van 50 tot 100 km. Met het OV duurt dat 2 tot 2:30 uur, met de auto 0:40 tot 1:15. Als ik er om 7:30 uur wil zijn, is de keuze voor mij gemakkelijk: de auto. De keuze is bovendien dubbel gemakkelijk, want ik heb nog maar één auto
-
Erthanax
vindt dit leuk
-
Correctie : ik hoor net - met uitzondering vd lijn Utrecht-Schiphol
Late reactie, druk met belangrijkere zakenMoneyman schreef: ↑07 sep 2022 16:10Ik denk niet dat er gebeurt wat jij hier omschrijft. Er wordt -mijns inziens- niet alleen gereageerd omdat het Jablan is, maar óók (juist) vanwege hetgeen hij schrijft.
Ik durf wel te stellen dat er min of meer dezelfde soort reacties waren gekomen als ik dezelfde observaties op dezelfde manier had gedeeld. Alleen de homo-erotische koppeling zou dan niet gelegd zijn, gok ik.
We gaan het hier niet over eens worden. Geeft ook niet. Je ziet in deze hele discussie weer eens hoe lastig het is om alleen met geschreven berichten een discussie te voeren, het ontbreken van de non-verbale component zorgt daarvoor. Je ziet dat mensen de betreffende tekst op een heel verschillende manier interpreteren.
Ik ben er absoluut van overtuigd dat als jij dezelfde observarties in dezelfde bewoordingen had gedeeld, er dan anders op gereageerd zou zijn. Op zich ook niet zo gek, want zoals je zelf zegt 'dat een schrijver niet los gezien wordt van het geschrevene is niet iets geks of slechts, maar eerder iets logisch' Verder blijf ik er bij dat nergens goed is onderbouwd waarom de observaties van J normoverschrijdend zouden zijn. Anderen mogen daar anders over denken.
Is dit een vooraankondiging? https://nos.nl/artikel/2443787-britse-a ... -geplaatst
Zo leest het inderdaad wel. Zou men in Engeland net zo vaag doen als in Nederland als het dit soort nieuws van het Koningshuis betreft.
Mocht het inderdaad een voorbode van het overlijden zijn, wat daarna? Charles of William?
Mocht het inderdaad een voorbode van het overlijden zijn, wat daarna? Charles of William?
Inmiddels dit bericht verschenen, lijkt het e.e.a. (om het zo maar even te zeggen) verwacht te worden https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... mering-aan
Van mij had Charles overgeslagen mogen worden, maar ja, naar mij luisteren ze gewoon niet.
moederslink
vindt dit leuk
Het wordt King Charles and Queen Consort Camilla
ZeerPrivé
en moederslink
vinden dit leuk
Wat mij betreft geen van beiden. Geef mij maar prins Harry in zijn bad ass tijd.
Daarom ook, de prins Harry in zijn bad ass tijd.
Gelukkig maar
Eens. Een belangrijke factor.JozJan schreef: ↑08 sep 2022 11:53We gaan het hier niet over eens worden. Geeft ook niet. Je ziet in deze hele discussie weer eens hoe lastig het is om alleen met geschreven berichten een discussie te voeren, het ontbreken van de non-verbale component zorgt daarvoor. Je ziet dat mensen de betreffende tekst op een heel verschillende manier interpreteren.
Hij is inmiddels wel gearriveerd https://www.bbc.com/news/live/uk-62834633 Einde oefening dus.
Op Netflix is de serie The Royals nog te zien. Charles als onnozelaar, Camilla als vals sekreet, William en Kate als klef stel, en prinses Anne als een soort spook. Erg vermakelijk.
Over Koningin Elizabeth en prins Philip wordt overigens alleen gesproken, ze hebben geen rol in beeld.
Over Koningin Elizabeth en prins Philip wordt overigens alleen gesproken, ze hebben geen rol in beeld.
Goeie tip.
Erthanax
vindt dit leuk