Huiskamer
Re: Huiskamer
Het is ook een respectabele leeftijd.
Om de bezuinigingen niet in de wielen te rijden, doe ik dit even hier:
Wat een pech! Gelukkig lijken de gevolgen mee te vallen, maar het is waardeloos als iemand kreukel(tje)s rijdt in je liefhebbersauto. Ik hoop dat hij onzichtbaar hersteld kan worden.Nijogeth schreef: ↑08 sep 2022 14:12Nou, dit is in elk geval voorlopig gelukt. Er heeft er vanmorgen eentje achterop gezeten (allebei ongedeerd, alleen cosmetische schade aan de auto's voor zover ik kon zien) en de auto staat bij de schadehersteller. De leenauto is een stuk zuiniger, dus dat is ook een tijdelijke besparing.
-
Inderdaad. Maar hoe moet ik 'onzichtbaar herstellen' voor me zien? Een grote onzichtbaarheidsmantel over auto en monteur en dan maar aan het werk?Erthanax schreef: ↑08 sep 2022 17:48Om de bezuinigingen niet in de wielen te rijden, doe ik dit even hier:Wat een pech! Gelukkig lijken de gevolgen mee te vallen, maar het is waardeloos als iemand kreukel(tje)s rijdt in je liefhebbersauto. Ik hoop dat hij onzichtbaar hersteld kan worden.Nijogeth schreef: ↑08 sep 2022 14:12Nou, dit is in elk geval voorlopig gelukt. Er heeft er vanmorgen eentje achterop gezeten (allebei ongedeerd, alleen cosmetische schade aan de auto's voor zover ik kon zien) en de auto staat bij de schadehersteller. De leenauto is een stuk zuiniger, dus dat is ook een tijdelijke besparing.
Nog belangrijker is dat er geen lijfelijke schade is.
moederslink
vindt dit leuk
Auto is ondertussen alweer rijklaar gemaakt. Onderhuids gelukkig geen schade. Nu alleen wachten op de nieuwe bumper en waarschijnlijk ook nieuwe achterklep en plek bij de schadehersteller. Aangezien ik mijn spoiler binnenkort toch zou laten spuiten, laat ik die er ook meteen bij spuiten, dan is ie er toch af.
-
Vrachtvaart gaat voor,hoewel een pont ook vracht vervoerd natuurlijk.
Maar een pont steekt de (vaar) weg over dus verleent voorrang.
Bij een gierpont moeten wij altijd goed opletten hoever die al is wat betreft het midden van de rivier.
reggie2
vindt dit leuk
De Britse Koningin is inmiddels overleden.
-
Ja. Rust zacht Lillibeth
Hier sluit ik me bij aan.
moederslink
vindt dit leuk
Waarom zou het zo rustig zijn in de huiskamer ?
Veel andere dingen actueel?
-
Sinds een paar dagen heb ik zo nu en dan een 'stotterend ' en blokjes beeld.
Of 't beeld staat een paar seconden stil. En t ' knettert ' dan even .
Zeer irritant!
Alle plugjes, stekkertjes zijn nagelopen en goed aangedrukt.
Het Ziggo informatiekanaal geeft een groene vink , m.a.w : de aansluiting/kabels e.d zijn OK.
Waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen?
Zeer irritant!
Het Ziggo informatiekanaal geeft een groene vink , m.a.w : de aansluiting/kabels e.d zijn OK.
Ze zeggen dat dit meestal aan de kabels ligt, dat je dan kabels moet vervangen als het aan blijft houden.moederslink schreef: ↑10 sep 2022 20:01Sinds een paar dagen heb ik zo nu en dan een 'stotterend ' en blokjes beeld.
Zeer irritant!
Hebben uw buren, uiteraard ook met Ziggo, daar ook last van? Al op internt gekeken bij storingen?
Anders gewoon morgen even Ziggo bellen.
Anders gewoon morgen even Ziggo bellen.
-
Geen storingen bij de buren. Alle kabels nagelopen.
Ook geen storing bij Ziggo bij deze postcode.
Op internet het ' stappenplan' doorlopen om de oorzaak op te sporen.
Ik kom er nu niet uit en bel maandag Ziggo.
Laatst gewijzigd door moederslink op 10 sep 2022 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens ziggo kun je dat niet aan de kabels zien. Ja ik vind het ook vreemd. Maar het enigste wat ze zullen doen is waarschijnlijk aansluiting vervangen en kabel.moederslink schreef: ↑10 sep 2022 20:33Geen storingen bij de buren. Alle kabels nagelopen.
-
Ik had stille hoop dat het een simpel akkefietje zou zijn en dat één van jullie het zou kunnen weten .
Maar goed, maandag maar even bellen.
Maar goed, maandag maar even bellen.
Zo te lezen op hun forum hebben veel mensen er last vanmoederslink schreef: ↑10 sep 2022 20:33Geen storingen bij de buren. Alle kabels nagelopen.
https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/ ... -p/1042924
moederslink
vindt dit leuk
-
Aha, goed van jou, Lowieze!
Hebben wij ook al sinds een dag of 3. Is een storing bij Ziggo in verschillende gebieden en de meeste meldingen komen uit Amsterdam en wij staan op de ik dacht 4e plaats met meldingen. Ik heb ook al verschillende appjes gehad van deze en gene of wij er ook last van hadden. Ja, dus ! Ligt niet aan je kabels of kastje. Zit ergens bij Ziggo volgens...... menig een.
moederslink
vindt dit leuk