Ik dacht hier nooit in te stinken maar helaas het is mij overkomen
Zijn er nog meer mensen welke bij ByZaaza-amsterdam.nl iets hebben besteld ?
Ik heb met deze website problemen
Ik heb daar een paar sandalen ( goudkleurig ) gekocht voor 44,95 , de website zag er goed uit en ook de ervaringen waren prima dus tja waarom niet.....Helaas duurde de bestelling lange dan aangegeven op de website maar na een email kreeg ik weer iets vertrouwen en het kon nog wel eens 15 dagen duren
Achteraf gezien gaat dit over een dropshipping bedrijfje wat artikelen besteld via bv Aliexpress , op zich geeft dat niet maar retourneren kan blijkbaar niet terwijl de site dit WEL aangeeft ( op eigen kosten, dus ongeveer 6,95 )
Nu proberen ze met man en macht mij iets anders te laten bestellen zie hier onder :
Bedankt voor jouw mailtje!
Wat jammer om te lezen dat het product niet naar wens is.
Uiteraard kun je altijd jouw bestelling naar ons retourneren. Om jouw tijd en retourkosten te besparen, heb daarom misschien een leuke aanbieding voor jou!
Wat zou je ervan vinden als je een ander product mag uitkiezen voor maar 22.50 euro extra? Dat zou toch geweldig zijn!
Het product mag alleen niet duurder zijn dan het huidige product die besteld is, en de huidige factuur zou natuurlijk wel betaald moeten worden (indien nog niet betaald). Je ontvangt dan een ander product voor maar 22.50 euro extra erbij!
Ik hoor graag welk product uit ons assortiment ik voor jou kan bijbestellen!
Met vriendelijke groet,
Ik heb daar dus voor bedankt en vroeg nogmaals het adres waarop ik de sandalen kon retourneren want blijkbaar kan dit niet ! toen volgende dit :
Hi Sylvana,
Jammer dat je niet akkoord gaat met ons voorstel voor een ander product en/of maat.
Om jouw tijd en kosten te besparen hebben wij wellicht een alternatief voor jou:
Als alternatief kan ik 20% van het aankoopbedrag terugstorten. Je mag het product dan houden, en hoeft jouw bestelling niet te retourneren!
Ik hoor graag of het een goede oplossing is voor jou!
Met vriendelijke groet,
Kortom IK BEN MIJN GELD KWIJT !!, BEN IK DE ENIGE ?