Lowieze schreef: ↑19 sep 2022 16:51
Onkruid71 schreef: ↑19 sep 2022 16:44
Blijkbaar snap je niet wat PEM, ik heb dat al meerdere malen uitgelegd. Ik heb ME/CVS diagnose via een kliniek.
Misschien kan jij mij dan vertellen welke behandelingen helpen, lijkt me niet.
En nee ik laat me niks aanpraten door facebook groepen, ik ga uit van de medische wetenschap.
Voor de rest niks.
Dat niemand het snapt, dat weten we nu wel. U gaat uit van de medische wetenschap, die u van Facebook etc. afhaalt?
Maar wat heeft u de laatste jaren zelf eens geprobeerd?
U zit zelf boordevol vooroordelen over artsen, u komt er nooit, maar u weet het toch zeker dat artsen u niet kunnen helpen.
Ziet u nu zelf echt niet waar u mee bezig bent?
Van de sites zoals BMJ, the lancet en ga zo maar door. Hoe moet ik aan iemand uitleggen die vooroordelen heeft, en denkt dat ik mijn informatie niet uit juiste bronnen haal, blijkbaar niks gelezen heeft er over duidelijk maken dat er niks tegen te doen is?
Op mijn vraag of u misschien een behandeling weet, is er geen antwoord. En dan vraagt u aan mij of ik wel weet wat ik doe?
Feiten zijn artsen in Nederland weten bijna niks over deze ziekte. Dan heb je nog een groepje die denken dat meer bewegen en cognitieve gedragstherapie en oplossing is, terwijl dat al lang bewezen is, dat dat niet zo is.
Ik bemoei me ook nergens mee waar ik geen verstand van heb, maar u oordeelt wel over iets wat u niks over gelezen hebt. Dan vraagt u aan mij of ik inzie wat ik aan het doen ben, maar ik stel die vraag dan liever andersom.
Als je bepaaldevragen hebt, over dat je iets niet snap, kan ik je linkjes geven met uitleg. Niet over alles omdat ze nog niet alles onderzoeken.
Hier simpele uitleg over PEM.
https://youtu.be/THlRW_YGZmE