Fout naam in ticket KLM, kan ik nog iets doen?
-
Fout naam in ticket KLM, kan ik nog iets doen?
Ik was iets te enthousiast met het boeken van mijn vliegticket en heb hierdoor per ongeluk niet mijn tweede en derde naam ingevuld (stom, ik weet het)..
Aangezien het ontzettend druk is bij KLM lukt het maar niet om iemand aan de telefoon of in de chat te krijgen, en ik word er toch een beetje zenuwachtig van..
Heeft iemand hier ervaring mee? Kunnen mijn tweede en derde naam nog worden toegevoegd? Of heb ik pech?
Aangezien het ontzettend druk is bij KLM lukt het maar niet om iemand aan de telefoon of in de chat te krijgen, en ik word er toch een beetje zenuwachtig van..
Heeft iemand hier ervaring mee? Kunnen mijn tweede en derde naam nog worden toegevoegd? Of heb ik pech?
-
Re: Fout naam in ticket KLM, kan ik nog iets doen?
Dat zal vast kunnen. Alleen het kan wel extra kosten met zich meebrengen.
U zal toch moeten proberen om met KLM in contact te komen.
Hou wel rekening dat u mogelijk kosten moet betalen. Elk luchtvaartmaatschappij heeft hierover zijn eigen regels.
Hou wel rekening dat u mogelijk kosten moet betalen. Elk luchtvaartmaatschappij heeft hierover zijn eigen regels.
-
Je tweede en volgende voornamen hoef je helemaal niet in te vullen
Engelengeduld
vindt dit leuk
Foutjes in namen herstelt KLM gratis tot 30 uur voor vertrek. En inderdaad hoeft alleen de eerste voornaam op het ticket te staan.
https://www.klm.nl/information/manage-b ... -typo-name
https://www.klm.nl/information/manage-b ... -typo-name
Engelengeduld
vindt dit leuk
-
1ste voornaam is voldoende, zo vlieg ik al jaren lang meerdere keren per jaar de hele wereld over, geen zorgen dus.
Engelengeduld
vindt dit leuk
-
Als je maar wel de naam die in je paspoort staat gebruikt hebt, niet afgekort of anderszins afwijkend.Arizonakid schreef: ↑19 sep 2022 22:451ste voornaam is voldoende, zo vlieg ik al jaren lang meerdere keren per jaar de hele wereld over, geen zorgen dus.
Engelengeduld
vindt dit leuk
Gratis tip als er geen andere mogelijkheden zijn (of als die veel te duur zijn):
heel vaak vergelijken airlines je paspoort met je boarding pass die je zelf op je telefoon hebt of die je hebt uitgeprint.
Dus wat kan je doen?
Sla de PDF van de boarding pass op, wijzig daar de naam en print die dan uit.
Bij de controle zijn beide dan gelijk en dus OK.
heel vaak vergelijken airlines je paspoort met je boarding pass die je zelf op je telefoon hebt of die je hebt uitgeprint.
Dus wat kan je doen?
Sla de PDF van de boarding pass op, wijzig daar de naam en print die dan uit.
Bij de controle zijn beide dan gelijk en dus OK.
Joh, je hoeft altijd alleen maar je eerste voornaam in te vullen. Maak je dus niet druk, zo is het helemaal goed.
Fijne reis gewenst!
Fijne reis gewenst!
pieterenien
vindt dit leuk