Ricardo.R schreef: ↑22 sep 2022 13:30
Ik heb een abonnement bij T-Mobile. Daarbij heb ik een telefoon als afbetaling. Nu wil ik de restschuld van circa 380,00 euro in één keer afbetalen. Alleen blijkt dat de enige mogelijkheid om het te kunnen betalen via IDeal is. Ik heb bij de klantenservice gevraagd of er nog een andere mogelihjheid is tot betalen. Dit is er, tot zijn eigen verbazing, niet. Kan iemand mij vertellen of ik mij telefoon ook op een andere manier kan afbetalen behalve met Ideal?
De klantenservice van het bedrijf in kwestie zegt dat iDeal de enige manier is. Het zou wel erg wonderlijk zijn als iemand alhier, zou zeggen dat er wél een alternatief is.
Bij het doen van een iDeal betaling is er de keuze om een bank op te geven, en dan gaat u naar de omgeving daarvan. Dat zou u dus samen met iemand die wel iDeal gebruikt kunnen doen, mits die persoon blij wordt van 380 euro aan cash. Kwestie van 5m samen achter een pc/tablet/smartphone duiken.
Zelf maar wat gaan overmaken en verwachten dat het goed gaat, is een probaat middel om hier nog wat leuke topics te kunnen maken, want zulke processen op eigen houtje kort gaan sluiten, is een recept voor veel ellende.