Alles kan. Het kan ook dat ze niet goed luisteren. Die kans lijkt me groter. Bij dit soort gigantische organisaties proberen buiten de bestaande processen om iets te bereiken is gewoon heel onverstandig.moederslink schreef: ↑23 sep 2022 20:33Ik weet dat grote bedrijven hier nu niet bepaald adequaat mee om kunnen gaan.
Het geeft idd bijna altijd gedoe op.
Toch ben ik van mening dat zo.n betaling met de correcte relevante info uiteindelijk op de juiste plek kan worden afgeboekt.
Bij de Zorgverzekeraar heb ik zelf ooit iets dergelijks bij de hand gehad.
Door veel ad telefoon te zitten , goed te luisteren aan beide kanten is dit gewoon goed gekomen.
In het beste geval wordt het geld dan teruggeboekt, in het slechtste geval verdwijnt het ergens.
Overigens neemt dit het bezwaar van Jozjan niet weg. De kans is groot dat de partij waar TS zijn abonnementsgelden aan betaalt niet de partij is die de telefoon gefinancierd heeft.