Jij schrijft het, ik denk dit al langer.
24/7 hiermee bezig zijn lijkt mij doodvermoeiend en niet bevorderlijk voor het helingsproces.
Jij schrijft het, ik denk dit al langer.
Gezien de hoeveelheid taalfouten die zo ongeveer iedereen op het forum hier maakt valt deze amper nog op.
Hier boven staat het gewoon in een filmpje uitgelegd waarom niet.
Deze discussie is helaas al vaker gevoerd en elke keer was het inderdaad "jullie begrijpen het niet".Lowieze schreef: ↑07 okt 2022 11:51Als je je enorm kunt verdiepen in een bepaald onderwerp, op fora kunt lezen en schrijven en dat praktisch elke dag (en nacht) dan zou bijvoorbeeld vrijwilligerswerk vanuit huis toch ook wel mogelijk moeten zijn?
Dan verzet je je zinnen wat en je helpt er anderen ook nog mee. Lijkt me veel beter dan bijna obsessief met uw ziekte bezig te zijn.
Maar ja, ik begrijp het zeker niet?
Jij gaat er vanuit dat ik altijd wakker ben inderdaad. En dat filmpje geeft het duidelijk aan. En als je denkt het beter te weten als waar we wetenschappelijk bekend is, dan ga je het niet snappen inderdaad.Lowieze schreef: ↑07 okt 2022 11:51Als je je enorm kunt verdiepen in een bepaald onderwerp, op fora kunt lezen en schrijven en dat praktisch elke dag (en nacht) dan zou bijvoorbeeld vrijwilligerswerk vanuit huis toch ook wel mogelijk moeten zijn?
Dan verzet je je zinnen wat en je helpt er anderen ook nog mee. Lijkt me veel beter dan bijna obsessief met uw ziekte bezig te zijn.
Het is toch duidelijk dat het niet gesnapt wordt wat PEM is, dat lees je hier continue. Wat ik ook voor links meer gooi, er wordt nog gedacht dat ze het beter weten. Dus dan is dat zeker de conclusie.kuklos schreef: ↑07 okt 2022 11:54Deze discussie is helaas al vaker gevoerd en elke keer was het inderdaad "jullie begrijpen het niet".Lowieze schreef: ↑07 okt 2022 11:51Als je je enorm kunt verdiepen in een bepaald onderwerp, op fora kunt lezen en schrijven en dat praktisch elke dag (en nacht) dan zou bijvoorbeeld vrijwilligerswerk vanuit huis toch ook wel mogelijk moeten zijn?
Precies dat.
En dat.
Je draait wéér om het punt heen.
OH is dat zo, dat als het een kan het ander kan? Dat is een afname die jij maakt, zeker niet gebaseerd op feiten. En ook niet ervaring.
Ok wat vraagjes voor jou dan.kuklos schreef: ↑07 okt 2022 12:01@Onkruid71, als we samenvatten waar de gehele discussie tot nu toe op neer is gekomen, dan is het dit:
* Er wordt te weinig gedaan;
* Niemand snapt het, ook artsen niet;
* Werkelijk elke suggestie dat als je hier de hele dag kan rondhangen je ook nog andere dingen kan doen vanaf de computer (of tablet) worden afgewezen;
* Iedereen die het met je oneens is snapt het niet.
Dat je dus steeds minder medestanders krijgt is niet zo vreemd. Maar goed, ook ik behoor tot de groep die het niet begrijpt en dus eigenlijk niks mag zeggen. Toch?
OH is dat zo, dat als het een kan het ander kan? Dat is een afname die jij maakt, zeker niet gebaseerd op feiten. En ook niet ervaring.
Je gaat geen antwoord krijgen. Omdat jij elke keer het om wil draaien.
Tja, wie zou dat niet willen als hij ziek is.
Maar goed dat jij geen dokter bent dan. Wat de wetenschap er ook over zegt, jij bent het er toch niet mee eens. En meerdere hier blijkbaar.