Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Bedankt voor je bericht. Ga ook flink hamsteren. Gisteren naar Belgie geweest en een halve aanhangwagen bruinkoolbriketten gehaald. Laat de winter maar komen.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Een halve aanhangwagen? Waarom niet meteen een hele? Stel dat het 20 graden gaat vriezen, je weet maar nooit...
(Welke helft had je eigenlijk? Linkerhelft, rechterhelft, voorste helft, achterste helft?)
(Welke helft had je eigenlijk? Linkerhelft, rechterhelft, voorste helft, achterste helft?)
-
Aanvankelijk voorste helft, tijdens rijden schoof de lading wat en verdeelde zich over de aanhanger.
Ik lees en hoor overal dat er zo weinig belangstelling zou zijn voorde volgende corona prik. Nou, ik had daar gisteren een afspraak voor, maar het was stampend druk. Lange rijen.
Maar goed, hij zit er in.
Maar goed, hij zit er in.
moederslink
, scontra
, Erthanax
en G7
vinden dit leuk
In ben afgelopen week geweest en het was hier inderdaad niet druk, er kwamen druppelsgewijs wat mensen binnen.
Ik was gister bij een prikpost: grote stad, retedruk.
Hier (randstadstad) was het afgelopen week ook flink druk; een stuk of 15 prikposten met allemaal 5 à 6 wachtenden. De wachttijd viel reuze mee, dankzij de voortreffelijke organisatie.
Mijn prikster van dienst was zeer bedreven en naderhand geen enkele bijwerking, zelfs geen pijnlijke prikplek.
Mijn prikster van dienst was zeer bedreven en naderhand geen enkele bijwerking, zelfs geen pijnlijke prikplek.
G7
vindt dit leuk
Klopt. Is een typisch voorbeeld van cognitieve dissonantie.
Jablan
vindt dit leuk
Waarom zou je het niet zeggen? Ik geef geen waardeoordeel over de mensen die jij spreekt en ik geef ook geen waardeoordeel over de mensen die ik spreek. Ik geef enkel aan dat de mensen die we spreken (of jij dat nu bent, of ik, of Moneyman, of Lowieze of wie dan ook) geen goede indicator is van het aantal mensen dat zo'n prik zal nemen.
Ik hoor in mijn omgeving 3 varianten, ik neem hem, ik wacht nog ff en nee ik neem het echt niet meer. In ieder geval niet meer die lelijke discussies over het wel of niet nemen, dat vind ik ook wel belangrijk.
Moneyman
, scharrelschipper
en Jablan
vinden dit leuk
Ik ben er uiteindelijk vorige week zaterdag telefonisch doorgekomen, omdat zoals eerder verteld, iemand met ons mee gaat. Wij mogen volgende week zaterdag komen om te prikken. Dus 2 weken na mijn telefonische afspraak. Zeker omdat het niet zo druk is. Nou, denk ik het toch wel.
In mijn omgeving ook alleen maar mensen die 'm wel willen/nemen. Maar goed, net als in het vorige topic (corona) mag iedereen het weer voor zich zelf beslissen. Respect voor beide.
In mijn omgeving ook alleen maar mensen die 'm wel willen/nemen. Maar goed, net als in het vorige topic (corona) mag iedereen het weer voor zich zelf beslissen. Respect voor beide.
moederslink
vindt dit leuk
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
Ik ken persoonlijk niemand die is uitgenodigd, behalve mijn ouders en oma's. Tenminste waarvan ik weet of ze wel of niet geprikt worden. Precies 50/50. Mijn vader niet, heeft al meerdere keren corona gehad. Mijn moeder heeft nog geen corona gehad (tenminste niet positief getest) en pakt m wel. Mijn ene oma heeft m al, mijn andere oma is momenteel thuis met corona (3e keer al) en neemt er geen meer en neemt die snotneus die ze op haar 88e van corona krijgt maar op de koop toe.
reggie2
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Ik hoop voor uw oma dat het daar bij blijft.
moederslink
vindt dit leuk
Was het dezelfde plek als de vorige keren en net zo groot (zelfde aantal prikposten) ?
Eigenlijk staan we regelmatig voor een leeg schap, waar iets zou moeten liggen. Bevoorrading van de winkels is een vak apart, afgezien van de productieproblemen.moederslink schreef: ↑14 okt 2022 17:50let op :
er wordt weer WC papier gehamsterd .
Ik greep mis en dát was het antwoord vd medewerker.
Een goed product maken is een ander vak. Heeft iemand een alternatief voor spaghettisauzen met gemodicifeerd maiszetmeel erin? Door het zetmeel hecht de saus zich erg goed aan de pannen, kost de vaatwasser van dienst (machine of mens) aardig moeite om de pannen weer schoon te krijgen.
Zelf maken kan, maar daar heeft niet iedereen geduld of tijd voor. Of is er een merk zonder toegevoegd zetmeel?