Ik ga nu eerst eten,en ik dien je straks van repliek,mocht je ook nog wat eten; smakelijk.
Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Geen antwoord nodig, laat maar.
-
Als U iets wat U niet welgevallig is trollgedrag noemt is dat m.i. toch een gebrek aan???
Vul zelf maar in.
U had natuurlijk ook gewoon op mijn vraag kunnen antwoorden.
ik had begrepen dat de bedoeling van o.a. dit forum was om nieuwtjes uit te wisselen en evt. vragen te stellen,en ja,ook wat discussie`s te voeren.
ik krijg sterk de indruk dat U niet precies weet wat "trollen"is.
Dat is jammer,want dat vertroebelt een normale omgang hier met elkaar.
Zie Uw antwoord met echte interesse tegemoet.
reggie2
vindt dit leuk
U en Uw in een zin schrijf je met een u en niet als hoofdletter, maar ja hoe moet je er anders de nadruk op leggen als je iemand op z'n nummer wil zetten ?scharrelschipper schreef: ↑16 okt 2022 20:31Als U iets wat U niet welgevallig is trollgedrag noemt is dat m.i. toch een gebrek aan???
Vul zelf maar in.
ik had begrepen dat de bedoeling van o.a. dit forum was om nieuwtjes uit te wisselen en evt. vragen te stellen,en ja,ook wat discussie`s te voeren.
-
Inmiddels zitten we op pagina 995 van de huiskamer. Tijd om de frituur aan te zetten.
Heb ik net een uurtje geleden uit gedaan, dus ik heb m'n buik er nog vol van.witte angora schreef: ↑16 okt 2022 20:41Inmiddels zitten we op pagina 995 van de huiskamer. Tijd om de frituur aan te zetten.
-
Nee hoor,mensen die ik niet ken/en/of die ik niet aardig vind en/of die mij niet aardig vinden,spreek ik aan met U of Uw.scontra schreef: ↑16 okt 2022 20:39U en Uw in een zin schrijf je met een u en niet als hoofdletter, maar ja hoe moet je er anders de nadruk op leggen als je iemand op z'n nummer wil zetten ?scharrelschipper schreef: ↑16 okt 2022 20:31Als U iets wat U niet welgevallig is trollgedrag noemt is dat m.i. toch een gebrek aan???
Vul zelf maar in.
Dat heet "dodelijk beleefd"
Nee hoor,mensen die ik niet ken/en/of die ik niet aardig vind en/of die mij niet aardig vinden,spreek ik aan met U of Uw.
Dat heet "dodelijk beleefd"
[/quote]
Nou, zeg dan maar jij tegen mij, want ik heb de pest* aan U*.
*Let wel op waar de klemtoon wordt gelegd, anders kan deze opmerking zomaar verkeerd worden geïnterpreteerd
Moneyman
, scharrelschipper
en reggie2
vinden dit leuk
Hoe kan je iemand met U met een hoofdletter aanspreken? Ik spreek trouwens iedereen die ik niet ken aan met een u.
Maar goed, lang geleden was het U, net zo goed als het October met een hoofdletter en een c was. Ook niets mis mee.
Maar goed, lang geleden was het U, net zo goed als het October met een hoofdletter en een c was. Ook niets mis mee.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Mijn oma is weer hersteld en aan mijn auto zijn vandaag de herstelwerkzaamheden begonnen. Het was een hele lijst zag ik wel, maar mijn spoiler staat er gelukkig ook op (had geen schade, maar was wel toe aan een opknapbeurt omdat de blanke lak los aan het laten was). Aangezien ie er dan toch af moet om de achterklep te vervangen en er anders mogelijk duidelijk kleurverschil komt, was het beter die mee te spuiten.
Jij gaat daar heen @ breien?
-
Vandaag in de bossen weer wat hout gesprokkeld. Zo kom ik de horrorwinter wel door als ik iedere dag een beetje bijelkaar zoek. Voor de braven hier, ik weet dat het niet mag, maar fietsen stelen vind ik erger en daar wordt al niets aan gedaan.
Tot de boswachter je ziet, krijg je een prent
-
-
Ik zie nog steeds dat hele bossen moet wijken voor villa's van de boven ons gestelden en voor onzinnige uitbreidingen van de industrie. En ik moet dan maar braaf zijn.
Ik ben niet zo braaf hoor, maar kom wel met mijn hond in bossen en zie regelmatig de boswachter rondrijden.
Van mij mag je, maar achteraf niet klagen over een prent
Van mij mag je, maar achteraf niet klagen over een prent
Erthanax
vindt dit leuk
-
Dat zal hem inderdaad leren.
J. Deltoer schreef: ↑17 okt 2022 21:58Vandaag in de bossen weer wat hout gesprokkeld. Zo kom ik de horrorwinter wel door als ik iedere dag een beetje bijelkaar zoek. Voor de braven hier, ik weet dat het niet mag, maar fietsen stelen vind ik erger en daar wordt al niets aan gedaan.
Een drogreden om zelf te mogen jatten.
Wees gelukkig en tevree met hetgeen u zich onrechtmatig heeft toegeëigend, maar dit jaar heeft u er niets aan aangezien je nat hout maar beter niet kan stoken in een houtkachel of allesbrander.
Het rendement van het verbranden van nat hout is minimaal, de milieuvervuiling is zeer groot en de kans op een schoorsteenbrand is behoorlijk, ook als deze kortgeleden nog geveegd is.
Eerst maar een jaartje droog wegleggen en er in de winter 23 - 24 pas gebruik van maken.
Jablan
vindt dit leuk
-
Een fiets daarentegen kun je direct doorverkopen.
J. Deltoer
vindt dit leuk