Je zit nu te klagen over de staatsomroep op een site van de staatsomroep. Bij een echt staatsomroep was jouw bericht (en ook alle andere berichten van je) allang verwijderd.J. Deltoer schreef: ↑16 okt 2022 09:40Misschien even de vraag beantwoorden... Klopt, u bent de enige die dat doet. Wij volgen gewoon de route die de regering en de staatsomroep voor ons uitstippelt. Ik mag toch aannemen dat onze minister-president Mark Rutte o.l.v. Mevr. Kaag het heel goed weten en het beste voor hebben met ons, het volk.
Huiskamer
Re: Huiskamer
Die aanname zou ik maar niet maken, het is nl. de top op de ministeries die aan de touwtjes trekken.J. Deltoer schreef: ↑16 okt 2022 09:40Ik mag toch aannemen dat onze minister-president Mark Rutte o.l.v. Mevr. Kaag het heel goed weten en het beste voor hebben met ons, het volk.
JozJan
vindt dit leuk
Ik lees dat toch anders, heb eerder de indruk dat jij dat doet. Ook niet de bedoeling?
-
Dat laatste zal voor jou opgaan,maar lang niet voor iedereen.Jablan schreef: ↑15 okt 2022 21:29@Lady: dank je. Tot nu toe altijd met warm water voorgespoeld![]()
Nee, maar het voor/tegen/twijfelen hangt meer af van de eigen ervaringen dan van de overheidsinformatie.scharrelschipper schreef: ↑15 okt 2022 20:53Of ben ik de enige hier op dit forum die ook ander nieuws leest/volgt dan het nieuws van onze regering?
ik zie en hoor velen die zonder nadenken de ene of de andere kant opgaan.
-
Tja, "zo de waard enz"Lowieze schreef: ↑16 okt 2022 09:01Die laatste zin komt enigszins hooghartig over, maar dan zal toch uw bedoeling niet zijn?scharrelschipper schreef: ↑15 okt 2022 20:53
Dat "respect voor beide" vind ik mooi.
helemaal mee eens.
Maar langzamerhand zouden toch de twijfels moeten rijzen over de noodzaak/het nut van die prikken?
Of ben ik de enige hier op dit forum die ook ander nieuws leest/volgt dan het nieuws van onze regering?
Het lijkt erop dat dit alleen gezegd wordt om hier weer eens wat te stoken, maar dat is zeker ook uw bedoeling niet?
Maar zoals U ongetwijfeld weet is er op dit forum ook de gelegenheid tot het stellen van vragen.
En dat doe ik omdat ik interesse heb in de meningen/stellingen van anderen.
Niet meer en niets minder.
reggie2
vindt dit leuk
-
J. Deltoer schreef: ↑16 okt 2022 09:40Misschien even de vraag beantwoorden... Klopt, u bent de enige die dat doet. Wij volgen gewoon de route die de regering en de staatsomroep voor ons uitstippelt. Ik mag toch aannemen dat onze minister-president Mark Rutte o.l.v. Mevr. Kaag het heel goed weten en het beste voor hebben met ons, het volk.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Oei, of ik ook ander nieuws lees, volgens mij heb ik daar geen actieve herinnering aan ![😁](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f601.svg)
scharrelschipper
vindt dit leuk
Dat geloof ik inmiddels al lang niet meer.scharrelschipper schreef: ↑16 okt 2022 14:10Tja, "zo de waard enz"Lowieze schreef: ↑16 okt 2022 09:01Die laatste zin komt enigszins hooghartig over, maar dan zal toch uw bedoeling niet zijn?scharrelschipper schreef: ↑15 okt 2022 20:53
Dat "respect voor beide" vind ik mooi.
helemaal mee eens.
Maar langzamerhand zouden toch de twijfels moeten rijzen over de noodzaak/het nut van die prikken?
Of ben ik de enige hier op dit forum die ook ander nieuws leest/volgt dan het nieuws van onze regering?
Het lijkt erop dat dit alleen gezegd wordt om hier weer eens wat te stoken, maar dat is zeker ook uw bedoeling niet?
Maar zoals U ongetwijfeld weet is er op dit forum ook de gelegenheid tot het stellen van vragen.
-
Wat geloofd U niet meer?angel1978 schreef: ↑16 okt 2022 19:01Dat geloof ik inmiddels al lang niet meer.scharrelschipper schreef: ↑16 okt 2022 14:10Tja, "zo de waard enz"
1ste,2de, 3e ,of 4de zin ?
Of wat Lowieze schrijft?
Jouw 'goede bedoelingen'
Het is 100% trollgedrag
Het is 100% trollgedrag
Lowieze
vindt dit leuk
-
Geen antwoord nodig, laat maar.
-
Als U iets wat U niet welgevallig is trollgedrag noemt is dat m.i. toch een gebrek aan???
Vul zelf maar in.
U had natuurlijk ook gewoon op mijn vraag kunnen antwoorden.
ik had begrepen dat de bedoeling van o.a. dit forum was om nieuwtjes uit te wisselen en evt. vragen te stellen,en ja,ook wat discussie`s te voeren.
ik krijg sterk de indruk dat U niet precies weet wat "trollen"is.
Dat is jammer,want dat vertroebelt een normale omgang hier met elkaar.
Zie Uw antwoord met echte interesse tegemoet.
reggie2
vindt dit leuk
U en Uw in een zin schrijf je met een u en niet als hoofdletter, maar ja hoe moet je er anders de nadruk op leggen als je iemand op z'n nummer wil zetten ?scharrelschipper schreef: ↑16 okt 2022 20:31Als U iets wat U niet welgevallig is trollgedrag noemt is dat m.i. toch een gebrek aan???
Vul zelf maar in.
ik had begrepen dat de bedoeling van o.a. dit forum was om nieuwtjes uit te wisselen en evt. vragen te stellen,en ja,ook wat discussie`s te voeren.
Zie Uw antwoord met echte interesse tegemoet.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Inmiddels zitten we op pagina 995 van de huiskamer. Tijd om de frituur aan te zetten.
Heb ik net een uurtje geleden uit gedaan, dus ik heb m'n buik er nog vol van.witte angora schreef: ↑16 okt 2022 20:41Inmiddels zitten we op pagina 995 van de huiskamer. Tijd om de frituur aan te zetten.
-
Nee hoor,mensen die ik niet ken/en/of die ik niet aardig vind en/of die mij niet aardig vinden,spreek ik aan met U of Uw.scontra schreef: ↑16 okt 2022 20:39U en Uw in een zin schrijf je met een u en niet als hoofdletter, maar ja hoe moet je er anders de nadruk op leggen als je iemand op z'n nummer wil zetten ?scharrelschipper schreef: ↑16 okt 2022 20:31Als U iets wat U niet welgevallig is trollgedrag noemt is dat m.i. toch een gebrek aan???
Vul zelf maar in.
Zie Uw antwoord met echte interesse tegemoet.![]()
Dat heet "dodelijk beleefd"
Nee hoor,mensen die ik niet ken/en/of die ik niet aardig vind en/of die mij niet aardig vinden,spreek ik aan met U of Uw.
Dat heet "dodelijk beleefd"
[/quote]
Nou, zeg dan maar jij tegen mij, want ik heb de pest* aan U*.
*Let wel op waar de klemtoon wordt gelegd, anders kan deze opmerking zomaar verkeerd worden geïnterpreteerd
Moneyman
, scharrelschipper
en reggie2
vinden dit leuk
Hoe kan je iemand met U met een hoofdletter aanspreken? Ik spreek trouwens iedereen die ik niet ken aan met een u.
Maar goed, lang geleden was het U, net zo goed als het October met een hoofdletter en een c was. Ook niets mis mee.
Maar goed, lang geleden was het U, net zo goed als het October met een hoofdletter en een c was. Ook niets mis mee.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Mijn oma is weer hersteld en aan mijn auto zijn vandaag de herstelwerkzaamheden begonnen. Het was een hele lijst zag ik wel, maar mijn spoiler staat er gelukkig ook op (had geen schade, maar was wel toe aan een opknapbeurt omdat de blanke lak los aan het laten was). Aangezien ie er dan toch af moet om de achterklep te vervangen en er anders mogelijk duidelijk kleurverschil komt, was het beter die mee te spuiten.