In dit geval is de advertentie duidelijk genoeg en TS kan bewijzen dat de betaling binnen het tijdvenster geschied is. Het verschil is maar 4 tientjes, Lidl wil graag een grote speler zijn maar gedraagt zich nu als een kleine kruidenier. Dat valt me van ze tegen.
decoupeerzaag zoeken op lidl website geeft gewoon deze zaag aan, dus voor lidl is het niet raar.
Lidl geeft inderdaad aan decoupeerzaag, maar het kan ook om een fout gaan. Immers heet ditzelfde apparaat op vele andere plekken elektrische figuurzaag.
In dit geval is de advertentie duidelijk genoeg en TS kan bewijzen dat de betaling binnen het tijdvenster geschied is. Het verschil is maar 4 tientjes, Lidl wil graag een grote speler zijn maar gedraagt zich nu als een kleine kruidenier. Dat valt me van ze tegen.
De reden dat ze niet willen leveren word hier niet vermeld. Het kan zijn dat de aktie daadwerkelijk een decoupeerzaag moest zijn en niet een elektrische figuurzaag. Zo duidelijk vind ik die advertentie dus niet.
Lidl noemt deze zaag altijd al decoupeerzaag. (was zeker in april dit jaar al in assortiment) Dus daarover valt niet te discussiëren. Het plaatje is altijd zo, de naam altijd zo, en in de omschrijving staat dan "met deze figuurzaag..."
Dus voor lidl is dit helemaal normaal.
decoupeerzaag zoeken op lidl website geeft gewoon deze zaag aan, dus voor lidl is het niet raar.
Lidl geeft inderdaad aan decoupeerzaag, maar het kan ook om een fout gaan. Immers heet ditzelfde apparaat op vele andere plekken elektrische figuurzaag.
De reden dat ze niet willen leveren word hier niet vermeld. Het kan zijn dat de aktie daadwerkelijk een decoupeerzaag moest zijn en niet een elektrische figuurzaag. Zo duidelijk vind ik die advertentie dus niet.
Een mens verzint toch soms ook wat. “Dat ze niet willen leveren…” ??
De zaag is toch al onderweg naar TS, hij/zij wil alleen het teveel betaalde bedrag terug.
De reden dat ze niet willen leveren word hier niet vermeld. Het kan zijn dat de aktie daadwerkelijk een decoupeerzaag moest zijn en niet een elektrische figuurzaag. Zo duidelijk vind ik die advertentie dus niet.
Een mens verzint toch soms ook wat. “Dat ze niet willen leveren…” ??
De zaag is toch al onderweg naar TS, hij/zij wil alleen het teveel betaalde bedrag terug.
Ik verzin niks, ik geef aan dat alleen Lidl dit een decoupeerzaag noemt terwijl vele andere aanbieders dit een elektrische figuurzaag noemt. Mocht de aktie een daadwerkelijke decoupeerzaag zijn geweest waarbij de afbeelding van de figuurzaag is neergezet, dan gaat het om een fout. Dat is geen verzinsel, maar een mogelijkheid.
Ik verzin niks, ik geef aan dat alleen Lidl dit een decoupeerzaag noemt terwijl vele andere aanbieders dit een elektrische figuurzaag noemt. Mocht de aktie een daadwerkelijke decoupeerzaag zijn geweest waarbij de afbeelding van de figuurzaag is neergezet, dan gaat het om een fout. Dat is geen verzinsel, maar een mogelijkheid.
Het heef totaal niks te maken met het probleem van TS. U geeft er gewoon een heel andere draai aan.
Om met Seinhuis te spreken: leg het eens aan het Juridisch Loket voor.
Ik wilde het dit keer niet zeggen
Even serieus, in principe moet de webwinkel leveren voor de prijs van de advertentie. Al zijn enkele uitspraken geweest dat bij een prijsfout de bestelling geannuleerd mag worden.
De enige twijfel is of de code op het juiste manier is ingevuld. Maar dat is voor ons niet te controleren.
Lidl webshop is lid van thuiswinkel waarborg. Aangezien u al de klacht ingediend heeft bij Lidl kunt u bij stap 2 vragen aan thuiswinkel om voor u te bemiddelen, zie www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/.
LS,
Dank voor alle positieve reacties en het meeleven. Mijn probleem is opgelost.
LIDL heeft mij vandaag laten weten dat het prijsverschil ad € 40,- op mijn rekening is gestort.
Dank ook aan LIDL voor deze correcte afhandeling.
Mvg Herman Vonk