Kan geen veilige verbinding maken.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lies-oostveen
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 sep 2014 20:11

Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door lies-oostveen »

Ik probeer software te downloaden van Acronis maar krijg steeds bericht onbeveiligde verbinding. Ik heb via verschillende browsers geprobeerd Firefox, Google,Edge etc. Wie heeft een oplossing ? Ik heb veel zaken geprobeerd maar het lukt me niet. Ik kom wel op de site van Acronis maar de download geeft de melding geen prive verbinding.

Methusalah
Berichten: 1214
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door Methusalah »

Weet je wel zeker dat je op een veilige website zit. Acronis bied dure producten aan dus er valt weinig zomaar te downloaden zonder dat je klant bent. En als je klant bent, dan hebben ze een helpdesk: https://www.acronis.com/en-us/support/

Ik heb het idee dat je op schimmige website zit die niets met hun te maken heeft en dan is het maar goed dat je deze melding krijgt.

rwolters
Berichten: 1635
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door rwolters »

Bij mij werkt het gewoon. Naar welke site probeer je te gaan?

lies-oostveen
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 sep 2014 20:11

Re: Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door lies-oostveen »

rwolters schreef:
04 nov 2022 13:48
Bij mij werkt het gewoon. Naar welke site probeer je te gaan?
https://www.acronis.com/en-eu/promotion ... gLklfD_BwE

Als ik een account wil registreren krijg ik ook de melding onbeveiligde verbinding.

Kan geen verbinding maken

Fout tijdens het verbinden met download.acronis.com.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.


lies-oostveen
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 sep 2014 20:11

Re: Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door lies-oostveen »

taxikemperman schreef:
04 nov 2022 14:38
Probeer deze eens: https://account.acronis.com/#/auth/login
lukt ook niet .

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door Hophophop »

Waar loop je precies vast? Ik kom in ieder geval tot het scherm waar je je gegevens in moet vullen, verder ben ik niet gegaan.

Methusalah
Berichten: 1214
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door Methusalah »

Je hebt niet toevallig een oude pc met oude browsers die geen updates meer krijgen?

zeug
Berichten: 128
Lid geworden op: 23 mei 2018 01:10

Re: Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door zeug »

Als je browser het SSL-certificaat van een bepaalde website niet kan valideren, kan er geen beveiligde verbinding tot stand worden gebracht. De meeste browsers zorgen er dan voor dat je dergelijke sites niet kunt bezoeken en tonen de foutmelding 'Je verbinding is niet privé'.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door grun »

Hieronder staan een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen in combinatie met Firefox.
https://support.mozilla.org/nl/kb/foutc ... e-websites

jochemd
Berichten: 150
Lid geworden op: 17 feb 2022 20:47

Re: Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door jochemd »

Die site heeft de beveiliging strak afgesteld. Oude browsers (rood in de lijst) zullen geen verbinding meer kunnen maken.
lies-oostveen schreef:
04 nov 2022 14:20
Fout tijdens het verbinden met download.acronis.com.
Die is wat minder strak afgesteld, maar ook daar zullen echt oude browsers het niet doen.

lies-oostveen
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 sep 2014 20:11

Re: Kan geen veilige verbinding maken.

Ongelezen bericht door lies-oostveen »

jochemd schreef:
04 nov 2022 23:27
Die site heeft de beveiliging strak afgesteld. Oude browsers (rood in de lijst) zullen geen verbinding meer kunnen maken.



Ik had nog een licentiesleutel van 2018 ik heb via google deze versie kunnen downloaden en het licentienummer ingetoetst en dat werkt. Dus probleem opgelost. Bedankt voor de reacties.

Plaats reactie