Jablan schreef: ↑25 nov 2022 07:51
Gefeliciteerd, kunnen we elkaar de hand schudden. Ben je ook thuis onder de motorkap van deze software? Bekend => Vanaf het begin is bekend, dat 'laatst actief' niet in alle gevallen correct werkt.
Ah, je begint alwéér de doelpalen te verplaatsen. Je schreef niet "dat het niet in alle gevallen correct werkt", je schreef heel stellig dat het niet werkt. En dat schreef je juist heel expliciet nadat ik zelf de nuancering "mogelijk" had aangebracht. En dat is gewoon feitelijk onjuist, zoals ik ook heb laten zien. En ja, dat doe ik op basis van inhoudelijke kennis.
Dat je dan nu zelf vervolgens als verklaring geeft dat het
soms fout gaat, en dus exact bevestigt wat ik schreef en jij weerlegde, is wel heel tekenend.
juliomariner schreef: ↑24 nov 2022 22:29
Sorry Jablan maar het wordt nu toch echt steeds duidelijker : u kunt gewoon niet zeggen "sorry daar zat ik fout". Als u op een fout wordt gewezen begint u allerlei dingen die niet te controleren zijn en waar u geen bewijzen van leverd te spuien en allerlei doorzichtige verzinsels. Daarna altijd genoeg hierover, over onderwerp is nu wel alles gezegd of woorden met gelijke strekking. Kunt u dan echt niet uit uw strot krijgen, sorry wat ik eerder schreef klopt NIET?
Dat zou ik kunnen doen, maar ...
1 Hier wil ik aangeven, dat de opmerking 'topicstarter is niet teruggeweest' op basis van aanmelding/laatst actief niet altijd klopt. Prompt wordt er weer ingegaan op een detail, niet op de hoofdopmerking.
Als dat is wat je wilt aangeven, moet je dat ook opschrijven. Wat je opschrijft is iets anders en feitelijk onjuist. Dan moet je niet klagen als je daar reacties op krijgt.
2. Vaak zit het in mijn taalgebruik. Hetzelfde bedoelen, maar net anders dan verwacht omschrijven. Daarvoor ga ik mij nooit verontschuldigen.
Waar het omgaat, is dat je dingen opschrijft die onjuist zijn. Je bedoelde ook helemaal niet hetzelfde, want je gaat mij weerleggen terwijl ik juist de nuance aanbracht die jij nu zelf achteraf als excuus aanbrengt. De conclusie kan dan alleen maar zijn dat je niet goed opschrijft wat je zelf bedoelt en niet goed leest wat de ander schrijft, óf dat je achteraf draait als aangetoond wordt dat je stellingen onjuist zijn.
3. Het 'sorry, ik zat ernaast' of 'sorry, ik ben onbeschoft bezig' zie ik hier nooit van de andere vaste forum'ers. Werkelijk nooit.
Dan moet je toch écht beter gaan lezen. Het gebeurt heel vaak. Niemand zit er nooit naast - echt niemand.
4. Ik verzin niets. Waarom zou ik mij moeten verontschuldigen voor dingen, die buiten het voorstellingsvermogen van anderen vallen?
Dat vraagt niemand van je. Wat wél een keer fijn zou zijn, is als je gewoon zou toegeven als je aantoonbare onjuistheden hebt opgeschreven. Want juist dat is waar men zich iedere keer als het zich voordoet zo aan irriteert.
PGros schreef: ↑25 nov 2022 08:08
phpbb heeft al zeven jaar last van een foutief "Last active " noitificatie. De laatste keer dat er iets over geschreven werd was 13 juni 2022 dus ik mag wel aannemen dat het er op dit moment nog steeds is.
Klopt helemaal. Ik heb hier zelf in het verleden ook al het nodige over geschreven. Mede daarom nuanceerde ik de bijdrage van Jablan en voegde ik het woord "mogelijk" toe.