Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
juliomariner
Berichten: 4987
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

J. Deltoer schreef:
09 dec 2022 09:35
Als zij wisten dat hun nakomelingen excuses aan zouden bieden zouden ze zich in hun graf omdraaien.
Dan bieden we 2 keer excuses aan, liggen ze weer op de rug.
Sorry maar ik vind de hele zaak zo absurd dat ik er gewoon melig van wordt.

witte angora
Berichten: 31223
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
09 dec 2022 12:21
Dan bieden we 2 keer excuses aan, liggen ze weer op de rug.
Strak plan. Eerste keer 19 december, tweede keer 1 juli. Iedereen blij en gelukkig.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

En nu genieten vd wedstrijd! Veel plezier allemaal! 🇦🇷⚽️🇳🇱

PGros
Berichten: 1176
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door PGros »

Duurt allemaal wel lang zo.

witte angora
Berichten: 31223
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Waarom heet het eigenlijk 'strafschop'? Waarvoor krijgen beide partijen nou precies 'straf'?

Onkruid71
Berichten: 2888
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Misschien moeten we de indianen dan ook maar excuses aanbieden. https://indiancountrytoday.com/.amp/arc ... -manhattan

witte angora
Berichten: 31223
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

En wanneer krijgen wij excuses van de Spanjaarden?

witte angora
Berichten: 31223
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Enne... als we eerlijk zijn... het merendeel van de kleding die hier verkocht wordt, en die door vriend en vijand wordt gedragen - waar komt dat vandaan, en in welke omstandigheden wordt dat geproduceerd?

J. Deltoer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Daar zijn wij ook verantwoordelijk voor. Alle ellende op de wereld komt tenslotte van oorsprong door de imperialistische fascistoide witmensch waar het kolonialisme diep door de aderen stroomt . Of er nog wat te redden is, ik vrees van niet. Misschien weet Sylvana Simons wat er met ons moet gebeuren

rwolters
Berichten: 1683
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

J. Deltoer schreef:
09 dec 2022 09:35
Het is nooit goed en nooit genoeg. Maar de zogenaamde goedmensch zal en wil bukken voor zaken die hij niet gedaan heeft. En sterker, de meeste voorvaderen hebben ook niets gedaan want ze waren zelf ook een soort slaven. Uitgebuite fabrieksarbeiders en arme boeren . Als zij wisten dat hun nakomelingen excuses aan zouden bieden zouden ze zich in hun graf omdraaien.
Het gaat niet om wat wij hebben gedaan maar wat de entiteit Nederland heeft gedaan. Als het uitbuiten van fabrieksarbeiders en arme boeren in de wet was vastgelegd had het Koninkrijk der Nederlanden daarvoor ook excuses moeten aanbieden.

rwolters
Berichten: 1683
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

witte angora schreef:
09 dec 2022 09:42
Of met de vinger naar het voorhoofd wijzen.

Hoe zei de dominee dat vroeger tegen de koning? 'Hou jij ze arm, hou ik ze dom'? Of was het andersom?
Daarom maar goed dat we een constitutionele monarchie zijn geworden. Liever nog een republiek, maar we moeten het nog even met een achterhaald instituut doen. Maar het zal mij niet verbazen als WA de laatste is. Ze doen er momenteel wel erg hun best voor om hun populariteit in te leveren. En het kan gewoon in 2 kabinetsperioden worden geregeld. Ook wel zo leuk voor Amalia.

kuklos
Berichten: 9932
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

rwolters schreef:
10 dec 2022 09:46
witte angora schreef:
09 dec 2022 09:42
Of met de vinger naar het voorhoofd wijzen.

Hoe zei de dominee dat vroeger tegen de koning? 'Hou jij ze arm, hou ik ze dom'? Of was het andersom?
Daarom maar goed dat we een constitutionele monarchie zijn geworden. Liever nog een republiek, maar we moeten het nog even met een achterhaald instituut doen. Maar het zal mij niet verbazen als WA de laatste is. Ze doen er momenteel wel erg hun best voor om hun populariteit in te leveren. En het kan gewoon in 2 kabinetsperioden worden geregeld. Ook wel zo leuk voor Amalia.
Fijn dat jij de monarchie kwijt wil, ik wil dat niet.

En bepaal a.u.b. niet voor een ander (Amalia) wat wel of niet leuk is.

witte angora
Berichten: 31223
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

J. Deltoer schreef:
10 dec 2022 09:43
het kolonialisme diep door de aderen stroomt .
Inderdaad. Een jaar of 20 geleden werd de koloniale interieurstijl ineens razend populair. Rode muren, donkerbruine half-afgewerkte meubels, noem maar op. Ja, excuses zijn wel gepast.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Vandaag alweer de 2e € 190 compensatie op de rekening gekregen.
Netjes van Vattenfall.
Mij hoor je ( nog ) niet klagen , maar het blijft afwachten hoe het eea zich ontwikkelt.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

PGros schreef:
09 dec 2022 22:08
Duurt allemaal wel lang zo.
Het duurde idd lang , maar wat goed hoe Nederland zich terug vocht na die 2-0 achterstand!
Maar wat zuur dat ze er alsnog uit liggen.
En wat een waardeloze arbitrage, vond ik.
Jammer, jammer jammer! 😪

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

J. Deltoer schreef:
10 dec 2022 09:43
Of er nog wat te redden is, ik vrees van niet. Misschien weet Sylvana Simons wat er met ons moet gebeuren
"Grapje" toch ?
Dat hoop ik althans. :wink:

J. Deltoer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

breien schreef:
10 dec 2022 18:05
Nog meer overuren voor de politie
https://nieuwspaal.nl/agenten-hopen-op- ... een-zegen/
Hebben ze pech, geen prioriteit voor Halsema. Beter de stad in puin dan optreden tegen deze
rellende bevolkingsgroep.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

ZeerPrivé schreef:
07 dec 2022 15:00
Voor alle bankhangers :mrgreen: de uitkeringsbedragen per 1-1-2023 https://cmweb.nl/2022/12/dit-zijn-de-ui ... r-in-2023/
Rommelig overzicht en daardoor nul toegevoegde waarde.
scharrelschipper schreef:
06 dec 2022 21:03
Maar verbazingwekkend wat een simpele opmerking over kantoor verlichting en straat verlichting die naar mening wat minder zou kunnen, opleverde aan verwijten en venijn.
Kom op zeg,het is hier de huiskamer en het is niet zover meer naar de KERST.
Dus misschien wat liever voor elkaar zijn?
Het zijn ook net Nederlanders hier :wink:
juliomariner schreef:
07 dec 2022 14:02
Ik denk persoonlijk dat het er over 3 jaar weer ongeveer uitziet als de afgelopen jaren.
Mijn scenario Positief: Putin heeft zoveel gezichtsverlies geleden dat hij is afgezet. Ze zijn dan allang uit Oekraiene verdreven.
Er wordt een soort Marshallplan opgezet om zowel de Oekraiene als Rusland er bovenop te helpen. Er wordt dan weer volop gas en olie uit Rusland geexporteerd.
Mijn scenario negatief: Putin is zo in het nauw gedrukt dat hij op de rode knop heeft gedrukt. We zullen dan dit forum niet meer kunnen teruglezen. Tevens hebben we geen olie en gas meer nodig aangezien we er niet meer zijn.
Wij rekenen eerder met 2030.
Putin wordt niet afgezet, maar vergiftigd (net zoals eind november met de minister van buitenlandse zaken van Wit-Rusland is gebeurd).
De Franse Revolutie heeft Rusland nooit bereikt. De revolutie van 1917/1918 heeft weinig nieuws gebracht voor de gewone bevolking (onderdrukking is gebleven) en er is weinig veranderd in de bestuurscultuur in het land. Ook Putins opvolger zal dromen van een wereld onder Russische invloed en somber als wij zijn - alleen een totale black-out in en rond Moskau zal helpen de machthebbers in Rusland op andere gedachten te brengen.
Lady1234 schreef:
08 dec 2022 21:14
Tja, hier een hoop praats maken over de arbeidsomstandigheden in verre landen, maar de louche uitzendbureaus hier kunnen ze niet eens in het gareel krijgen.
En door de weigering Roemenië en Bulgarije volwaardig lid van Schengen te maken, blijven die uitzendbureaus overeind. Over moderne, legale slavernij gesproken ...

Lady1234
Berichten: 27346
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat heeft niet veel te maken met Bulgarije en Roemenië. Ook de Polen enzovoort worden door die louche uitzendbureaus misbruikt.

En wat is er mis met de link van @Zeer prive? Niets rommeligs aan. Alles staat er in.

Het is ook niet bestemd voor de afdeling loonadministratie.

rwolters
Berichten: 1683
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

J. Deltoer schreef:
10 dec 2022 19:56
breien schreef:
10 dec 2022 18:05
Nog meer overuren voor de politie
https://nieuwspaal.nl/agenten-hopen-op- ... een-zegen/
Hebben ze pech, geen prioriteit voor Halsema. Beter de stad in puin dan optreden tegen deze
rellende bevolkingsgroep.
Met bevolkingsgroep bedoel je "voetbalsupporters" neem ik aan.

Plaats reactie