LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aegon scherper?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Aegon scherper?

Ongelezen bericht door croosjes »

Aegon scherper

Aegon gaat in de toekomst strenger toezien op de deskundigheid van haar verzekeringsadviseurs. Die toezegging deed het concern bij de presentatie van de jaarcijfers. Aegon viste met adviesketen Wagner & Partners in troebel water. Het resultaat van Aegon werd met 218 miljoen euro gedrukt door compensaties aan Dexia wegens Legio-perikelen. Mede door een belastingmeevaller viel de winst toch flink hoger uit dan in 2003. (Tel, p.31 – AD, p.13 – AD, p.7 – FD, p.11)


vrgr.Andre

reiziger
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 jan 2004 13:08

Re: Aegon scherper?

Ongelezen bericht door reiziger »

Wat mij betreft zijn ze daarmee te laat.
Aegon staat voor mij gelijk aan de Maffia en roept bij mij de geur van slachtafval op

De motivatie voor de schikking met Dexia alleen al. We (=Aegon) willen die zaak nu achter ons laten. Hoezo maatschappelijke verantwoordelijkheid?

Ze kunnen erop rekenen dat niemand in mijn familie en kennissenkring ooit nog met Aegon zaken zal doen. Ik hoop ze nog eens naar Nigeria te zien verhuizen, daar zijn de door Aegon gebezigde activiteiten dagelijkse praktijk. Voelen ze zich vast wel thuis daar

reiziger

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Aegon scherper?

Ongelezen bericht door croosjes »

reiziger,span een proces aan in groepsverband.

WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL


vrgr.Andre
Laatst gewijzigd door croosjes op 04 mar 2005 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Aegon scherper?

Ongelezen bericht door impact »

Reiziger, dat is een goed advies van Croosjes. Kijk daarom op de site van PAL voor meer info hierover: www.platformaandelenlease.nl en meld je daarna aan bij Ton (e-mail adres te vinden bij PAL).

SSonja
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:23

Re: Aegon scherper?

Ongelezen bericht door SSonja »

Binnenkort zal de aap uit de mouw komen dat dit geheel
bedacht is door Aegon...\

Die dag zullen ze zich lang blijven heugen.
voor zolang het duurt.

\Niemand zal nog zaken doen met Aegon,
niemand... :!:

Gesloten