Samsung wasmachines met opzet korte levensduur gegeven.
Re: Samsung wasmachines met opzet korte levensduur gegeven.
Was uw eerdere machine ook een Samsung en ook van Coolblue?
samsung zijn oplichters verhaal klopt wel
ecobubble 12kg 1124ZAC
Om de 2 jaar nieuwe printplaat
MOTOR CODE 3e
nou krijg je dit tip bel geen samsung tenzij je geld zat hebt
goedkoopste beste optie
koop velleman soldeerbout alla 25 euro met een met draaiknop 400c ander prima maar zon knop en 400c wil je
goeie soldeerpin spits en dun meestal wit
velleman zit het erbij
pak je beste famillielid met de stilste handen
en een kruiskop schroevendraaier geen hamer komt goed
aan achterkant boven 2 dikke kruis losdraaien
kun je plaat zo eraf schuiven lukt niet advies zoek type nummer vaak voorop rechts en kijk google you tube
helpt enorm
naja rechts voor en bedoel niet display met draaiknop maar volg de kabel van de display anders
zit een printplaat
maak foto paar video en trek stekkers los en hem eruit
draai om naar soldeerkant
vaak een hars achtige rommel erop nou verhit plaat 45c 50 niet al te hoog leg er even op en scheurt er zo af
gebruik geen scherpe dingen pulk gewoon als een sinasappel dan is er niks aan de hand
nou is het de bedoeling dat je al die soldeer punten een keer heet maakt
vooral die dikke en stopt ie naar 20min of zo dan zoek torentjes die hoor je klikken
zit breuk in die rommel
koop zon cd stift dun zet overal rood puntje op de soldeerpunten
zwart heeft samsung al gebruikt staat toevallig bij de punten die gebroken waren net of het al eerder gebeurd was en hersteld
)
naja als je alles rood puntje op ziet pak je die famillielid vriend met stille handen en zeg alle rooie punten keer aanraken op 300+c heb op 400c gedaan gaat prima
mondkapje vragen aan siebert want stinkt enorm
controleer 6x of niks overgelopen is en verkeerd contact maakt
zet plaat terug veilig met video en pak stroomdeel in plastic eventueel
als je netjes hebt gewerkt
dan draait ie weer als nieuw
het is gewoon echt heftig binnenin kijk maar met deksel eraf
naja kan je iets schokbrekend maken doe het de rest is geen probleem die elektronica zo laten schudden dat is 1
daarnaast ik denk dat mijn plaat niet goed gewassen was ofzo bij solderen
sommige plekken zat bijna niks en heb ik aan moeten vullen
nou vind ik dit verhaal mega mega mega mega veel dus hoop sommige dit ook doen
niet bang zijn kapot is ie al
durf je het niet staat nummer op plaat bestel hem voor 100 euro en wissel m om bij foutcode 3e motor bel servicelijn yup
valt mij ook op dat hij sneller reageert
punt is dus alle printplaten van hun zijn niet zo geweldig gesoldeerd koop je er een is deze vaak hersteld en gaat hij 2jaar mee in een wekelijks gebruik
ik ga extern kastje printen en zal link plaatsten
heb even wat was te doen en nou kan het
succes
EN SAMSUNG JULLIE ZIJN NAAIBALLEN waarom je weet het wel maar doet gewoon of je neus bloed daarmee naai je mensen klaar dat is niet ok
deze machine kost ook 1100 euro en zou nu eigenlijk al 800 a 900 reparatiekosten aanzitten
2e printplaat in 4 jaar kan niet klaar
bel siemens even die weten hoe het wel moet
ecobubble 12kg 1124ZAC
Om de 2 jaar nieuwe printplaat
MOTOR CODE 3e
nou krijg je dit tip bel geen samsung tenzij je geld zat hebt
goedkoopste beste optie
koop velleman soldeerbout alla 25 euro met een met draaiknop 400c ander prima maar zon knop en 400c wil je
goeie soldeerpin spits en dun meestal wit
velleman zit het erbij
pak je beste famillielid met de stilste handen
en een kruiskop schroevendraaier geen hamer komt goed
aan achterkant boven 2 dikke kruis losdraaien
kun je plaat zo eraf schuiven lukt niet advies zoek type nummer vaak voorop rechts en kijk google you tube
helpt enorm
naja rechts voor en bedoel niet display met draaiknop maar volg de kabel van de display anders
zit een printplaat
maak foto paar video en trek stekkers los en hem eruit
draai om naar soldeerkant
vaak een hars achtige rommel erop nou verhit plaat 45c 50 niet al te hoog leg er even op en scheurt er zo af
gebruik geen scherpe dingen pulk gewoon als een sinasappel dan is er niks aan de hand
nou is het de bedoeling dat je al die soldeer punten een keer heet maakt
vooral die dikke en stopt ie naar 20min of zo dan zoek torentjes die hoor je klikken
zit breuk in die rommel
koop zon cd stift dun zet overal rood puntje op de soldeerpunten
zwart heeft samsung al gebruikt staat toevallig bij de punten die gebroken waren net of het al eerder gebeurd was en hersteld
)
naja als je alles rood puntje op ziet pak je die famillielid vriend met stille handen en zeg alle rooie punten keer aanraken op 300+c heb op 400c gedaan gaat prima
mondkapje vragen aan siebert want stinkt enorm
controleer 6x of niks overgelopen is en verkeerd contact maakt
zet plaat terug veilig met video en pak stroomdeel in plastic eventueel
als je netjes hebt gewerkt
dan draait ie weer als nieuw
het is gewoon echt heftig binnenin kijk maar met deksel eraf
naja kan je iets schokbrekend maken doe het de rest is geen probleem die elektronica zo laten schudden dat is 1
daarnaast ik denk dat mijn plaat niet goed gewassen was ofzo bij solderen
sommige plekken zat bijna niks en heb ik aan moeten vullen
nou vind ik dit verhaal mega mega mega mega veel dus hoop sommige dit ook doen
niet bang zijn kapot is ie al
durf je het niet staat nummer op plaat bestel hem voor 100 euro en wissel m om bij foutcode 3e motor bel servicelijn yup
valt mij ook op dat hij sneller reageert
punt is dus alle printplaten van hun zijn niet zo geweldig gesoldeerd koop je er een is deze vaak hersteld en gaat hij 2jaar mee in een wekelijks gebruik
ik ga extern kastje printen en zal link plaatsten
heb even wat was te doen en nou kan het
succes
EN SAMSUNG JULLIE ZIJN NAAIBALLEN waarom je weet het wel maar doet gewoon of je neus bloed daarmee naai je mensen klaar dat is niet ok
deze machine kost ook 1100 euro en zou nu eigenlijk al 800 a 900 reparatiekosten aanzitten
2e printplaat in 4 jaar kan niet klaar
bel siemens even die weten hoe het wel moet
Ramonline
vindt dit leuk
oja pak steekwagen en kantel hem even onder zitten 4 schokbrekers in natte ruimte zitten deze naar 2 jaar beetje vast beetje vet dat niet kan fikken doet wonderen
Ramonline
vindt dit leuk
-
Een onleesbare OP (die ik me overigens niet eens kan herinneren) en een onleesbare bump.
Goedemorgen allemaal, fijne dag verder.
Goedemorgen allemaal, fijne dag verder.
vraag me af TS waarom je de verkoper niet aanspreekt op een non-conform produkt en daar je klacht neerlegt ipv samsung steeds lastig te vallen?
verkoper heb je zaken mee gedaan dus die moet het oplossen! en het lijkt me dat in dit geval (dure machine met 5 jaar standaard garantie) deze machine een langere verwachte levensduur heeft en dat je aldus om niet geholpen moet worden aan een andere machine of gratis reparatie!
verkoper heb je zaken mee gedaan dus die moet het oplossen! en het lijkt me dat in dit geval (dure machine met 5 jaar standaard garantie) deze machine een langere verwachte levensduur heeft en dat je aldus om niet geholpen moet worden aan een andere machine of gratis reparatie!
Al jaren erg tevreden met mijn Samsung mobiel. Zeer scherp scherm, goed geluid en uitmuntende batterij.
BL2
vindt dit leuk
BL2
vindt dit leuk
de bump is wel te lezen maar moeilijk te volgen. Het klopt wel dat je een defecte printplaat vaak zo weer aan het werk kan krijgen.witte angora schreef: ↑14 jan 2023 08:49Een onleesbare OP (die ik me overigens niet eens kan herinneren) en een onleesbare bump
Met enige handigheid en gezond verstand kun je heel wat dingen nog repareren. Een duidelijke handleiding daarbij is natuurlijk handig. Als ramononline de toon wat zakelijker had gehouden, zou zijn bericht een stuk nuttiger zijn.
-
De grootste fout die je kunt maken is in zee te gaan met Servilux en/of Let MeRepair, Gegarandeerd ben je je geld kwijt en hoor je niets meer an ze!
Het zijn de grootste OPLICHTERS de er zijn, PAS OP met ze !!!
Het zijn de grootste OPLICHTERS de er zijn, PAS OP met ze !!!
-
Kan het zijn dat u de onderbouwing van uw beweringen bent vergeten te plaatsen?
Of ben ik te snel met reageren en bent u deze net aan het typen?
Of ben ik te snel met reageren en bent u deze net aan het typen?
-
Nu snap ik helemaal niks meer van dit topic. Geeft niet, ik ben blij met mijn Zanussi. Voor dat geld de beste keuze/koop. Draait al twee jaar tot beider tevredenheid, en zonder ook maar enige klacht.
Tip: voor je een wasmachine gaat kopen, oriënteer je dan eerst goed. En ga niet in zee met dubieuze wasmachinereparateurs, mocht je er onverhoopt ooit eentje nodig hebben.
Tip: voor je een wasmachine gaat kopen, oriënteer je dan eerst goed. En ga niet in zee met dubieuze wasmachinereparateurs, mocht je er onverhoopt ooit eentje nodig hebben.
Kan ook zijn dat de technicus juist veel ervaring heeft.Ik_weet_niet_alles schreef: ↑18 apr 2022 23:29Ik weet niet of u veel ervaringen hebt met monteurs maar ik heb nog nooit een monteur meegemaakt die even aan de trommel voelt en dan voor ruim 600 euro aan schade constateerd. Geen enkel weldekend mens heeft dan nog vertrouwen in zo'n monteur of bedrijf.NeoDutchio schreef: ↑18 apr 2022 17:28Als u het niet erg vind reageer ik zonder al die hekjes, nergens voor nodig. Ook delen kunnen wij hier niets.
Een wasmachine die weinig gebruikt word slijt ook. Leeftijd en draaiuren naar niet altijd doorslaggevend. Daarnaast vind ik het vreemd dat u twijfelt aan de monteur terwijl u wel weet dat de genoemde oorzaak veelvuldig voorkomt. Als de monteur de klachten aanhoort en deze kan plaatsen, dan kan hij ook doelgericht kijken of het inderdaad dat probleem is.
Als het een productiefout is, dan hoeft u geen zorgen te hebben. Immers, dat even aantonen en het recht doet de rest. Maar als ik online kijk naar de gemiddelde levensduur van een Samsung, dan is dat lager als een AEG, Bosch of Siemens. Gemiddeld zou een wasmachine tussen de 6 en 8 jaar mee moeten gaan. Uw kwalitatief mindere wasmachine is al 6 jaar oud en u krijgt zelfs nog een tegemoetkoming. Ik ben benieuwd wat de rechtsbijstand er nog extra weet uit te halen.
Verder is het natuurlijk kolder dat niemand een Samsung moet gaan kopen. Als je op die manier gaat redeneren zou je geen enkele wasmachine meer kunnen kopen omdat er over elk merk en elk type wel slechte verhalen te vinden zijn.