Connect Point vraagt aanbetaling, laat daarna niks horen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Ik ben belazerd

Connect Point vraagt aanbetaling, laat daarna niks horen

Ongelezen bericht door Ik ben belazerd »

Goedeavond,
Ik wil bij deze iedereen waarschuwen voor Connect Point, een eenmanszaak in de sector badkamer renovatie en overige huis tuin timmerwerkzaamheden. De aannemer is werkzaam in Boskoop en Alpen a/d Rijn omgeving maar gaat vaak ook veel verderop opzoeken zoals Amsterdam zodat hij daar de boel bij elkaar kan bedriegen.

En wat erg opvallend is hij dringt altijd vooraf aan op ' maar ik wil wel een aanbetaling vooraf hebben' Let aub op! Deze aannemer gaat erg erg geraffineerd te werk. Hij laat je zelf ' zijn' werk zien om je een vertrouwd gevoel te geven. Hij pakt dus een willekeurig adres waar een verbouwing gaande is (via een vriendje/handlanger om je gevoel te geven dat hij heel professioneel is en erg veel business heeft)

Hij komt erg betrouwbaar over maar verzint onder het mom van ' ik wil aanbetaling vooraf hebben want ik kan de badkamer spullen/meubels veel goedkoper in Frankrijk voor je kopen en vandaar dat ik een aanbetaling nodig, heb voordat ik de badkamer renovatie kan starten'. Hij doet alles op papier zetten om je een goed gevoel te geven, maar mensen geloof me zodra de aanbetaling zijn kant op is dan is het huilen met de pet op.

Hij blockt je gelijk op WhatsApp. Wat hij doet daarna is ; hij laat daarna niks meer van zich horen en verzint de ene smoes na het andere om niet te komen opdagen. Hij verzint valse bonnen en geeft je het gevoel dat alles in kannen en kruiken zit en dat hij erg betrouwbaar is. Als puntje bij paaltje komt dan verzint hij een smoes en liegt echt heel de wereld bij elkaar. Uiteindelijk komt hij terug op zijn offerte ' onder het mom van ik krijg het niet rond gebreid en er moet geld erbij' en dan wil je je aanbetaling terug en dat krijg je dan niet terug.

Wij hebben rechterlijke stappen ondernomen en zitten middenin het hele proces om ons aanbetaling terug te krijgen. Maar ook daarop reageert die niet meer en betaling is tot op heden uitgeblijven. Dit hele opzet is welbewust door hem in gang gezet. Als je je zo belazerd voelt dan wordt het een missie van je om andere te behoeden voor wat mij is overkomen maar ook om te zorgen dat hij niet verder zo kan doorgaan.

Het is ongelofelijk dat zulke mensen nog bestaan; zo meedogenloos, zo vals en zoveel bij elkaar liegen en zo hun geld bij elkaar willen verdienen.

AUB geeft het door aan iedereen en ik wil graag dat zijn bedrijfsnaam Connect Point overal verschijnt, zodat andere mensen op tijd gewaarschuwd worden voordat ze zaken doen met hem of ook maar iets van een aanbetaling willen doen.

[Moderatie: titel gewijzigd om harde beschuldiging te verwijderen. Volgens de huisregels mogen belastende uitingen alleen gedaan worden als er bewijs wordt geleverd.]
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jan 2022 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.

J. Deltoer

Re: Connect Point vraagt aanbetaling, laat daarna niks horen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Bedankt voor uw informatie. Ik ben toevallig in de markt voor een nieuwe badkamer, de mijne is bijna 30 jaar oud en aan vervanging toe. Connect point zal ik zeker overslaan. Wat een pech hebt u. Ik hoop dat u via een gerechtelijke procedure alsnog uw geld terug krijgt.

Badhoevedorpkees

Ongelezen bericht door Badhoevedorpkees »

Zou je dit ook kunnen delen op Marktplaats.nl? Hij is uitgeschreven bij kvk. Heeft nu een andere bedrijfsnaam Atlas Badkamers.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Badhoevedorpkees schreef:
19 feb 2022 09:13
Zou je dit ook kunnen delen op Marktplaats.nl? Hij is uitgeschreven bij kvk. Heeft nu een andere bedrijfsnaam Atlas Badkamers.
Hebt u dan ook een badkamer besteld?

Opgelicht67

Ongelezen bericht door Opgelicht67 »

Wat een oplichter! Er zijn zoveel gedupeerde klanten door Connectpoint! het klopt ook, hij heeft zich uitgeschreven van kvk.. en inderdaad bezig op Facebook pagina's. (Atlas Badkamers)Echt een amateur.. Hij is eenmanszaak dus ook particulier aansprakelijk! Er hoeft maar 1 rechtzaak-vonnis toegewezen zijn en hij heeft serieuze problemen.

Zie website;

https://www.notarissmook.nl/207/zakelij ... enmanszaak

"De privé aansprakelijkheid van de ondernemer in een eenmanszaak liegt er niet om. Gaat u zakelijk failliet, dan bent u ook privé failliet. U bent privé met uw hele vermogen aansprakelijk. Als u in gemeenschap van goederen getrouwd bent, dan vallen de bezittingen van uw partner daaronder. Huwelijkse voorwaarden kunnen u gedeeltelijk behoeden. Die kunt u altijd aangaan, ook al bent u al getrouwd. Wij leggen het u graag uit.

"U bent dus als ondernemer ook in privé aansprakelijk voor “alle handelingen en vermogensaangelegenheden” van het bedrijf. Het gaat dan om geld, ander bezit en schulden. Er bestaat in de eenmanszaak geen onderscheid tussen privé- en ondernemingsvermogen. De schuldeisers van uw bedrijf (crediteuren), kunnen hun vordering verhalen op uw privébezit. En uw schuldeisers in uw privéleven kunnen dat doen op de bezittingen van uw onderneming."

Opgelicht2022

Ongelezen bericht door Opgelicht2022 »

Ook wij zijn door Connect Point / Atlas -badkamers [benadeeld - aangepast door moderatie]. Inmiddels heeft hij al zijn pagina’s van zijn bedrijven en Prive verwijderd van Facebook. Deze man is echt meedogenloos! Graag willen wij in contact komen met alle slachtoffers. En tezamen deze man aanpakken via het gerecht. Inmiddels word de groep steeds een beetje groter maar we hebben elkaar nodig. Treed in contact. Er is een jurist die alle zaken wil behartigen. Wij staan samen sterker
Laatst gewijzigd door Opgelicht2022 op 17 mar 2022 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Opgelicht2021

Ongelezen bericht door Opgelicht2021 »

Wij komen ook graag in contact gedupeerde van Connectpoint of Arlas badkamers

KarGun

Ongelezen bericht door KarGun »

Goedemiddag, Wij zijn door Atlas badkamers ook gedupeerd. Hij is wel gewoon zijn werkzaamheden komen doen maar de laatste werkzaamheden heeft hij niet afgerond. Hij heeft wel altijd netjes zijn aanbetalingen gehad. Nu blijkt de kranen verkeerd te zijn aangesloten en hij komt maar niet opdagen , hij maakt elke keer afspraken en de dag zelf belt hij met een smoes af. Hij komt dus maar niet zijn fout herstellen. Ook durft hij te vragen om extra geld voor zijn herstelwerkzaamheden die hij zelf verkeerd heeft ingesteld. De inbouw kranen heeft hij in de badkamer verkeerd ingesteld, dus de hele muur moet eruit. Nu zijn wij ook bezig met een rechtsbijstandverzekering. Wie heeft ook een procedure lopen?

Seinhuis

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U hebt uw rechtsbijstandverzekering om hulp gevraagd.

Geef hun de tijd om proberen om tot een oplossing te komen.

katwijker

Ongelezen bericht door katwijker »

Nou das weer lkr dan ik heb zelf ook een bedrijf genaamd Connectpoint.

Iets andere benaming zonder grote p
wel ingeschreven bij de kvk niet onder aannemerij ,al doen we wel verschillende projecten niet alleen het verwerven van vakmensen .

Gevestigd in noordwijk zh
Is hier nog iets aan te doen inzake smaad.
is nou niet de beste reclame die men kan wensen .
mensen zien connectpoint onder een noemer en kijken niet naar spaties grote letters of dergelijks wat ook logische is.

De kvk zal waarschijnlijk niks kunen betekenen indien hij al is uitgeschreven of verder is gegaan onder atlas badkamers .

Tips om hier iets aan te doen worden gewaardeerd .

Dankjewel

Ongelezen bericht door Dankjewel »

Bizar mensen! Dit is al meer dan een jaar aan de hand en nog steeds slachtoffers, wij zijn ook benadeelde. Inmiddels is hij weer verder gegaan onder de naam Goudse badkamers!

Plaats reactie