waarom wordt er zonder enige mededeling een topic over illegale afslankproducten verwijderd (iomax) waar radar nota bene zelf in haar nieuwsberichten voor waarschuwt en de cryptovalutaspam mag blijven staan????
Die 1000 procent (!) winst sprak me overigens wel aan. Op school leerde ik al dat 100 procent echt wel het maximum was.....
Dan heb je een onderwijsachterstand.
Een % is 1/100 deel van iets waarop het betrekking heeft.
De zonde die bij procentengebabbel vaak begaan wordt is dat iets er niet bij te vermelden.
Je kunt best 1000% op de inkoop (dat iets) aan winst maken.
€1 inkoop, en verkopen voor €11. Winst is dan 1000% van de inkoopprijs.
Mét de verwijzing naar die kwalijke website; dat begrijp ik dan weer niet.
ik mopper dan wel eens op de moderatie, maar die kwalijke link is inmiddels toch verwijderd. Mooi zo.
En het wordt nog mooier! In dit bericht in een goktopic heeft de moderatie een commerciële link direct bij plaatsing verwijderd. De moderator van dienst heeft goed opgelet. Hulde!
Er worden momenteel opvallend veel spam-topics geplaatst met bestaande, jarenlange accounts. Dat doet de vraag rijzen: is er een hack of ander datalek geweest, als gevolg waarvan de inloggegevens van gebruikers op straat zijn komen te liggen?
De vraag is bijna een maand geleden al eerder gesteld (zie hieronder) én onbeantwoord gebleven. Daarom heb ik dit bericht ook gemeld, in de hoop dat er nu wél een reactie volgt.
En nog een vraag: De spamtopics zijn aangemaakt met de accounts van hen die eerder op het forum van trosradar hebben gereageerd (normale reacties, geen spam). Zijn deze accounts gehackt? En zijn er gegevens van anderen op "straat" terecht gekomen?
Dag allen, dat is ons ook opgevallen. We gaan het uitzoeken. In ieder geval dank voor het melden.
Edit: we hebben geen reden om aan te nemen dat er bij het forum zelf een datalek (geweest) zou zijn. Voor members die hetzelfde wachtwoord gebruiken voor meerdere internetaccounts, is het raadzaam om het wachtwoord weer eens te vernieuwen.