LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Annielieke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15

Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Annielieke »

Ik heb onlangs een Tele2 prepaid pakket met Motorla gekocht (de bekende aanbieding).
Tele2 liet mij weten de helpdesk te moeten bellen om mijn prepaid nr van Vodafone over te zetten. Ik heb het verkeerde nummer gehad, daar het goede en kwam uit bij Liaer. Zij zouden het in orde maken.

14-2-05 ontvang ik het pakketje van Tele2 blijkt het een abonnement te zijn en verkeerde telefoon. Ik heb 10 euro kosten gemaakt voor de deportering, 3 maal de helpdesk moeten bellen. Het enige wat ze voor mij kunnen doen is een retourbox zenden.

Mijn nummer zou ik eventueel weer kunnen laten deporteren naar een andere provider. Dit was de informatie van de helpdesk, waarover zij mij min. 10 minuten voor in de wacht hebben gezet om informatie na te vragen bij collega's over wat ik zou kunnen doen. Er wordt niets gezegd over het in orde maken?

Nu komt ook nog mijn telefoonnummer per 21-2-05 te vervallen en ben ik niet meer bereikbaar.

Heb ik nog een beetje greep op deze situatie?? Wat kan ik doen??

Alvast heel erg bedankt...

Freak

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Freak »

Het is heel erg spijtig. Maar je had eerder het forum moeten lezen dan was je wel wakker geschud door de vele klachten over Tele 2. Je had het dan niet in je hoofd gehaald om met Tele 2 zaken te doen.

Erikb

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Erikb »

Ze heeft de telefoon bij Liater gekocht en niet bij Tele2. Liater heeft dus een abonnement aangevraagd per ongeluk. Dus om nou Tele2 de schuld te geven is ook niet eerlijk.
Bel je oude provider eens met de vraag om je portering te blokkeren? Wellicht is dat een optie? Of bel de klantenservice van Tele2 ( 0900 241 1602 ) of zij het kunnen annuleren?

Annielieke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Annielieke »

Heb de helpdesk gebeld, zij zeiden we kunnen een retourbox zenden. Ik stuur dus alles terug.

Ik heb Liater moeten bellen voor deportering, maar ik moet Tele2 betalen, ik heb met hun een "overeenkomst" en niet met Liater, dus Tele2 moet het dan toch rechtzetten?

Ik heb met ze ge-emaild maar toen ze zeiden dat ik het maar met Liater moest regelen en ik ze heb gemaild dat dat niet de bedoeling is heb ik geen respons meer gehad.

Het tegenhouden van deportering ging niet, vanaf vandaag is mijn nummer foetsie.. :( De helpdesk heeft het ook niet gehad over in orde maken of rechtzetten. Nee het was de retourbox en misschien dat ik mijn nr nog naar een
andere provider kon deporteren.

In hoeverre sta ik in mijn recht? Moet ik met de retourbox een klachtenbrief zenden of moet ik die apart naar Tele2 sturen?

:S ow ik wil echt hierna niets meer met deze organisatie te maken hebben.

Gast

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Gast »

Net de bezorger aan de deur. Pakketje van Tele2, of ik even 12,90 euro wilde afrekenen . Ik nog denken, das lekker goedkoop.... Open ik zonet het pakket, zit er een C115 ipv een C155 gsm in, en maar 10 euro ipv 25 euro beltegoed! Oftewel, ze hebben bij Liater gewoon een pakketje van de "oude" actie van 2004 uitgeleverd. . Heb verder weinig zin om alles weer terug te gaan sturen, dus ik verpats de telefoon wel en voor het beltegoed heb ik ook nog wel een goed doel .
Ik begrijp een bedrijf als Tele2 niet dat ze zaken doen met prutsers als de Liater groep. Moet je eens googlen op die naam, één en al ellende...

Annielieke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Annielieke »

Ze wilden dat ik met Liater het e.e.a. ging uitvechten. Daar heb ik weinig zin in, ik heb toch bij Tele2 besteld?? dat kunnen ze toch niet zomaar afschuiven?

is het mogelijk alles op kosten van tele2 terug te sturen? ik wil hier vanaf...

:S

Gast

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Gast »

Ik neem aan dat je geen handtekening hebt gezet op een of andere formulier om een abo. te bestellen. Dus............ Geen handtekening geen overeenkomst. Succes

Gast

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Gast »

Ze wilden dat ik met Liater het e.e.a. ging uitvechten.
Terecht! Liater is degene met wie jij de overeenkomst bent aangegaan voor levering van een Tele2 prepaidpakket.

Annielieke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Annielieke »

Ik heb een online formulier ingevuld bij www.kijkshop.nl. Toen heb ik een email gehad van Tele2 bel deze helpdesk. Dat was het verkeerde nummer, dat was als je via zeeman had gereageerd of zoiets?? Nouja toen kwam ik bij Liater uit en die hebben gezegd dat ze het naar prepaid gingen deporteren.
Alles is dus mondeling gegaan. Heb ik nog enige poot om op te staan??
Tele2 heeft ook geen bevestigingsemail naar me verzonden...

Heb niets maar dan ook niets ondertekend.. dat geeft me dan toch een klein beetje rust. Heel klein beetje..

:cry:

Jovannie

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Jovannie »

Hoi Annelies,

Je kunt het beste alles aangetekend versturen naar Liater.
Daarbij moet je tele2 bellen om jouw nummerbehoud te annulleren.
Dit moet altijd de nieuwe aanbieder toen, in dit geval tele2.

Doe eerst gewoon of je wilt blijven, doe je net of je neus bloed en zeg je het nummer van Tele2 toch mooier vind.. SVP nummerbehoud annulleren.

Zij weten toch niet dat je pakket retour hebt gestuurd.
Daarbij incasso's storneren.. Je hebt niets ondertekend, dus geen overeenkomst..

Greets,

Jovannie

Maria K.

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Maria K. »

Ik heb ook eind oktober een mobiele telefoon ontvangen (motorola c115) middels een aktie van Zeeman.
5 november teruggestuurd voor garantie i.v.m. defecte display.
Tot de dag van vandaag (4 maanden) nog steeds géén nieuwe telefoon ontvangen ondanks diverse telefoontjes richting de Liater Groep 0900-2022839.
Iedere keer hebben ze andere smoesjes en beloven dat de mobiel toch wel heel snel zal worden bezorgd.....
Heeft iemand nog een tip om de mobiel terug te krijgen?? Wat kan ik nu nog doen??

Maria

klantenservice Liater

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door klantenservice Liater »

Goedemiddag, wij van Liater zouden graag op de vragen of klachten willen reageren. Op dit moment versturen we honderden toestellen per dag. Helaas gaat er bij onze organisatie gaat er wel eens wat fout. Hiervoor onze excuses. We willen voorstellen dat ieder, die nog klachten over ons bedrijf heeft een e-mail te schrijven. Het adres is: [email protected]

Dit geld alleen voor de klachten, waar u na telefonisch contact met onze klantenservice niet bent uitgekomen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Liater Groep

h.van der heijden

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door h.van der heijden »

Ben vanaf nov. 2004 bezig met Liater groep. Veel medewerkersgesproken, ze weten van elkaar niet wat ze aan het doen zijn. In nov. 04 mobieltje door hen geleverd echter zonder simkaart en afgesproken beltegoed. Voor megabedrag verbeld naar Liatergroep, aantekeningen gemaakt door bovengenoemde personen, Tele 2 verzekert mij van niks te weten maar doen mij tegelijkertijd doodleuk een andere aanbieding!! Pakket teruggestuurd want Caroline Liater groep verzekert mij restitutie ook van verzendkosten en inmiddels huizenhoge telefoonkosten! We schrijven nu maart 2005, nog niets gehad. Oja, sinds nog wat correspondentie mijnerzijds blijkt het bedrag AL(!) op 10 febr. jl. te zijn overgemaakt maar dan op een, zo blijkt nu, compleet voor mij vreemd rekeningnummer dus nog maar eens rek. nr. gemaild en nog steeds wachtende............

Annielieke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Annielieke »

Dat heb ik dus ook gemerkt, helpdesk van Liater, die van de Zeeman, van Wanadoo. Het is 1 ellende. Ze werken allen op 1 afdeling en weten net iets meer dan een beetje maar eigenlijk toch niets. Doorverbinden kan, maar helpt niets en er is geen hogere afdeling die wel verstand van zaken zou moeten hebben aanwezig. Erg frustrerend om telkens van het kastje naar de muur gestuurd te moeten worden..!

Ik had dus al pech met het bericht van Jovannie, toen was mijn nr al van Vodafone naar het abonnement gezet van Tele2.. Dus ik ben momenteel gsm loos..!

Heb Tele2 een aangetekende brief gestuurd en ik wacht nog even af!

obke

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door obke »

heb lang moeten wachten op m'n mobieltjes , had m'n vaste telefoon opgezegd om helemaal over te gaan op mobiel, ze hadden me verzekerd dat het vlekkeloos over zou gaan nou mooi niet na vele telefoontjes heb ik nu eindelijk de mobieltjes gekregen , simkaard er in opgeladen , en bellen maar nou mooi niet de telefoon valt de hele tijd weg , het bereik is nihil, de volgende dag gebeld , werd nors beantwoord,
zit dus nu zonder telefoon thuis , ze zouden het gaan bespreken met de technische dienst , na al deze berichtjes hierboven houd ik m'n hart
vast wat nu, en dit geld voor 2 mobieltjes sony ericson van tele 2 met 2 abbonementen dus 2maal niks[/i]

Annielieke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15

Re: Help! alles misgegaan bij Tele2 prepaidpakket

Ongelezen bericht door Annielieke »

Tele2 heeft na mijn aangetekende brief contact opgenomen en met mij afspraken gemaakt om het goed te maken.
Ze hebben zich aan die belofte gehouden tot nu toe, want ik moet de factuur nog ontvangen!

Gesloten