Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Roosje25
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 okt 2017 09:51

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Roosje25 »

is dit wel een echte aanbieder? lijkt veel op deltaglasvezel.nl, maar is het er ook daadwerkelijk onderdeel van? Of een cowboy, die mee lift op reclame van anderen?

Msar als het alleen gaat om kosteloos die kabel naar binnen te leggen hoeft het toch geen probleem te zijn?

de auditu
Berichten: 776
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door de auditu »

ToonIJ schreef:
15 nov 2022 13:36
Verder: Deltanetwerk investeert in de aanleg van het glasvezelnetwerk. Op zich is dat mooi, maar ik vermoed dat Deltanetwerk haar investering terug wil verdienen, hetgeen ook niet verkeerd is. Echter, hoe meer aansluitingen, hoe groter de kans is dat Deltanetwerk de investering sneller terugverdient en winst gaat maken. In mijn ogen hanteert Deltanetwerk vrij veel "druk" om het aantal aansluitingen zo hoog mogelijk te krijgen.
Los daarvan: welke hardware is straks nodig om het signaal vanuit de glasvezel om te zetten in een TV- of internetsignaal en welke partij gaat die hardware leveren, tegen welke prijs?

Kortom: ik houd liever zelf de regie over een aansluiting en mocht dat op termijn leiden tot hogere kosten, dan is dat maar zo.
Nu meegaan met de "gratis" aansluiting van Deltanetwerk wil m.i. niet zeggen dat je op langere termijn voordeliger uit zal zijn. Kan, maar hoeft niet.
U vindt het investeren in de aanleg van glasvezel op zich mooi, terugverdienen van die investering ook niet verkeerd, maar over winst maken heeft u geen mening?
Hier is dit jaar door Delta glasvezel aangelegd. De aansluiting in de meterkast is gratis op voorwaarde dar er voor minimaal 1 jaar een abonnement bij een van hun providers wordt afgesloten. De apparatuur voor internet en televisie wordt kostenloos ter beschikking gesteld, inclusief een meshsysteem met 3 accesspoints.
Geen sprake van agressieve verkoop. Het projekt is doorgegaan bij voldoende belangstelling. Ik heb even getwijfeld, omdat er veel negatieve reviews zijn. Uiteindelijk toch doorgezet omdat ik wel glasvezel in de meterkast wilde. Als het echt niet werkt kan ik er na een jaar van af, om eventueel weer terug te gaan naar een andere provider. Maar dan ligt er wel een glasvezel!
Het werkt inmiddels al een half jaar, al moet ik er bij vermelden dat het iets minder stabiel werkt dan bij de vorige provider (XS4ALL).

PGros
Berichten: 1153
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door PGros »

de auditu schreef:
16 nov 2022 12:11
De aansluiting in de meterkast is gratis op voorwaarde dar er voor minimaal 1 jaar een abonnement bij een van hun providers wordt afgesloten.
Dit noem ik niet gratis.

Moneyman
Berichten: 30273
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

PGros schreef:
16 nov 2022 12:44
de auditu schreef:
16 nov 2022 12:11
De aansluiting in de meterkast is gratis op voorwaarde dar er voor minimaal 1 jaar een abonnement bij een van hun providers wordt afgesloten.
Dit noem ik niet gratis.
Als je boven de abonnementskosten niets extra's betaald is de aansluiting gratis, toch? Dat het voorwaardelijk is, maakt niet dat 't niet gratis is.

de auditu
Berichten: 776
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door de auditu »

PGros schreef:
16 nov 2022 12:44
de auditu schreef:
16 nov 2022 12:11
De aansluiting in de meterkast is gratis op voorwaarde dar er voor minimaal 1 jaar een abonnement bij een van hun providers wordt afgesloten.
Dit noem ik niet gratis.
Er zijn geen kosten voor de glasvezelaansluiting in rekening gebracht. Bovendien betaal ik nu ongeveer € 10,00 minder dan bij de vorige provider.

Maddy9NL
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2023 09:50

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Maddy9NL »

Vreselijke ervaringen met DELTA GLASVEZEL:
- in de wijk wordt glasvezel in gedeelten aangelegd; 1) stuk tot aan de voordeur, 2) stuk tot aan de meterkast, en 3) de feitelijke aansluiting. Bij 2) wordt gezegd dat 3) zal zorgen voor de bekabeling van de meterkast naar de t.v.
- de monteur die het aansluit doet dit alleen wifi, verder is niet zijn taak zegt hij
- hij ondertekent in mijn naam, zonder dat ik het weet, dat het goed is aangesloten
- tegelijk doet hij een storingsmelding uitgaan omdat het niet goed werkt
- ik dien een klacht in over die ondertekening, maar daar komt geen antwoord op
- Delta start het contract en doet een factuur uitgaan
- de internet is traag, we doen op verzoek Delta ettelijke speedtests.
- na enkele dagen is er totaal geen internet
- bellen, chatten, appen met Delta haalt allemaal niets uit; men belooft het op te lossen, maar doet niets
- na 2 weken het contract opgezegd, maar er komt wel een herinnering voor een factuur; en nog een.
- klantenservice heeft geen antwoord op mijn punt, dat ik niets betaal aangezien het vanaf het begin een storing was.
GA NIET IN ZEE MET DELTA

HandigeHarrie
Berichten: 1400
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

ToonIJ schreef:
15 nov 2022 13:36


Kortom: ik houd liever zelf de regie over een aansluiting en mocht dat op termijn leiden tot hogere kosten, dan is dat maar zo.
Nu meegaan met de "gratis" aansluiting van Deltanetwerk wil m.i. niet zeggen dat je op langere termijn voordeliger uit zal zijn. Kan, maar hoeft niet.
Die regie houdt u sowieso, ook als de kabel aangelegd wordt. Er is geen verplichting om een abonnement te nemen.

HandigeHarrie
Berichten: 1400
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

michielvdm schreef:
15 nov 2022 11:00
Bij mij in Den Haag heeft Ziggo de kabels aangelegd. Tot aan de gevel c.q. voortuin. Veder mogen ze niet gaan. Ik heb wel een aansluiting in mijn appartement (huur en de huisbaas heeft zich niet in gemengd) laten aanleggen en dat was gratis. Daarna heeft Ziggo op redelijk agressieve manier geprobeerd mij een abonnement aan te smeren. De eerste keer heb ik laten weten niet geïnteresseerd te zijn en de volgende drie keren heb ik de deur niet eens open gedaan.
Mijn dochter woont ook in Den Haag, in een huurwoning. Er werd glasvezel aangelegd en ze heeft veel moeite moeten doen om toestemming van de beheerder te krijgen om het te laten aanleggen. Onduidelijke communicatie en blijkbaar hebben ze de moeite niet genomen om de eigenaar te vragen om toestemming om het te laten aanleggen (ik weet niet of dat Delta was of een andere aanbieder, maar de strekking is hetzelfde).

peter17111962
Berichten: 597
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Hier waar ik woon kreeg een paar jaar geleden iedereen zomaar ineens een brief in de bus dat er toestemming is gekregen om glasvezel aan te leggen in de woningen. Iedereen kreeg deze brief, zowel eigenaren als huurders. Heb een kopie van deze brief afgegeven bij mijn woningstichting met de vraag of het klopte wat daarin stond. Waarop een week later iedere huurder van de woningstichting een brief kreeg dat hun geen algemene toestemming hebben gegeven hiervoor en dat iedere huurder vrij is om voor glasvezel te kiezen ja of nee. Ergens snap ik het wel die agressieve manier om mensen aan te willen sluiten op glasvezel omdat er diverse andere manieren aan zitten te komen, zoals 5G, 6G, Starlink etc. TV kijken kan ook met een schotel antennetje of digitenne en radio ontvangen kan ook via DAB+. En veel zaken kunnen nu al via de smartphone. Waarom dan toch nog zo agressief glasvezel opdringen?

Moneyman
Berichten: 30273
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

peter17111962 schreef:
21 feb 2023 16:27
Waarom dan toch nog zo agressief glasvezel opdringen?
Simpel: hoe meer aansluitingen, hoe meer kans op abonnementen. En later alsnog aansluiten is veel duurder.

Bezorgdeburger
Berichten: 650
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Een vraagje: is een verhuurder van sociale woningbouw verplicht glasvezelaansluiting in de woning aan te bieden als de glasvezel al bij de voordeur ligt?

Als straks er niet meer via de kabel TV kan worden gekeken en er alleen nog TV kijken via glasvezel mogelijk is zoals nu al bij KPN is aangekondigd voor miljoenen huishoudens hebben huurders dan een probleem?

Of denk ik nu verkeerd?

peter17111962
Berichten: 597
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Bezorgdeburger schreef:
21 feb 2023 16:47
Een vraagje: is een verhuurder van sociale woningbouw verplicht glasvezelaansluiting in de woning aan te bieden als de glasvezel al bij de voordeur ligt?

Als straks er niet meer via de kabel TV kan worden gekeken en er alleen nog TV kijken via glasvezel mogelijk is zoals nu al bij KPN is aangekondigd voor miljoenen huishoudens hebben huurders dan een probleem?

Of denk ik nu verkeerd?
1e De ene verhuurder wil perse wel dat iedere woning wordt aangesloten terwijl de andere verhuurder dit niet verplicht stelt en dat overlaat aan de huurder.

Of denk ik nu verkeerd?

Nee U denk precies hoe KPN wil dat U denkt.

Niet meer via de kabel naar TV kan worden gekeken. Wat KPN bedoeld is dat het tv kijken via DSL gaat stoppen. DSL is TV en internet via de oude analoge telefoon lijn. Die gaat binnenkort verdwijnen. Aangezien KPN wil dat iedereen die hier gebruik van maakt bij hun blijft, blijft er dus maar 1 andere KPN optie over, en dat is glasvezel. KPN wil nogal wel eens verwarring zaaien onder de mensen en iedereen bang maken dat ze binnenkort niets meer kunnen zonder glasvezel. Echter er zijn genoeg andere, niet KPN, opties zoals onder andere Ziggo. Er zijn ook genoeg kabel loze opties voor TV. Zoals Digitenne en een schotel antenne. En voor internet zijn er smartphones en of 5G routers of Starlink.

Nijogeth
Berichten: 10093
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Nijogeth »

ToonIJ schreef:
15 nov 2022 13:36
Als tegenreactie kan ik vermelden dat het nog maar de vraag is of we in de toekomst een fysieke aansluiting nodig blijven hebben voor de TV en het internet.
Ja, fysieke aansluitingen blijven nodig. Ik kan je al vertellen dat er voor 5G eigenlijk te weinig ruimte is. 6G wordt nog moeilijker, aangezien de bandbreedte in de lucht gewoon vol aan het raken is. Daarbij is er nog zoiets als packetloss. Zeker gamers zullen er bekend mee zijn. Alles wat realtime data verzend, dat heeft gewoon een kabel nodig.

En daarbij, het maakt het huis beter verkoopbaar en dus meer waard.

Bezorgdeburger
Berichten: 650
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

peter17111962 schreef:
21 feb 2023 17:40
Bezorgdeburger schreef:
21 feb 2023 16:47
Een vraagje: is een verhuurder van sociale woningbouw verplicht glasvezelaansluiting in de woning aan te bieden als de glasvezel al bij de voordeur ligt?

Als straks er niet meer via de kabel TV kan worden gekeken en er alleen nog TV kijken via glasvezel mogelijk is zoals nu al bij KPN is aangekondigd voor miljoenen huishoudens hebben huurders dan een probleem?

Of denk ik nu verkeerd?
1e De ene verhuurder wil perse wel dat iedere woning wordt aangesloten terwijl de andere verhuurder dit niet verplicht stelt en dat overlaat aan de huurder.

Of denk ik nu verkeerd?

Nee U denk precies hoe KPN wil dat U denkt.

Niet meer via de kabel naar TV kan worden gekeken. Wat KPN bedoeld is dat het tv kijken via DSL gaat stoppen. DSL is TV en internet via de oude analoge telefoon lijn. Die gaat binnenkort verdwijnen. Aangezien KPN wil dat iedereen die hier gebruik van maakt bij hun blijft, blijft er dus maar 1 andere KPN optie over, en dat is glasvezel. KPN wil nogal wel eens verwarring zaaien onder de mensen en iedereen bang maken dat ze binnenkort niets meer kunnen zonder glasvezel. Echter er zijn genoeg andere, niet KPN, opties zoals onder andere Ziggo. Er zijn ook genoeg kabel loze opties voor TV. Zoals Digitenne en een schotel antenne. En voor internet zijn er smartphones en of 5G routers of Starlink.
Dankjewel voor je antwoord @peter.....

Ik ben een leek wat betreft dit onderwerp maar niemand hoeft dus bang te zijn geen TV meer te kunnen kijken? Ook als die geen glasvezel heeft?

Lady1234
Berichten: 27232
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Is maar behelpen met die opties van Digitenne of een schotel. Maar er zijn kabelboeren zoals Ziggo, Delta enzovoort.

rwolters
Berichten: 1618
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door rwolters »

Nijogeth schreef:
21 feb 2023 18:12
ToonIJ schreef:
15 nov 2022 13:36
Als tegenreactie kan ik vermelden dat het nog maar de vraag is of we in de toekomst een fysieke aansluiting nodig blijven hebben voor de TV en het internet.
Ja, fysieke aansluitingen blijven nodig. Ik kan je al vertellen dat er voor 5G eigenlijk te weinig ruimte is. 6G wordt nog moeilijker, aangezien de bandbreedte in de lucht gewoon vol aan het raken is. Daarbij is er nog zoiets als packetloss. Zeker gamers zullen er bekend mee zijn. Alles wat realtime data verzend, dat heeft gewoon een kabel nodig.

En daarbij, het maakt het huis beter verkoopbaar en dus meer waard.
Met mmWave komt er meer dan genoeg capaciteit beschikbaar. Bovendien is de bits per MHz spectrum ratio van NR heel veel hoger dan met LTE. Dus per cell is er veel meer capaciteit.

Ciska80
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2023 19:10

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Ciska80 »

Mijn buren hebben geen glas genomen, omdat de Turks sprekende moeder geen idee had waar het over ging/het niet nodig vond. Haar 4 ondertussen tieners zijn daar achteraf helemaal niet blij mee. Aansluiten had gratis gekund, maar achteraf aansluiten kost 900 euro. Dus ze zitten vast aan ziggo lijntje, zeker tijdens corona met 4 studerende kinderen was dat niet optimaal.

Gelukkig was de bewoner voor mij niet zo dwars, want ziggo is in mijn huis niet stabiel te krijgen (4 monteurs gehad, toen maar opgegeven). Dus 'verplicht' overgestapt naar glas. Dat glas is wel stabiel en nog goedkoper dan ziggo ook! En veel sneller.

Laat gewoon aansluiten dat glas (mits je geen verplicht jaar abbo hoeft af te sluiten, al hoeft ook dat niet verkeerd te zijn, ziggo is duur!). Zadel een volgende bewoner niet met een kostenpost van 900 euro op, nergens voor nodig.

Cro
Berichten: 2086
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Cro »

rwolters schreef:
21 feb 2023 22:31
Nijogeth schreef:
21 feb 2023 18:12
ToonIJ schreef:
15 nov 2022 13:36
Als tegenreactie kan ik vermelden dat het nog maar de vraag is of we in de toekomst een fysieke aansluiting nodig blijven hebben voor de TV en het internet.
Ja, fysieke aansluitingen blijven nodig. Ik kan je al vertellen dat er voor 5G eigenlijk te weinig ruimte is. 6G wordt nog moeilijker, aangezien de bandbreedte in de lucht gewoon vol aan het raken is. Daarbij is er nog zoiets als packetloss. Zeker gamers zullen er bekend mee zijn. Alles wat realtime data verzend, dat heeft gewoon een kabel nodig.

En daarbij, het maakt het huis beter verkoopbaar en dus meer waard.
Met mmWave komt er meer dan genoeg capaciteit beschikbaar. Bovendien is de bits per MHz spectrum ratio van NR heel veel hoger dan met LTE. Dus per cell is er veel meer capaciteit.
Vraag is wel hoe bruikbaar dat gaat zijn, aangezien je een zichtlijn nodig lijkt te hebben voor mmwave, wij gebruiken ook apparatuur voor straalverbindingen die vrij dicht tegen de onderkant van het mmwave spectrum aanzitten, en ook dat is al erg oppassen met slechtweer en fysieke obstakels.
Disadvantages of millimeter wave
Millimeter waves are absorbed by gases and moisture in the atmosphere, which reduces the range and strength of the waves. Rain and humidity reduce their signal strength and propagation distance, a condition known as rain fade. The propagation distance at the lower frequencies is up to a kilometer, while the higher frequencies travel only a few meters.

A millimeter wave travels by line of sight and is blocked or degraded by physical objects like trees, walls and buildings. Its propagation is also affected by proximity to humans and animals, primarily due to their water content.
Bezorgdeburger schreef:
21 feb 2023 16:47
Een vraagje: is een verhuurder van sociale woningbouw verplicht glasvezelaansluiting in de woning aan te bieden als de glasvezel al bij de voordeur ligt?

Als straks er niet meer via de kabel TV kan worden gekeken en er alleen nog TV kijken via glasvezel mogelijk is zoals nu al bij KPN is aangekondigd voor miljoenen huishoudens hebben huurders dan een probleem?

Of denk ik nu verkeerd?
Ik verwacht niet dat ze dat verplicht zijn, echter ik zie het probleem voor de huurders ook niet echt. Als de vezel al tot de voordeur ligt, omdat bijvoorbeeld een vorige huurder deze niet binnen wilde laten afmonteren is het een kleine moeite deze later alsnog binnen af te laten monteren als je toch glasvezel wil gaan afnemen, soms zelfs gratis als je vooraf tekent voor het abonnement, en anders zal dat enkele tientjes tot misschien in een duur geval een paar honderd euro kosten.

Lastiger, lees duurder, zal mogelijk zijn als de vezel niet tot aan de deur ligt, maar bijvoorbeeld nog aan de straat kant. Zeker als je een flinke tuin hebt en / of obstakels waardoor het schieten lastig gaat.

Verder heeft KPN niets met de kabel te maken, zij zijn enkel het koper netwerk aan het uitfaseren, maar volgens mij doen ze dat enkel op plekken waar al glas ligt. En anders is natuurlijk altijd nog Ziggo of een andere kabelaanbieder, tenzij je in het buitengebied woont. Maar in dat geval heb je waarschijnlijk al een schotel.
peter17111962 schreef:
21 feb 2023 17:40
Echter er zijn genoeg andere, niet KPN, opties zoals onder andere Ziggo. Er zijn ook genoeg kabel loze opties voor TV. Zoals Digitenne en een schotel antenne. En voor internet zijn er smartphones en of 5G routers of Starlink.
Dat zal niet voor iedereen zo zijn natuurlijk, ik heb bijvoorbeeld starlink mogen testen, maar dat zou voor mij echt geen alternatief zijn, je merkt gewoon dat het stroperiger is dan een bekabelde verbinding, net als bijvoorbeeld een 4G of 5G hotspot of mobiele router. daarnaast zijn dat soort opties relatief duur, en dus eigenlijk prijstechnisch gezien niet interessant, tenzij je flink gebruikt maakt van de mobiliteit die deze diensten bieden.
Laatst gewijzigd door Cro op 21 feb 2023 23:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Albert1955
Berichten: 132
Lid geworden op: 04 apr 2021 19:09

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Albert1955 »

Maddy9NL schreef:
21 feb 2023 10:06
Vreselijke ervaringen met DELTA GLASVEZEL:
- in de wijk wordt glasvezel in gedeelten aangelegd; 1) stuk tot aan de voordeur, 2) stuk tot aan de meterkast, en 3) de feitelijke aansluiting. Bij 2) wordt gezegd dat 3) zal zorgen voor de bekabeling van de meterkast naar de t.v.
- de monteur die het aansluit doet dit alleen wifi, verder is niet zijn taak zegt hij
- hij ondertekent in mijn naam, zonder dat ik het weet, dat het goed is aangesloten
- tegelijk doet hij een storingsmelding uitgaan omdat het niet goed werkt
- ik dien een klacht in over die ondertekening, maar daar komt geen antwoord op
- Delta start het contract en doet een factuur uitgaan
- de internet is traag, we doen op verzoek Delta ettelijke speedtests.
- na enkele dagen is er totaal geen internet
- bellen, chatten, appen met Delta haalt allemaal niets uit; men belooft het op te lossen, maar doet niets
- na 2 weken het contract opgezegd, maar er komt wel een herinnering voor een factuur; en nog een.
- klantenservice heeft geen antwoord op mijn punt, dat ik niets betaal aangezien het vanaf het begin een storing was.
GA NIET IN ZEE MET DELTA
Wat is dat voor onzin? Geniet al meer dan 1 jaar van 1Gb up-/download. Glasvezel destijds aangelegd door CHF (Rabobank) i.o.v. Caiway,
dat nu onderdeel is van Delta. Ja, omschakelen van Caiway naar Delta leverde even problemen op (Caiway had nog coax, Delta niet, en waar iedereen hier Caiway had wilde ik naar Delta vanwege het uitgebreidere Flexpakket)) maar daarna eigenlijk geen probleem meer. Sterker nog: in de meterkast zijn 2 glasvezel aansluitingen. 1 is Voor Delta en 2 is voor alternatieve.

Cees Sanderse
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2023 15:39

Re: Aanleg glasvezelnetwerk Deltanetwerk.nl

Ongelezen bericht door Cees Sanderse »

Op 24 januari zou de aannemer SPIE de glasvezelaansluiting op mijn adres aanbrengen waarvan de kabel al buiten klaar ligt. Er kwam een kink in de kabel door suggestie van redenen buiten de zaak om liggend die de aansluiting verhinderen.
Een strafmaatregel wel te verstaan door SPIE opgelegd hiermee voor eigen rechter spelend met de draagwijdte van daadwerkelijke uitsluiting van het glasvezelnet.
Er is nergens een aantoonbaar strafbaar feit, enkel een suggestie van "racisme". In mijn Verklaring
omtrent Gedrag is daar geen sprake van, als docent heb ik die altijd gekregen.
Nu de aannemer SPIE en zijn onderaannemers van Delta de faciliteit van een verdeelkast achter mijn terrein hebben en met groot materieel zonder informatieplicht deze claimen zijn de verhoudingen en goodwill verspeeld en zijn opmerkingen mijnerzijds niet in dank afgenomen.
Met als wraakactie de uitsluiting van het recht op glasvezel, ook zelf benoemd als een strafmaatregel.

Plaats reactie