Kapotte stoel
Kapotte stoel
ik heb 2 maanden geleden een relaxstoel gekocht en na 10 mails gestuurd te hebben dat ik op het frame zit en kraakt.na foto,s en video gestuurd te hebben zeggen ze dat het door eigen gebruik komt,ik weeg 70 kilo valt niet onder de garantie wat nu
Re: Kapotte stoel
Ik ga vanuit dat u de stoel nieuw in een winkel gekocht heeft.
Gezien de leeftijd van de stoel moeten hun bewijzen dat u de stoel kapot gemaakt heeft. Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... jn-rechten staan de regels uitgelegd.
U kunt het beste contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Indien de winkel is aangesloten kunt u terecht bij www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ of een andere aangesloten geschillencommissie.
Gezien de leeftijd van de stoel moeten hun bewijzen dat u de stoel kapot gemaakt heeft. Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... jn-rechten staan de regels uitgelegd.
U kunt het beste contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Indien de winkel is aangesloten kunt u terecht bij www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ of een andere aangesloten geschillencommissie.
De eerste vraag is natuurlijk al of er iets niet goed is aan de stoel. Je klacht is niet heel concreet, en de verklaring van de verkoper evenmin. Heb je ook proefgezeten in dezelfde stoel en was die heel anders?
Is de stoel überhaupt kapot? Of is het gewoon niet zo'n goede stoel en komt het kraken bij alle exemplaren voor.Seinhuis schreef: ↑27 feb 2023 11:18Ik ga vanuit dat u de stoel nieuw in een winkel gekocht heeft.
bupaul
vindt dit leuk
Wanneer het een cbw erkende woonwinkel is kunt u de geschillencommissie inschakelen.
https://www.cbw-erkend.nl
https://www.cbw-erkend.nl