Huiskamer
Re: Huiskamer
Slaat helemaal nergens op. Maar we weten al een hele tijd dat we jouw berichten met een korreltje zout kan nemen, dus verder ga ik er niet op in.
J. Deltoer
vindt dit leuk
Mooie actie en dat onder politiebewaking.ZeerPrivé schreef: ↑24 feb 2023 12:55Oekraïense volkslied klinkt uit draaiorgel voor Russische ambassade https://twitter.com/nexta_tv (stukje naar beneden scrollen). Goeie zet, mogen ze van mij weken volhouden.
Dit is de directe link: https://twitter.com/nexta_tv/status/162 ... 06113?s=20
moederslink
vindt dit leuk
-
Maar niet door een ridder.
J. Deltoer
en kuklos
vinden dit leuk
En niet in Schiedam dus.
juliomariner
, J. Deltoer
en kuklos
vinden dit leuk
-
-
Niet dat ik direct iets te melden heb,maar ik kon een aantal dagen niet inloggen.
Kreeg een melding dat ik mijn wachtwoord moest aanpassen/veranderen.
Daarna ging het nog niet.
Na contact met de beheerder nu wel mag ik hopen.
Kreeg een melding dat ik mijn wachtwoord moest aanpassen/veranderen.
Daarna ging het nog niet.
Na contact met de beheerder nu wel mag ik hopen.
Dat is inderdaad te hopen. Laat u even weten of het gelukt is?scharrelschipper schreef: ↑27 feb 2023 20:30Niet dat ik direct iets te melden heb,maar ik kon een aantal dagen niet inloggen. (...) Na contact met de beheerder nu wel mag ik hopen.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Ik denk dat het gelukt is, maar ik ben er niet helemaal zeker van. Temeer omdat ik er nog steeds regelmatig uit wordt gegooid.Erthanax schreef: ↑27 feb 2023 21:26Dat is inderdaad te hopen. Laat u even weten of het gelukt is?scharrelschipper schreef: ↑27 feb 2023 20:30Niet dat ik direct iets te melden heb,maar ik kon een aantal dagen niet inloggen. (...) Na contact met de beheerder nu wel mag ik hopen.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Ik weet wel zeker dat het scharrelschipper gelukt is in te loggenwitte angora schreef: ↑27 feb 2023 21:30(...) Ik denk dat het gelukt is, maar ik ben er niet helemaal zeker van. (...)
-
Het zou zomaar kunnen dat je gelijk hebt.Erthanax schreef: ↑27 feb 2023 22:14Ik weet wel zeker dat het scharrelschipper gelukt is in te loggenwitte angora schreef: ↑27 feb 2023 21:30(...) Ik denk dat het gelukt is, maar ik ben er niet helemaal zeker van. (...)
Maar: van het weekend was ik in Enschede. Een paar onderzetters met allerlei teksten gekocht. Op eentje staat een bekende:
Het komt
wel goed
Schatje
En een ander:
Wat leu kent
'n aander
better as
zichzelf
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
-
ik vind hem ook leuk,maar je weet pas of het gelukt is als je je eigen bericht ziet verschijnen toch?Erthanax schreef: ↑27 feb 2023 21:26Dat is inderdaad te hopen. Laat u even weten of het gelukt is?scharrelschipper schreef: ↑27 feb 2023 20:30Niet dat ik direct iets te melden heb,maar ik kon een aantal dagen niet inloggen. (...) Na contact met de beheerder nu wel mag ik hopen.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Tja, ik heb na herstel account een heel andere issue gekregen. Alleen mijn oude(verdwaalde) account werkt gewoon na aanpassing wachtwoord. Schiet mij maar lek. Iemand heeft flink de bezem door het accounts bestand gehaald. Morganlefay
Natuurlijk niet. Je weet al dat het gelukt is zodra je op "inloggen" hebt geklikt.scharrelschipper schreef: ↑28 feb 2023 08:01ik vind hem ook leuk,maar je weet pas of het gelukt is als je je eigen bericht ziet verschijnen toch?
Erthanax
vindt dit leuk
-
Mis,want toen ik op "verstuur" drukte kreeg ik weer de melding dat mijn ww of inlognaam niet juist was.Moneyman schreef: ↑28 feb 2023 09:28Natuurlijk niet. Je weet al dat het gelukt is zodra je op "inloggen" hebt geklikt.scharrelschipper schreef: ↑28 feb 2023 08:01ik vind hem ook leuk,maar je weet pas of het gelukt is als je je eigen bericht ziet verschijnen toch?
Zal wel aan mij liggen zeker?
-
Naja, dat zou ook wel eens heel hoog tijd worden. Er zijn er vele duizenden die ooit eens een account aan hebben gemaakt en nooit meer terug zijn gekomen. Misschien ging het daar wel om. Alleen de actieven herstellen hun account, de inactieven uiteraard niet. Ben je er in een paar weken achter hoeveel schrijvers er eigenlijk in werkelijkheid zijn. Een paar honderd?wilhelmima1 schreef: ↑28 feb 2023 09:16Tja, ik heb na herstel account een heel andere issue gekregen. Alleen mijn oude(verdwaalde) account werkt gewoon na aanpassing wachtwoord. Schiet mij maar lek. Iemand heeft flink de bezem door het accounts bestand gehaald. Morganlefay
En dat zou dan wel eens de doodsteek voor het forum kunnen worden.
Maar goed:
Piekeren
is de verkeerde
kant op
fantaseren.
Ook zo'n tekst op een onderzetter.
Maar dan ben je nog niet ingelogd als het goed is. Zodra je wél bent ingelogd, zie je rechtsboven ook je "uitloggen [gebruikersnaam]". Testberichten plaatsen alleen om te zien of je wel bent ingelogd is dus echt niet nodig.scharrelschipper schreef: ↑28 feb 2023 10:10Mis,want toen ik op "verstuur" drukte kreeg ik weer de melding dat mijn ww of inlognaam niet juist was.
Piekeren over dit forum zou ik sowieso maar niet doenwitte angora schreef: ↑28 feb 2023 10:20En dat zou dan wel eens de doodsteek voor het forum kunnen worden.
Maar goed:
Piekeren
is de verkeerde
kant op
fantaseren.
-
Dat dacht ik dus ook;als je rechtsboven : uitloggen" ziet ben je ingelogd.Moneyman schreef: ↑28 feb 2023 10:56Maar dan ben je nog niet ingelogd als het goed is. Zodra je wél bent ingelogd, zie je rechtsboven ook je "uitloggen [gebruikersnaam]". Testberichten plaatsen alleen om te zien of je wel bent ingelogd is dus echt niet nodig.scharrelschipper schreef: ↑28 feb 2023 10:10Mis,want toen ik op "verstuur" drukte kreeg ik weer de melding dat mijn ww of inlognaam niet juist was.
Dat bleek dus niet zo te zijn,maar nu wel gelukkig