Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Noodfonds Energie heeft wel een wegversie beschikbaar gemaakt maar die werkt alleen met Google Chrome, Microsoft Edge en Firefox
dus moet je iets installeren wat je misschien niet wil.
Na installatie leek het te werken tot het toevoegen van een huisgenoot, daarvoor moest ik door een herhalende foutmelding de hele procedure wel 3 maal herhalen.
Maar uiteindelijk is het toch gelukt.
dus moet je iets installeren wat je misschien niet wil.
Na installatie leek het te werken tot het toevoegen van een huisgenoot, daarvoor moest ik door een herhalende foutmelding de hele procedure wel 3 maal herhalen.
Maar uiteindelijk is het toch gelukt.
-
Zijn hier nog mensen die geld hadden op de failliete bank in Amerika?
Is toch geen probleem? Tegoeden worden gegarandeerd door de staat.
Maar gelukkig staat hij niet in Schiedam.
Maar gelukkig staat hij niet in Schiedam.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
Ja ikke. Als jij me even 7000 pegels leent voor een advocaat kan ik het binnen 14 dagen nog terug halen.goedbezig1980 schreef: ↑13 mar 2023 17:27Zijn hier nog mensen die geld hadden op de failliete bank in Amerika?
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
Ik ga zo lekker sesamkip eten met witte rijst. Jullie ook allemaal smakelijk eten!!
-
Ik adviseer volkorenrijst. Van witte kun je hoofdpijn krijgen
-
Ik mag uw humor wel!
Fijne avond iedereen.
Fijne avond iedereen.
-
Van een te krappe brommerhelm ookJ. Deltoer schreef: ↑13 mar 2023 17:50Ik adviseer volkorenrijst. Van witte kun je hoofdpijn krijgen
witte angora
, Erthanax
en kuklos
vinden dit leuk
-
Grappig, maar ik denk niet dat dat jong met een mond vol tanden staat....
Een mooi stemadvies van "Kees van der Staaij" voor gehuwde mannen.
Volgens mij gaf hij dat ook bij de vorige verkiezingen, maar het blijft leuk, vind ik.
Volgens mij gaf hij dat ook bij de vorige verkiezingen, maar het blijft leuk, vind ik.
Handig zo'n rolstoel https://dvhn.nl/drenthe/Bejaarde-bandie ... 01070.html
-
Ik wil er ook wel eentje.
-
Strak plan!
Ben alleen bang dat als ik mijn rolstoel uitvouw naast het schip (kan er aan boord niet mee rijden wegens de breedte) dat zoiets toch wat opvalt.
Moet ik toch een andere manier bedenken om wat materiaal gratis te verzamelen.
Tot ik dat bedacht heb koop en betaal ik maar gewoon de dingen die ik nodig heb.
De voorlopige uitslag ziet er goed uit van de verkiezingen
Inderdaad. Het kabinet heeft nu meerdere opties om meerderheden te onderhandelen in de eerste kamer. Die kunnen nu mooi PvdA/GL tegen BBB uitspelen. Als BBB dwars ligt gaan ze gewoon over links en vice versa. Toch een gevalletje 2 honden en 1 been.
Nou als dat gebeurt, dan heeft Nederland en groot probleem op komst.
Het huidige cabinet heeft zo veel desinformatie verspreid, over long covid, mensen willen helpen in Groningen, de toeslagen affaire en ga zo maar door. Ik zou blij zijn als dat stopt. Alle mensen moeten met respect behandelt worden. En dat gebeurt nu niet echt.
Het huidige cabinet heeft zo veel desinformatie verspreid, over long covid, mensen willen helpen in Groningen, de toeslagen affaire en ga zo maar door. Ik zou blij zijn als dat stopt. Alle mensen moeten met respect behandelt worden. En dat gebeurt nu niet echt.
Techneut71
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Klopt het nog steeds als je niet stemt dat de stem naar de grootste partij gaat?
Is nog nooit zo geweest.
-
Heb je weer aandacht nodig?goedbezig1980 schreef: ↑16 mar 2023 21:19Klopt het nog steeds als je niet stemt dat de stem naar de grootste partij gaat?