Tesla1985 schreef: ↑25 mei 2024 12:13
Wij hebben een auto gekocht bij dit bedrijf en zijn zeer tevreden
Nou, gefeliciteerd dan maar.
en voelen ons geroepen om onze mening te uiten.
Waarom? Als dit bedrijf een probleem heeft met een andere klant, is dat toch het probleem van dit bedrijf? Waarom voel jij je geroepen dat op te lossen? Kan het bedrijf dat zelf niet?
Mensen die op dit forum hun mening uiten over dit bedrijf zonder er zelf ervaring mee te hebben vinden wij zeer respectloos.
Wie is 'wij'? En waarom kun je alleen een mening over dit bedrijf hebben als je zelf ervaring met dit specifieke bedrijf hebt? Gisteren heb ik een jonge dame wat adviezen gegeven waar ze op moet letten als ze een oude auto koopt. Adviezen die bij iedere handelaar helpen het kaf van het koren te scheiden. Voor zover er nog koren tussen het kaf zit. Waarom zouden die adviezen voor iedere handelaar op maat gesneden moeten zijn?
Sommige mensen praten over een kapotte dynamo en gaan hier eindeloos over door. Beste mensen het is een auto en daar kan alles aan kapot gaan.
Ja, en? Dat ding hoort toch gewoon te werken?
De garage die deze auto koopt is niet de eerste eigenaar dus kan nooit zien wat er in het verleden is gebeurd met deze auto. Doe een aankoopkeuring bij elke auto die je koopt, dit hebben wij ook gedaan. Dan kan je nooit vingertjes wijzen!
Ja, en? Nooit van onderhoudshistorie gehoord? En waarom zou het bedrijf zelf niet even een rondje om de auto kunnen maken met dezelfde blik als bij een aankoopkeuring? Dan weet je wat je verkoopt.
Eerlijk gezegd vind ik dit maar een vreemde reactie, en inderdaad, na zoveel tijd pas. Hoeveel schuift het?