Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Heel veel sterkte gewenst.
-
Klinkt niet goed, fons. Sterkte.
Ook van mij heel veel sterkte fons!
Dat klinkt niet best... hoe hol woorden ook zijn: sterkte voor jullie man!!
-
Sterkte gewenst.fonsflons schreef: ↑20 mar 2023 13:52Kort laatste berichtje van mijn kant: het 'noodlot' heeft toegeslagen in het gezin. Totaal onverwacht en totaal oneerlijk. Het is wat het is, nu leren hoe daarmee te leven. Mijn instelling 'het leven is een feestje' ben ik voorlopig kwijt. Hopelijk kan ik dat terugvinden.
Je zou tenminste voor registratie en goede informatie stroom kunnen helpen, dat ben je je burgers wel verplicht. Zodat burgers weten wat ze terecht kunnen.Nijogeth schreef: ↑20 mar 2023 12:32Maakt dat uit waar die onderzoeken zijn?
Ik snap dat wanneer je bijvoorbeeld de gevolgen van ondergrondse branden op de flora en fauna in de Peel wil onderzoeken, dat dat in Nederland moet.
Maar waarom zou je Long Covid als gevolg van een wereldwijde pandemie (waarin wereldwijd een pleonasme is, maar ik gebruik het om het te verduidelijken) alleen in Nederland kunnen onderzoeken?
Sterkte.fonsflons schreef: ↑20 mar 2023 13:52Kort laatste berichtje van mijn kant: het 'noodlot' heeft toegeslagen in het gezin. Totaal onverwacht en totaal oneerlijk. Het is wat het is, nu leren hoe daarmee te leven. Mijn instelling 'het leven is een feestje' ben ik voorlopig kwijt. Hopelijk kan ik dat terugvinden.
-
Arme jij/jullie!fonsflons schreef: ↑20 mar 2023 13:52Kort laatste berichtje van mijn kant: het 'noodlot' heeft toegeslagen in het gezin. Totaal onverwacht en totaal oneerlijk. Het is wat het is, nu leren hoe daarmee te leven. Mijn instelling 'het leven is een feestje' ben ik voorlopig kwijt. Hopelijk kan ik dat terugvinden.
Heel veel sterkte !
Sterkte kerel!fonsflons schreef: ↑20 mar 2023 13:52Kort laatste berichtje van mijn kant: het 'noodlot' heeft toegeslagen in het gezin. Totaal onverwacht en totaal oneerlijk. Het is wat het is, nu leren hoe daarmee te leven. Mijn instelling 'het leven is een feestje' ben ik voorlopig kwijt. Hopelijk kan ik dat terugvinden.
Goede actie in Vlaardingen https://www.dumpert.nl/item/100056655_e41677f4
-
Gisteren kreeg ik van Liander, de netwerkbeheerder, een brief met het verzoek om de meterstanden door te geven.
Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Wie wel??
Meterstanden geef ik altijd direct door aan de Energieboer wanneer daar om gevraagd wordt.
Ik zit al jaren bij Vattenfall.
Meterstanden geef ik altijd direct door aan de Energieboer wanneer daar om gevraagd wordt.
Ik heb dit 1x meegemaakt, tenminste als mijn geheugen geen trucjes met me uithaaltmoederslink schreef: ↑23 mar 2023 00:07Gisteren kreeg ik van Liander, de netwerkbeheerder, een brief met het verzoek om de meterstanden door te geven.
Toen ik in deze woning kwam wonen was de vorige bewoner al weg en ik had nog de tijd om een energieleverancier uit te zoeken. Toen kreeg ik een brief van de netwerkbeheerder om de meterstanden door te geven. Nu moet ik even graven waarom dat was, ik dacht om ervoor te zorgen dat ik niet zou betalen voor de stroom die verbruikt was voordat ik er kwam wonen. Zoiets.
Wel vreemd dat als er al jaren een energieleverancier is dat er dan om meterstanden gevraagd wordt door Liander. Hebben ze geen reden in de brief gezet? Controle van Vattenfall of periodieke check of iets dergelijks?
Dat is wel vreemd, Liander geeft zelf aan nooit om meterstanden te vragen. Ook het feit dat u geen mail maar een brief krijgt, is nogal bijzonder.moederslink schreef: ↑23 mar 2023 00:07Gisteren kreeg ik van Liander, de netwerkbeheerder, een brief met het verzoek om de meterstanden door te geven.
moederslink
vindt dit leuk
-
Ik vind dat dus ook vreemd.
Mijn naam staat ook niet in het briefhoofd : slechts :
aan de bewoners van dit pand en dan het juiste adres +de juiste postcode.
Mijn naam staat ook niet in het briefhoofd : slechts :
aan de bewoners van dit pand en dan het juiste adres +de juiste postcode.
Even Liander bellen.
-
Nou ik heb gebeld --- wat een onzin allemaal, deze brief kan gewoon in de prullenbak.
Krijg zelfs , vlg de medewerker , nog een herinnering ( ) , maar ook dát kan de prullenbak in.
Krijg zelfs , vlg de medewerker , nog een herinnering ( ) , maar ook dát kan de prullenbak in.
Blijkbaar iemand die wat te doen zochtmoederslink schreef: ↑23 mar 2023 10:54Nou ik heb gebeld --- wat een onzin allemaal, deze brief kan gewoon in de prullenbak.
moederslink
vindt dit leuk
-
Maar komt deze brief nu wel of niet van Liander?