Ik heb een abonnement bij de KPN tot oktober van dit jaar. Ongeveer een maand geleden kreeg ik een telfoontje van KPN over het nieuwe familiepakket. Ik had daar geen belangstelling voor, maar de medewerker keek nog wel even mijn contract na en vertelde mij dat inmiddels wel een nieuwe telfoon kon gaan halen, als ik mijn contract verlengde. Dit wilde ik vandaag, 5 maart 2005 gaan doen, maar toen ik in de Primafoon in Helmond kwam werd er tegen mij gezegd dat dit niet kon omdat de voorwaarden per 1 maart 2005 waren gewijzigd. Mijn vraag is: Kan dit zomaar zonder dat de klant hier iets van af weet?
Is dit ook een reden om mijn abonnement op te zeggen? Volgens mij is het een wijziging in het contract, die nota bene zonder medeweten van de abonnee is doorgevoerd, en dus heb ik het recht om mijn contract op te zeggen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Algemene voorwaarden KPN
Re: Algemene voorwaarden KPN
grapjas, er staat helemaal niks over verlengen in de algemene voorwaarden, het tussentijds verlengen is een coulance regel. KPN hanteerde voorheen de helft van de contractperiode, maar markt conform is het dus 3 maanden geworden. Het is geen reden om zomaar op te zeggen, want deze regel staat niet in de algemene voorwaarden...