KLM neemt de tijd om geld voor annulering van vlucht over te maken. De vlucht naar Jakarta werd geannuleerd door de KLM, op 9 februari was de terugbetaling goedgekeurd, vandaag 14 april pas ontvangen. Liefst 5 keer moest ik mijn bankgegevens per email doorgeven. Het merkwaardig was dat ik het bedrag voor de stoelen een maand geleden, in maart al, kreeg; maar de rest, het bedrag voor de ticket pas vandaag, langer dan 2 maanden na goedkeuring.
En nog iets merkwaardig: ik heb heel vaak gebeld met de helpdesk van KLM, daar werken personeelsleden die niets kunnen oplossen want ze hebben geen toegang tot de informatie in zo'n situatie. Het enige dat ze kunnen zeggen is: "Wacht maar even af, het zal wel overgemaakt worden".
KLM is érg inefficiënt met terugbetalen geannuleerde vlucht
'Jacqueline Destiny
vindt dit leuk
Re: KLM is érg inefficiënt met terugbetalen geannuleerde vlucht
U hebt het geld terug gekregen. Probleem opgelost.
v.d.Heyden
vindt dit leuk