LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Anti-spaarbelegger
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 aug 2004 15:47

Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door Anti-spaarbelegger »

Woensdag 11 mei 2005 zal een grote demonstratie plaatsvinden tegen de oplichters van Spaarbeleg!!!

Alle gedupeerden/slachtoffers van Spaarbeleg worden verwacht op woensdag 11 mei 2005 tussen 8.00 en 17.00 uur op Lange Marktstraat 11, 8911AD Leeuwarden. Woensdag 11 mei 2005 wordt dus een zwarte dag voor Spaarbeleg, want heel Nederland zal op het nieuws zien hoe fout Spaarbeleg is! De demonstratie zal op alle landelijke dagbladen worden vermeld en op televisie zal er veel van demonstratie uitgezonden worden.
Het zal ook een gigantische grote promotie voor Stichting GeSp en vereniging Consument & Geldzaken en vereniging Payback betekenen.
Spaarbeleg komt die dag in zeer slecht daglicht te staan! En heel Nederland zal dat weten, door het te lezen op de voorpagina van de krant of het te zien op televisie!

Klik hier voor de locatie waar je moet zijn

Deze demonstratie wordt georganiseert door het Platform Aandelen Lease.
http://www.platformaandelenlease.nl
Laatst gewijzigd door Anti-spaarbelegger op 15 apr 2005 19:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door Gast »

hallo anti spaarbelegger.

we moeten het nog grootser aanpakken!

alle gedupeerden moeten meedoen(500.000!!)dus niet alleen van spaarbeleg!!

we moeten alle wegen vast laten lopen !
naar den haag ,uiteraard goed opzetten.

mail naar piet koremans!!


gr

pechvogel

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Anti-spaarbelegger,

Wil je me mailen om e.e.a. te bespreken, te coordineren en uit te werken omtrent je voorstel om een demonstratie te organiseren tegen Spaarbeleg.

[email protected]

Groeten,
Piet

Marlies27

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door Marlies27 »

Heel erg goed idee......ik ben er zeker bij! Ik doe er alles aan om het die gasten van Spaarbeleg het heel erg moeilijk te gaan maken!

Guess who

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door Guess who »

Dit is een goed plan, ik doe ook mee aan de demonstratie op 25 mei omdat ik ook gedupeerd bent door Spaarbeleg. inleg van 5 jr kwijt plus nog een restschuld aan overhouden.Schandalig !!!

Mvg
Karl

Gast

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door Gast »

Geweldig die demonstratie en dat het grootst wordt aangepakt! Ik kom ook!!
Eindelijk een goede aktie om heel Nederland te laten weten dat Spaarbeleg oplichters zijn!

boggel

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door boggel »

ZE GAAN TEN ONDER!

Er zijn nu al zoveel punten TEGEN die OPLICHTERS.

Ik hoop echt dat ze plat gaan!

Boggel

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door peewee »

Een prima idee. Zo'n demonstratie verdient alle steun van iedereen die ooit met Spaarbeleg in zee is gegaan en daar nu spijt als haren op het hoofd heeft. Niet alleen SprintPlan-gedupeerden zouden opgeroepen moeten worden voor deze demonstratie, maar ook alle circa 400.000 deelnemers aan een Koersplan en een van de andere misplannen van Spaarbeleg. Probeer in elk geval Consument & Geldzaken hier bij te betrekken, die kunnen een oproep plaatsen in hun ledenblad 'Geldzaken'.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door peewee »

Mijn advies
Organiseer die demonstratie niet op een tijdstip dat veel gedupeerden moeten werken. Tussen 17.00 en 18.00 uur is waarschijnlijk perfect. Juist op dat tijdstip rijden alle spitsuurtrein tussen Den Haag en Amsterdam langs het hoofdkantoor van Aegon in Den Haag bij NS-station Mariahoeve.
Organiseer dit beter dan de vorige demonstraties bij Dexia en Aegon waarbij -met alle respect- slechts enkele tientallen demonstranten afkwamen. Zoek een vorm van samenwerking voor deze demonstratie tussen de belangenbehartigende organisaties als Consument & Geldzaken, Platform Aandelenlease en Pay Back en -zo mogelijk- de Stichting Leaseverlies.
Succes !

Gast

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door Gast »

Droom maar lekker verder. Opkomst anderhalve man en een paardekop

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door trudy »

Paardekop? Kom jij ook dan?

sing-sing

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door sing-sing »

Als echt iedereen zou komen is AEGON dood!!!!!
Zulk een klap overleven laag bij de grong staande wurmen niet, we zullen ze eens leren, klaplopers van AEGON!!!!

AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!

sing-sing

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door sing-sing »

Laat Piet de meeting maar organiseren of anders onze miljarden-WIM!

sing-sing

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door sing-sing »

Laten we Piet mailen of hij het wil doen, Piet is de held in deze!!!!!

AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!

boggel

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door boggel »

Als iedereen (zeker op dit forum) nou eens 10 pamfletten maakt,
en in z'n buurt ophangt, kom je weer een stuk verder.

Eigenlijk moet het een week van tevoren flink in de media komen, zodat veel mensen hierop geattendeerd worden.

Oproepen in de krant?
(wie betaald dit)

Ik hang in alle supermarkten a4 tjes op, met een oproep tot demonstratie.

Boggel

Ze gaan ten onder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marlies27

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door marlies27 »

Zijn er geen mensen met connecties bij de tv of krant? Als wij toch laten weten dat we een grootscheepse demonstraties willen laten plaatsvinden, dan is dat toch wel nieuws? :?:

ideetje?

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door ideetje? »

Jongens ik weet niet of een demonstratie wel een succes wordt.
Ik heb ook spontaan de neiging om te zeggen DOEN maar als ik er goed over nadenk dan zie ik mij 's avonds nog niet helemaal naar Den Haag trekken (moet ook nog weer terug) want heel veel gedupeerden komen natuurlijk vanuit het hele land!
Is het geen optie om iedere dag MAAR DAN OOK IEDERE DAG MET Z'N ALLEN (maar dan ook met z'n allen) HUN, AEGON DUS of ONZE TWEEDE KAMERLEDEN te bestoken met standaard e-mails? Het is maar een idee, misschien heeft iemand een goede suggestie in die richting? Haalt dit onderwerp misschien wel een kamerdebat of zouden er in de kamer te veel commissarissen zitten van Aegon?????

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door Piet »

Ik heb helaas nog niets gehoord van Anti-Spaarbelegger over een demonstratie.
Hierdoor moet ik er jammer genoeg van uit gaan dat het een loze oproep is geweest in de hoop dat anderen dit gaan uitvoeren.
Nogmaals mijn vraag aan Anti-Spaarbelegger, als je deze demonstratie serieus meent neem contact met me op.
Anders moet ik constateren dat het geen serieuze oproep is.

Groeten,
Piet

millie
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mar 2005 21:03

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door millie »

Kan iemand mij in het kort uitleggen wat er precies mis is met spaarbeleg van Aegon.
Ikzelf doe al 14 jaar mee met koersplan, hiermee wordt niet belegd met geleend geld. Ik heb wel een donkerbruin vermoeden dat dit is vanwege de hoge beheerderskosten die dit met zich meebrengt, of zit ik er helemaal naast.
:?:

Gast

Re: Demonstratie woensdag 11 mei 2005

Ongelezen bericht door Gast »

Millie, kijk op www.koersplandewegkwijt.nl

deze site kun je ook vinden op

www.platformaandelenlease.nl

Succes, vr.gr. trudy

Gesloten