Huiskamer
Re: Huiskamer
Ik kon haar humor wel waarderen.
Erthanax
en witte angora
vinden dit leuk
Klopt, en datzelfde geldt voor Fonsflons. Bij hem is de trieste reden wel bekend. Zowel Breien als Fonsflons hadden een (wat mij betreft) waardevolle (humoristische en nuchtere) inbreng.
Erthanax
, Lady1234
, Nijogeth
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
Gelukkig kunnen we nog wel genieten van de humor van kuklos en lady1234.
Lady1234
vindt dit leuk
Moneyman
, witte angora
, Nijogeth
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
Er is weer een nieuwe covid variant genaamd xxb1.16 oftewel arcturus.
In engeland adviseert men weer mondkapjes.
Wanneer stopt die onzin eindelijk?
In engeland adviseert men weer mondkapjes.
Wanneer stopt die onzin eindelijk?
Welke onzin bedoelt u? Dat er weer een nieuwe Covid variant is, of iets anders?
Covid is nog lang niet over, zolang er meer long covid patiënten bijkomen is het niet over. En er zijn ook nog geen oplossingen.
Covid zal net als de griep zijn. De ene variant is besmettelijkere dan de andere en het gaat met vlagen. Zoals het nu gaat, is er geen maatregel meer nodig, pas bij extremen zal dat weer nodig zijn.
Overigens, volgens de Engelsen gaat deze gepaard met andere symptomen, namelijk rode ogen en een ongelukkig gevoel. Die maatregelen gaan ook met dat laatste gepaard, dus dan is de vraag, alleen maatregelen voor rode ogen?
Overigens, volgens de Engelsen gaat deze gepaard met andere symptomen, namelijk rode ogen en een ongelukkig gevoel. Die maatregelen gaan ook met dat laatste gepaard, dus dan is de vraag, alleen maatregelen voor rode ogen?
Dan maar hopen dat de symptomen niet langdurig worden en uitbreiden.Nijogeth schreef: ↑03 mei 2023 22:26Covid zal net als de griep zijn. De ene variant is besmettelijkere dan de andere en het gaat met vlagen. Zoals het nu gaat, is er geen maatregel meer nodig, pas bij extremen zal dat weer nodig zijn.
Ach trouwens volgens Ernst Kuipers was het in het verleden vergelijkbaar met een griepje
En dat was het voor de meeste patienten ook. Maar ook aan griep overlijden mensen.
Moneyman
vindt dit leuk
We gaan niet weer hier de hele discussie over jouw long covid overdoen. Wat Lady1234 zegt is correct: voor de meeste mensen was het niet meer dan een griepje. Omdat er staat "voor de meeste mensen" is het dus niet voor iedereen zo en zijn er dus ook mensen voor wie het veel meer was en is.
J. Deltoer
vindt dit leuk
Tja, wat kun je anders verwachten van een virus dat endemisch is geworden? Er zijn veel belangrijkere zaken om ernstig bezorgd over te zijn. Iets met een plasmakoepel, de Golem (!), en AI. Helemaal begrijpen doe ik het niet, maar het is wel een dingetje.
Morgen ga ik mijn geboortetrust van 1,4 miljoen euro terugeisen van de overheid, want als die 88 nieuwe plasmakoepels worden opgestart ben ik te laat.
Morgen ga ik mijn geboortetrust van 1,4 miljoen euro terugeisen van de overheid, want als die 88 nieuwe plasmakoepels worden opgestart ben ik te laat.
Het ging mij om de dommigheid van ernst kuipers, en dat hij 3 jaar niks gedaan heeft gedaan voor deze mensen verder niet.kuklos schreef: ↑03 mei 2023 23:00We gaan niet weer hier de hele discussie over jouw long covid overdoen. Wat Lady1234 zegt is correct: voor de meeste mensen was het niet meer dan een griepje. Omdat er staat "voor de meeste mensen" is het dus niet voor iedereen zo en zijn er dus ook mensen voor wie het veel meer was en is.
Daarom haalde ik het hier aan.
In het verleden had 1 op de 8 besmette personen langdurige klachten er aan overgehouden.
Voor de rest zal ik er maar over ophouden.
-
Exact. Ik heb sinds een paar dagen het vermoeden dat ik toch een Cronavariant onder de leden heb. Niet laten testen verder, dat vindt de overheid voor het moment niet nodig. Voorlopig even de sociale contacten beperken, en van de week maar verder zien. Hoe het voelt? Een stevige griep/verkoudheid. Geen koorts, wel veel hoesten, weinig energie, overal spierpijn. Veel meer is het niet. Zal vast wel weer een keertje overgaan.
Als dat net zo vlug gaat als Groningen of andere ellende moet u nog even wachten.Erthanax schreef: ↑03 mei 2023 23:03Tja, wat kun je anders verwachten van een virus dat endemisch is geworden? Er zijn veel belangrijkere zaken om ernstig bezorgd over te zijn. Iets met een plasmakoepel, de Golem (!), en AI. Helemaal begrijpen doe ik het niet, maar het is wel een dingetje.
Wow. Mijn existentiële waarheden blijken ineens een illusie te zijn. Daar moet ik even van bijkomen.
Waar zouden we zijn zonder Vrijland, zeg...
Waar zouden we zijn zonder Vrijland, zeg...
Erthanax
en juliomariner
vinden dit leuk
Ik heb in mijn leven gelukkig maar 1 keer griep gehad, maar ik heb 14 dagen lang kruipend naar de badkamer moeten gaan, omdat ik niet op mijn benen kon staan. Dus waarom corona? Echt griep is al erg genoeg.witte angora schreef: ↑03 mei 2023 23:10Exact. Ik heb sinds een paar dagen het vermoeden dat ik toch een Cronavariant onder de leden heb. Niet laten testen verder, dat vindt de overheid voor het moment niet nodig. Voorlopig even de sociale contacten beperken, en van de week maar verder zien. Hoe het voelt? Een stevige griep/verkoudheid. Geen koorts, wel veel hoesten, weinig energie, overal spierpijn. Veel meer is het niet. Zal vast wel weer een keertje overgaan.
Dat is zo. Ok, misschien is het 2,5 jaar maar toch, komt op hetzelfde neer.
Maar ik houd er over op.
Over naar de orde van de nacht.