Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
J. Deltoer

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Heb je nog wat zonden van je overdacht?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
13 mei 2023 19:21
Het was geen bedevaart... :lol: :lol:

J. Deltoer

Jammer....

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
13 mei 2023 19:23
J. Deltoer schreef:
13 mei 2023 19:21
Het was geen bedevaart... :lol: :lol:
Daar ben ik vandaag mee begonnen, het tweede deel van het pelgrimspad... Van Den Bosch tot Vught, toen was de koek wel op. Eigenlijk eerder, maar ik kwam geen bushalte tegen, dus ja.

En nee, het is geen bestaand pelgrimspad, gewoon een LAW, met als thema pelgrimeren. Maar dat is ook maar bedacht. Kun je gewoon negeren. Je loopt gewoon, en wat je al dan niet in je hoofd haalt mag je lekker zelf weten.

Toch heeft het me goed gedaan, na een half jaar het wandelen weer oppakken.

J. Deltoer

Voor jou dan dezelfde vraag...

Moneyman

witte angora schreef:
13 mei 2023 20:57
Lekker hè! Lopen is goed voor lichaam en geest. En af en toe een beetje afzien ook :wink:

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

witte angora schreef:
Moneyman schreef:
13 mei 2023 19:00
Zo, net terug van twee dagen door Limburg lopen. Heb met een vriend de helft (50km) van The Dutch Mountainbike Trail, die geldt als de zwaarste looproute van Nederland, gelopen. Heerlijk weer, een schitterende (maar erg drassige!) trail. Genieten dus!
Nu, na 60.000 stappen, eerst maar even met de benen omhoog :wink:
Daar ben ik vandaag mee begonnen, het tweede deel van het pelgrimspad... Van Den Bosch tot Vught, toen was de koek wel op. Eigenlijk eerder, maar ik kwam geen bushalte tegen, dus ja.
En nee, het is geen bestaand pelgrimspad, gewoon een LAW, met als thema pelgrimeren. Maar dat is ook maar bedacht. Kun je gewoon negeren. Je loopt gewoon, en wat je al dan niet in je hoofd haalt mag je lekker zelf weten.

DAPPER !! CHAPEAU !! 👍👍🤜🤛👏👏

witte angora

J. Deltoer schreef:
13 mei 2023 21:06
Er was zoveel om te overdenken, aan de zonden ben ik niet toe gekomen. Anders ga je een keertje mee? Neem ik je tijdens het lopen wel de biecht af. :D

witte angora

Moneyman schreef:
13 mei 2023 21:12
witte angora schreef:
Lekker hè! Lopen is goed voor lichaam en geest. En af en toe een beetje afzien ook :wink:
Mijn rug dacht er eigenlijk een beetje anders over, mijn benen ook wel trouwens. Maar dat het goed is voor de geest is zeker. Maar over twee weekjes gaan we weer verder met het Zuiderzeepad, dit was eigenlijk meer een test om te kijken of de volgende etappe van 12 kilometer haalbaar is. En dat moet te doen zijn. Het is toch weer een kwestie van de conditie opbouwen.

witte angora

Maar goed, het is nu tijd voor een bak koffie, met daarnaast een Café Marrakesh, en... wat haal je als in in Den Bosch op het station staat? Nou? Nou?

Juist!

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ha, dan heb je met een goede wandeling de geest leeggemaakt en de maag vol :D

J. Deltoer

witte angora schreef:
13 mei 2023 21:49
Maar goed, het is nu tijd voor een bak koffie, met daarnaast een Café Marrakesh, en... wat haal je als in in Den Bosch op het station staat? Nou? Nou?

Juist!
Doe dat nou niet. Allemaal slechte calorieën. Je bent nu zo goed bezig met lijnen en lopen. Beter Een boodje tomaat/sla/ui nemen.

J. Deltoer

witte angora schreef:
13 mei 2023 21:31
J. Deltoer schreef:
13 mei 2023 21:06
Er was zoveel om te overdenken, aan de zonden ben ik niet toe gekomen. Anders ga je een keertje mee? Neem ik je tijdens het lopen wel de biecht af. :D
Alleen een katholiek geestelijke mag de biecht afnemen en aangezien jij bij een andere club bent mag jij dat niet.
Lopen doe ik trouwens ook dagelijks. Ben bij een wandelclub en verder nog met partner en vrienden (ja die heb ik). Daarnaast ga ik iedere dag voor 10000 stappen.

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik word daar jaloers op, ik zit op rond de 400 stappen per dag, en dan moet ik mijn best doen.

witte angora

J. Deltoer schreef:
13 mei 2023 22:05
witte angora schreef:
13 mei 2023 21:49

Juist!
Doe dat nou niet. Allemaal slechte calorieën. Je bent nu zo goed bezig met lijnen en lopen. Beter Een boodje tomaat/sla/ui nemen.
Het is weekend! :D

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moneyman schreef:
13 mei 2023 19:00
Zo, net terug van twee dagen door Limburg lopen. Heb met een vriend de helft (50km) van The Dutch Mountainbike Trail, die geldt als de zwaarste looproute van Nederland, gelopen.
Ik ken de regio goed en ik weet ook hoe de route (het is trouwens Dutch Mountain Trail, die fiets kun je weglaten) loopt. Geen idee of je in Kerkrade of in Maastricht bent begonnen, maar als je vanuit Kerkrade bent begonnen, dan kom je in mij ogen de leukste plekken tegen op het moment dat je vanuit Duitsland weer Vaals in komt. Dat is ook de streek die ik regelmatig met de auto aandoe als ik me eens verveel en zin heb in bochtige bergweggetjes.

Moneyman

Nijogeth schreef:
14 mei 2023 05:47
(het is trouwens Dutch Mountain Trail, die fiets kun je weglaten)
Hahaha, altijd leuk die autocorrectie :wink:

We zijn in Mechelen (bij Hotel Bruls) begonnen en daarna 2x 25 km afgezakt. Met tussenstops bijo.a. het klooster in Wittem, De Smidse (auto’s kijken en Luikse ballen eten), het Hijgend Hert… :wink:

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het hijgend hert, dat is wel een leuke plek, goed verstopt ook. Met de auto moet je er echt gericht heen rijden.

Lisa29

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Vandaag gebruik gemaakt van mijn Weekend vrij abonnement van de NS. Gewoon zomaar in de trein gestapt en ergens uit gestapt om een heerlijk ijsje te eten. En nu genieten van de beelden van Feyenoord, landskampioen 😁😁😁

witte angora

Gelijk heb je, Lisa. Hoewel ik vaak gericht ergens heen ga, ga ik ook wel eens 'zomaar' ergens heen. Dan heb ik gewoon zin om daar eens rond te kijken. Een dagje Valkenburg bijvoorbeeld, of een terrasje pakken in Gouda. Het kan allemaal.

Plaats reactie