LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN MLM Deel 2

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

Om students eigen redenatie te gebruiken: "Ik weet het zeker dus is het een feit". Ik weet zeker dat student, maarschalk en slim dezelfden zijn, dus is het zo. Jammer dan student, maar wederom met je eigen redenaties onderuit geholpen.
Moeilijk he, om een discussie met argumenten te winnen? Wel triest dat je tot dit niveau moet afdalen en anderen zwart moet gaan maken om je gebrek aan inhoud te verdoezelen.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Je mag van mij de discussie winnen.....maar mlm gaat gewoon door en de verdiensten ook.

Student,maarshalk en meer, zijn dezelfde mensen
En wat maak het uit die 2/3 mensen die hier de forum beheersen over het totale denkende nederland. De meeste mensen komen hier niet en willen hier niet eens komen....
Het blijft toch een discussie zoals iemand graag op het poltieke partij SP stemt en de andere op Geert Wilders.

Een Sp-er vindt zijn programma goed. en Geert Wilders vind zijn programma goed. Een sp-er vind Geert Wilders extreem rechts. En GW-er vind een SP-er een grote communist. Dat is ook zo ))

Maarshalk ,student26 zijn zieke dan de mensen die liegen binnen een mlm organisatie. EN die student die zit tussen mlm ers en thuis praat hij gewoon met hun mee en hier op de forum kalkt hij van alles op wat hij toevallig hoort.

Raar eigenlijk hij heeft vrienden die mlm doen. Dat zijn toch jou vrienden niet. Blijkbaar een achterbakse figuur.

ZIEK!!!!!!!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

Student,maarshalk en meer, zijn dezelfde mensen
Dat zijn we niet. In ieder geval ben IK niet Maarschalk of iemand anders hier op het forum. Of Maarschalk hier onder meer namen schrijft weet ik niet, zoals ik ook niet weet of alle gasten hier verschillende personen zijn danwel steeds dezelfde persoon is. Ik heb al meerdere malen gezegd dat je een manier mag bedenken waarmee ik kan aantonen dat ik NIET anderen hier op het forum ben.
En wat maak het uit die 2/3 mensen die hier de forum beheersen over het totale denkende nederland. De meeste mensen komen hier niet en willen hier niet eens komen....
Om eerlijk te zijn interesseert mij dan net zo weinig als jou. Een forum kun je niet beheersen, tenzij je de sysop bent. Het staat hier iedereen vrij te schrijven en te reageren, als anderen dat niet doen kun je het mij niet kwalijk nemen dat ik een groter dan gemiddeld aantal berichten post.
Maarshalk ,student26 zijn zieke dan de mensen die liegen binnen een mlm organisatie. EN die student die zit tussen mlm ers en thuis praat hij gewoon met hun mee en hier op de forum kalkt hij van alles op wat hij toevallig hoort.
Ook dat verzin je weer ter plekke. De mensen die ik ken en die nu aan MLM doen (2 stuks) weten dondersgoed hoe ik erover denk. Ik was dan ook degene die op de presentatie (dit was bij 1 van de twee thuis) met de kritische vragen kwam waar de presentator geen antwoord op kon en wilde geven. Ik ben iemand van duidelijke meningen, dat weten al mijn vrienden, collega's en familieleden. Ik heb een sterke neiging om zaken waar ik in geinteresseerd ben of raak maar naar mijn smaak te weinig vanaf weet tot op de bodem uit te zoeken om vervolgens tot een oordeel te komen. Nogmaals, dat weet iedereen in mijn omgeving en ook weten ze allemaal dat ik geen meewaaier ben.
Raar eigenlijk hij heeft vrienden die mlm doen. Dat zijn toch jou vrienden niet.
Sterker, 1 van die twee behoort tot mijn beste vrienden. En hij weet precies hoe ik erover denk. Alleen ben ik mij er volledig van bewust dat het uiteindelijk ZIJN keuze is, en niet de mijne. Het enige dat ik kan doen is met hem discussieren.
Blijkbaar een achterbakse figuur. ZIEK!!!!!!!
Ik vind het behoorlijk zieker om mensen die je niet kent ten eerste zo te neer te zetten en ten tweede uit te schelden voor vanalles en nog wat. Je hebt geen enkel idee wie ik ben, wat ik doe, hoe ik in het leven sta, met wie ik omga enzovoorts en toch kun je de uitspraken doen die je hier doet? Je valt behoorlijk door de mand op deze manier. Kennelijk bestaat jouw leven voor een groot deel op misinterpretaties en aannames. Uiteraard jouw keuze, maar anderen op het persoonlijk vlak proberen aan te vallen omdat je geen argumenten meer hebt is per definitie een zwaktebod.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

MLM doen (2 stuks)
Verdienen zij geld verdoende geld mee?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

Verdienen zij geld verdoende geld mee?
Wat is voldoende?

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Maar aan ACN zit je dus wel vast.
Nogmaals, dit melden is alleen maar lastig als we iets willen verkopen, dus vooral verzwijgen.
Waar blijft je antwoord Maarschalk. Je liegt namelijk dat je barst 8)

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is voldoende?
Een ton per maand is voldoende. Daar kan ik me prima van redden ;-)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

Een ton per maand is voldoende.
Dan verdienen zij niet voldoende.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een sterke neiging om zaken waar ik in geinteresseerd ben of raak maar naar mijn smaak te weinig vanaf weet tot op de bodem uit te zoeken om vervolgens tot een oordeel te komen.
Waarom doe je dat dan niet?!
Of pretendeer je dat je dat doet (bijvoorbeeld door wel te zeggen dat je het doet maar niet naar meerdere presentaties te komen).
Of kom je misschien een beetje snel tot een oordeel en ben je niet mans genoeg om je oordeel bij te stellen als blijkt dat je het bij het verkeerde einde hebt?

Hou je zelf maar voor de gek. Niet iedereen (of beter gezegd: vrijwel niemand) is zo naief!

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Dan verdienen zij niet voldoende
Dat is hun probleem :lol: Ik kijk alleen naar mijn eigen bankrekening!

gast400

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door gast400 »

Alleen ben ik mij er volledig van bewust dat het uiteindelijk ZIJN keuze is, en niet de mijne. Het enige dat ik kan doen is met hem discussieren.
Nee, je moet hem laten vallen, want jij vindt MLM ers oplichters die de boel belazeren.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

Waarom doe je dat dan niet?! Of pretendeer je dat je dat doet (bijvoorbeeld door wel te zeggen dat je het doet maar niet naar meerdere presentaties te komen). Of kom je misschien een beetje snel tot een oordeel en ben je niet mans genoeg om je oordeel bij te stellen als blijkt dat je het bij het verkeerde einde hebt?
Uiteraard (weer) precies de reactie die weer te verwachten was. Immers, de echte argumenten zijn op, dus blijven er 2 opties over voor de niet zo slimme voorstanders: of gaan schelden, of proberen de geloofwaardigheid van de ander te ondermijnen. Jammer dat het weer zo'n doorzichtige poging is, maar goed.

De reden dan waarom ik niet allerlei presentaties af ga lopen. Die is namelijk vrij simpel: waarom zou ik? Waarom zou ik naar een presentatie gaan van de zoveelste MLM onderneming die mij gaat vertellen dat ik veel geld kan verdienen met hun systeem dat bewezen effectief is? Waarom zou ik mij weer laten voorkauwen hoe men daar denkt dat de markt zich zal ontwikkelen? Of hoe ik 5 mensen moet gaan zoeken die weer 5 mensen zoeken die weer 5 mensen zoeken zodat ik wel X euro kan verdienen?

Het lijkt mij toch vrij simpel, is het niet? Ik weet hoe het gebracht wordt, zo wordt het hier namelijk ook gebracht. Ik weet wat het systeem inhoudt en waarom men er van overtuigd is dat dit het beste systeem is dat ooit bedacht is. Geef mij eens 1 goede reden om WEL naar een presentatie te gaan? Om te zien dat niet op alle presentaties wordt verteld dat het op tig universiteiten wordt gedoceerd of andere leugentjes? Daarvoor hoef ik niet naar een presentatie hoor, ik ben er van overtuigd dat er inderdaad presentatoren zijn die zich niet aan dergelijke onzin wagen. Het punt is dat geen enkele presentator mij kan laten zien dat de argumenten die ik hier al ontelbare malen heb geschreven niet kloppen, domweg omdat er geen feiten zijn die het tegendeel bewijzen. Kortom: het heeft voor mij GEEN ENKELE ZIN om naar een presentatie te gaan.
Hou je zelf maar voor de gek. Niet iedereen (of beter gezegd: vrijwel niemand) is zo naief!
En das eigenlijk wel jammer voor je. Want als het wel zo was, zou MLM misschien inderdaad nog wel eens groot kunnen worden.
Quote: Dan verdienen zij niet voldoende

Dat is hun probleem Ik kijk alleen naar mijn eigen bankrekening!
Nou? En? Je vroeg toch of ze voldoende verdienen? Nee dus. Waarom vroeg je het nou eigenlijk?
Quote: Alleen ben ik mij er volledig van bewust dat het uiteindelijk ZIJN keuze is, en niet de mijne. Het enige dat ik kan doen is met hem discussieren.

Nee, je moet hem laten vallen, want jij vindt MLM ers oplichters die de boel belazeren.
Dat zijn jouw woorden en ZEKER NIET de mijne. Daarnaast bepaal ik zelf wel hoe ik met mijn vrienden omga, daar heb ik jouw advies echt niet voor nodig.

kuklos
Berichten: 9889
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door kuklos »

want jij vindt MLM ers oplichters die de boel belazeren.
Weer mis. Dat zijn MIJN gedachten.
Naast oplichters zijn jullie dus nog dom ook.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Een zeer domme opmerking, Kuklos, want MLM'ers zijn GEEN oplichters.
Is kuklos misschien een verbastering van het engelse 'haven't got a clou'?

gast400

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door gast400 »

Ik heb een sterke neiging om zaken waar ik in geinteresseerd ben of raak maar naar mijn smaak te weinig vanaf weet tot op de bodem uit te zoeken om vervolgens tot een oordeel te komen.
Ik ook, en ik ben tot het oordeel gekomen dat het niet normaal is
om h.o.m.o.f.i.e.l. te zijn.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik ben inderdaad te voorbarig geweest met het melden dat je bij ACN aan een contract vastzit.
Dat heb ik nergens kunnen vinden.
Een fout mijnerzijds dus.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Ter info:
Press Release Source: TeliaSonera


TeliaSonera Finland and ACN Communications Finland Enter into Agreement on Co-Operation

Monday January 31, 10:12 am ET


STOCKHOLM, Sweden, Jan. 31, 2005 (PRIMEZONE) -- TeliaSonera Finland Oyj, its subsidiary Tele Finland Oy and ACN Communications Finland Oy have concluded a co-operation agreement. According to the agreement, ACN Communications Finland discontinues its own branded mobile service and starts marketing Tele Finland's mobile service offering through its existing sales channel -- Independent Representatives. ACN's Finnish customers can continue as customers of Tele Finland Oy. ACN's assets, personnel, agreements or other business operations are not assigned to Tele Finland by the agreement.
ADVERTISEMENT


``We decided to start the co-operation with ACN, since the company has operated as a service provider in our network and we want to ensure continuity of service for ACN's customers,'' says Janne Vainio, Senior Vice President of TeliaSonera Finland's Consumer Customers Segment.``

``This extension of our relationship with TeliaSonera offers both our customers and our representatives significant benefits,'' says David Colley, CEO of ACN's European Operations.

Under the agreement concluded between the companies, Tele Finland will offer ACN's customers a chance to continue effortlessly as Tele Finland's customers. For the duration of the transition period, Tele Finland will provide ACN's customers with similar pricing as they have been offered by ACN. (ACN's customers will receive more detailed instructions and further information by mail within the next few days.)

``We have made the transition as easy as possible. All the customer's subscriptions will be transferred free of charge at one go, and the service will continue without any interruption despite the transfer. The customers need not exchange their SIM cards, so their subscription numbers will not change and the telephone numbers saved on the SIM cards, for example, remain unchanged,'' says Arto Heimonen, Managing Director of Tele Finland.

Tele Finland Oy is a mobile service provider owned by TeliaSonera Finland and operating in its network. The company provides subscriptions for basic communications, fair and straightforward pricing, and well-functioning monthly invoicing.

Further information:



Janne Vainio, Senior Vice President, TeliaSonera
Finland Oyj
Tel. +358 400 400171
E-mail: [email protected]

Arto Heimonen, Managing Director, Tele Finland Oy
Tel. +358 40 7330483
E-mail: [email protected]

Antti Arponen, Country Manager, Finland,
ACN Communications Finland Oy
Tel. +358 40 9100002
E-mail: [email protected]

ACN

ACN is a leading direct selling company offering highly competitive fixed and mobile telephone services, internet access, gas and electricity services to consumers and small businesses in Europe, the United States, and Canada. ACN is one of the fastest growing privately held companies with annual revenue growth of almost 50% and annualized revenue exceeding $500 million. ACN markets directly to consumers and small businesses using thousands of commission based Independent Business Representatives. ACN's services are available in: Australia; Austria; Belgium; Canada: Denmark; Finland; France; Germany; Ireland; Italy; Netherlands; Norway; Portugal; Sweden; Switzerland; Spain; the United Kingdom and the United States. For more information about ACN, please visit www.acneuro.com.

TeliaSonera

TeliaSonera Finland Oyj, the Finnish profit centre of TeliaSonera, offers products and services under the Sonera brand.

TeliaSonera is the leading telecommunications company in the Nordic and Baltic regions. At the end of December 2003 TeliaSonera had 11,957,000 mobile customers (37,610,000 incl. associated companies) and 8,061,000 fixed customers (9,160,000 incl. associated companies) and 1,631,000 internet customers (1,691,000 incl. associated companies). Outside the home markets TeliaSonera has extensive interests in the growth markets in Russia, Turkey and Eurasia. TeliaSonera is listed on the Stockholm Exchange and the Helsinki Exchanges. Pro forma net sales January-December 2003 amounted to SEK 81.7 billion (EUR 9.01 billion). The number of employees was 26,694. www.teliasonera.com


--------------------------------------------------------------------------------
Source: TeliaSonera

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

Ik ook, en ik ben tot het oordeel gekomen dat het niet normaal is om h.o.m.o.f.i.e.l. te zijn.
Gek genoeg ben ik dat met je eens.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

wat ter info ACN? voordeel/nadeel?

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt Maarschalk,

Vond het allemaal mooi klinken, dat ACN. Weet nu in ieder geval dat ik hier niet aan ga beginnen. Iemand die mij hierover informeerde ken wel iemand die hier aan begonnen is en ik ben dan ook benieuwd hoe dit zal gaan.

Maarschalk, weet jij een MLM die wel betrouwbaar is? Zou je graag wat meer willen vragen over dit onderwerp.

Groeten

Gesloten