Ik snap je, of ja, eigenlijk niet.
Ik ben ook alleen, ik heb gekozen voor het premium pakket, omdat je dan de max aan kwaliteiten hebt.
Ja ik betaal voor 4 schermen, het verschil tussen jou en mij is echter, dat ik wél weet dat dit al vanaf dag 1 voor mijn adres geldt, ofwel huishouden.
Ik deel m'n account ook met 2 anderen, die betalen hier echter niets voor, ik moet toch al betalen, dus lift maar mee, met in het achterhoofd dat dit ooit kon veranderen, wat nu dus gebeurt.
Willen zij gebruik willen blijven maken, vind ik prima, maar dan betalen zij die extra kosten, want dat ga ik niet doen. Ik betaal nu voor mijzelf, en een ander mag best kijken, zolang dat kan, no problem.
Ik zag ergens discriminatie staan, nou, dat is natuurlijk de reinste onzin die je kunt verkopen. Ik hoop je dit zelf ook wel snapt.
Er gaat nu gehandhaafd worden, op een regel die al sinds dag 1 geldt, maar de ogen voor gesloten werden, want dit kon niet tegen gegaan worden.
Dat jij als alleenstaande het Premium pakket afneemt, is je eigen keus, niemand die je dit verplicht (hoop ik voor je).
Dat je geen gebruik maakt van 3 schermen, omdat je alleen bent, doet niet ter zake voor de dienst. De mogelijkheid is er, mits binnen het eigen huishouden.
Je koopt een auto met airco, maar gebruikt dit nooit, had je er een zonder kunnen kopen, had wat gescheeld.
Je hebt verzekeringen waar je nooit gebruik van maakt, dan moet iemand anders dat kunnen ipv jij?
Je hebt 6 lepels, maar bent alleen, maar ja, worden verkocht per 6, dus ja 5 worden niet gebruikt.
Gare vergelijkingen, maar dat jij een dienst afsluit waar je deels gebruik van maakt, of kunt maken omdat je alleen bent, is niet het probleem van de aanbieder. Maar een keus die je maakt het toch wel of niet te doen.
Dus net als de meesten hier, raad ik aan om het op te zeggen of een lager abonnement.
Een juridische kwestie, ga je 101% verliezen, want zij hebben gelijk en staat in de voorwaarden, dat iemand niet helemaal snapt wat een huishouden inhoud (leer je op de basisschool), kunnen zij niets aan doen.
Maargoed het is 2023, waar er volop geklaagd, gezeurd en gecanceld wordt, wat er in 2017 gezegd is of wat andere diensten al dan niet toestaan, doet er niet toe. Prime is Netflix niet, en algemene voorwaarden mogen gewijzigd worden (wat hier niet het geval is, altijd al zo geweest)..
Die trouwe abonnees waar je het over hebt overigens, van de 4 is dat er maar 1, die andere 3 hebben zij niets mee van doen, die kijken illegaal
Doe er je voordeel mee, i'm out.
Verdere reacties zullen uitblijven. Je mag reageren, alleen ga ik dat niet meer doen. Het is allemaal, van iedereen, wel duidelijk genoeg zo.