Ik had ze op de vorige kanarie, die dingen zijn absoluut erg fijn. Je kan je ramen op een kier zetten, en toch geen wervelwinden in de auto. Misschien toch maar eens bestellen, 60 euro uitgesmeerd over een jaar of 10 zijn de kosten natuurlijk niet.
Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Ik had ze op mijn tweede auto, jaren en jaren geleden. Ideaal. Maar je ziet ze eigenlijk nergens meer.
Het gekke is dat ik ze juist overal zie. Vrijwel iedere auto uit onze autogroep heeft ze.
Je ziet ze inderdaad wel een stuk minder in het normale verkeer.
Ik heb ze ook. Minder windgeruis (dus zuiniger ) en geen buiswater naar binnen als het regent.
Onkruid zal wel blij zijn. 32 miljoen voor onderzoek naar long covid.
-
Heb je ze al gemonteerd? En pasten ze goed, of nog net niet? Ik ben eigenlijk wel in de markt voor een setje.grun schreef: ↑01 jun 2023 13:08Ik heb nu van die windgeleiders gekocht, die waren maar 60 euro. Je ziet ze niet veel meer en ze zijn meestal voor de meeste merken niet op voorraad. Bij de bestelling moet je je kenteken opgeven en dan worden ze exact voor jouw type auto op maat gemaakt met pasgarantie (link). Ik vind het prima, de ramen kunnen zelfs bij slecht weer gewoon op een kier open gezet worden.
https://www.youtube.com/watch?v=D6snsYoFfFE
Ik heb ze net opgehaald en wil ze binnenkort monteren. Er zit een dunne lip aan zodat ze samen met het raam zelf in de rubbers klem zitten. Na de montage moet je het raam voor de eerste keer met kleine stapjes omhoog doen en 24 uur laten zitten, dan kan het rubber zich enigszins vormen. Daarna kun je de ramen normaal gebruiken.witte angora schreef: ↑01 jun 2023 21:56Heb je ze al gemonteerd? En pasten ze goed, of nog net niet? Ik ben eigenlijk wel in de markt voor een setje.
Ik heb ze hier besteld maar er zullen vast andere leveranciers zijn.
https://www.winparts.nl/ruiten-toebehor ... /c185.html
Ik zal helemaal blij zijn, als ik alle instanties ingeligt worden hoe ze met dat soort patiënten om moeten gaan als ze hulp zoeken.
En nu maar hopen dat alles heel snel start, na dat het jaren genegeerd is door VWS. Het zogenaamde "griepje". Noemde ze het.
Er is niets genegeerd. En het werd al helemaal geen griepje genoemd.
Kuipers heeft dat in diverse interviews gezegd, dat een covid besmetting niks meer als een griepje is. En hoezo niet genegeerd? Ze hebben er 3 jaar niks aan gedaan, met pijn en moeite krijgen de mensen die LC hebben opgenoemd tijdens de eerste jaar, die in de verzorgende sector werkte, en schamele vergoeding. Hoezo noem je dat dan niet genegeerd. Hoevaak werd er door de 2e kamer uitgebreid over gesproken wat voor probleem LC is? En het werd niet geregistreerd, want dat was niet nodig.
Voor de meeste mensen die met Covid besmet werden, was het ook niet meer dan een griepje. En drie jaar niks gedaan? Doe niet zo dwaas, denk eens aan alle maatregelen. En zo schamel is die vergoeding niet. Long covid is een medisch probleem, hoe vaak moeten kamerleden daar over praten?
Wat werd er dan gegaan aan het probleem long covid in die 3 jaar? Ik ben wel benieuwd. 15.000 en misschien wel nooit meer niks kunnen is het maar een schamele vergoeding hoor.Lady1234 schreef: ↑02 jun 2023 10:33Voor de meeste mensen die met Covid besmet werden, was het ook niet meer dan een griepje. En drie jaar niks gedaan? Doe niet zo dwaas, denk eens aan alle maatregelen. En zo schamel is die vergoeding niet. Long covid is een medisch probleem, hoe vaak moeten kamerleden daar over praten?
Daar door zijn er wel een hoop mensen die niet meer kunnen werken, dus werd dat wel degelijk een probleem.
Als er vragen over gesteld werden, werden er alleen maar beloftes gedaan, en niet nagekomen en vaak in tijd overschreden.
Er zijn helaas meer zieken en ziekten.
Ik ga het Covid topic niet overdoen.
Ik ga het Covid topic niet overdoen.
Hou er maar over op, het lijkt wel weer een nieuw stokpaardje.
Stop dan ook met het reageren dat er genoeg gedaan werd, ik zie dat in die 3 jaar niet terug. Ik zie ook geen linkjes van dat er iets gedaan werd. Als je dat niet gezegd had, had ik verder niet hoeven te reageren.
Als je die losse opmerking nou even in de juiste context plaatst, dan weet je ook dat de manier waarop jij het citeert (beter: misbruikt) een verdraaiing is van wat er bedoeld werd.
Maar goed, een Covid-discussie met jou is toch zinloos - er is toch nooit beweging in jou te krijgen.
Nee covid niet inderdaad, maar waar misbruik ik het dan. Waar zijn de linkjes dat er wel iets gedaan werd? Het werd gewoon genegeerd. Mensen met Long Covid konden nergens terecht.Moneyman schreef: ↑02 jun 2023 10:59Als je die losse opmerking nou even in de juiste context plaatst, dan weet je ook dat de manier waarop jij het citeert (beter: misbruikt) een verdraaiing is van wat er bedoeld werd.
Maar goed, een Covid-discussie met jou is toch zinloos - er is toch nooit beweging in jou te krijgen.
-
LC blijkt toch ernstiger te zijn en behoorlijk invaliderend.
Er zijn heel veel ernstige gevolgen, zowel mentaal als fysiek , die nu pas écht worden onderkend, hetgeen wel benoemd moet worden en serieus naar gekeken moet worden.
En ook nu bij het onderzoek naar het Coronabeleid hier in Nederland blijken er weer de nodige obstakels en hobbels te zijn en men vooralsnog over elkaar heen buitelt.
Ik hoop écht dat er straks een eerlijk onafhankelijk en dus objectief rapport komt.
Er zijn heel veel ernstige gevolgen, zowel mentaal als fysiek , die nu pas écht worden onderkend, hetgeen wel benoemd moet worden en serieus naar gekeken moet worden.
En ook nu bij het onderzoek naar het Coronabeleid hier in Nederland blijken er weer de nodige obstakels en hobbels te zijn en men vooralsnog over elkaar heen buitelt.
Ik hoop écht dat er straks een eerlijk onafhankelijk en dus objectief rapport komt.
U vergeet een woordje in bovenstaande zin, nl. het woordje nu.
Zet het woordje nu achter het woord besmetting en u geeft een juiste weergave van hetgeen er gezegd is.