LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Gast »

Afgelopen woensdag had bij mij een pakket bezorgd moeten worden. Ik heb er alle begrip voor, dat dit niet kon wegens de overvloedige sneeuwval.
Via tracktrace.nl kreeg ik de mededeling, dat de bezorging uitgesteld werd tot de volgende werkdag.. Nog geen probleem. Echter: donderdag laat tracktrace hetzelfde verhaal zien alsmede ook op vrijdag en zaterdag. Wij hebben zelf geconstateerd, dat donderdag pakketten werden bezorgd. Een postbode verklaarde, dat bij ons in de wijk pakketten werden bezorgd. Volgens de klantenservice wordt mijn pakket pas maandag bezorgd. TPG is blikbaar wel heel selectief bang voor een paar centimeter sneeuw. Voor de goede orde: Ik woon in een grote woonwijk van een plaats met zo'n 30000 inwoners. Geweldige service TPG ! Niet bedankt dus.

Gast

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Gast »

Had je wel de stoep voor je huis geveegd?

Gast

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Gast »

In die woonwijken is nou net niet gestrooid, het is hier ook spekglad, zou t snappen als de TPG niet kwam

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Bij ons in de woonwijk word de post prima bezorgd en de reclames ook.
We doen wel iedere dag sneeuw ruimen en pekel strooien.Zodat de post bezorgd kan worden.Normaal word de pakeerplaats ook gedaan door de gemeente,maar de strooizand is op.Maar gelukkig gaat het dooien en dan hebben we het weer gehad.We hebben geen klachten gelukkig. groetjes!!!!!!!

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door karr-1 »

Ik denk dat je dat ook beter aan TPG zelf kunt overlaten die kunnen prima beoordelen of het verantwoord is om pakketten te bezorgen of niet.

Maar goed, als het je niet interesseert of een ander zijn nek breekt om jou pakje te bezorgen dan moet je vooral gaan klagen.

Caatje

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Caatje »

Waar staat dat, dat het die persoon niet interesseert? Lees ik nergens.

Weer zo,n conclusie, wat nergens op slaat!

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door karr-1 »

Caatje :
TPG is blikbaar wel heel selectief bang voor een paar centimeter sneeuw. Voor de goede orde: Ik woon in een grote woonwijk van een plaats met zo'n 30000 inwoners. Geweldige service TPG ! Niet bedankt dus.
I rest my case......

Caatje

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Caatje »

En daar maak jij op uit, dat het die persoon niet interesseert?

Jij hebt nooit geen problemen las ik net. Dus vraag ik mij af wat jij hier doet!

Anderen uitlokken en door jou chatgedrag, zijn en worden vele topics gesloten. Nou, ga je gang, doe je best. Je hebt waarschijnlijk niets beters te doen.

Gast

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Gast »

je hoeft zelf toch geen problemen te hebben om andere te kunnen helpen, Caatje?
Enne, voorlopig ben jij degene die aan het chaten is.... :wink:

Maar goed, wanneer je dat pakje zo dringend nodig hebt en TPG kan er door het weer niet door.
Waarom ga je het pakje dan niet even zelf ophalen?

Gast

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Gast »

En jij niet? Jij bent niet aan het CHATTEN ?

Nee, ik ben ook niet diegene die problemen heeft met de TPG. Ik veeg altid mijn EIGEN straatje schoon. Zouden meerderen moeten doen!

Gast

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Gast »

Het tweede gedeelte was ook niet voor jou bedoeld, maar je schijnt je wel aangesproken te voelen.

Raar.
Heb je daar wel vaker last van?
Zijn hele goeie behandelingen voor hoor.

Caatje

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Caatje »

O ja, het is maandag, Tros aanwezig, dus zal dit onderwerp gauw gestopt worden. Gaat zoals gewoonlijk, gaat het weer nergens over. 8)

Gast

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Gast »

Tja Caatje, dat krijg je ervan wanneer personen zoals jij je niet aan de topic houden, maar personen persoonlijk gaat aanvallen.
Ik heb van jou niet 1 reactie gezien die ook maar iets met het onderwerp te maken heeft.

Same on you!!!

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: TPG selectief bang voor beetje sneeuw........

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten