Er zijn groep mensen die deze aandoening hebben. Een aantal werkt nog gewoon, hetzij in deeltijd, hetzij aangepast of allebei. Er is ook een deel wat niet kan werken.Onkruid71 schreef: ↑29 jun 2023 23:19Geen idee wat u voor onzin kletst, slapend rijk worden?WeerIemandanders schreef: ↑29 jun 2023 22:58Is dit niet wat iedereen wil? Slapend rijk worden?Onkruid71 schreef: ↑29 jun 2023 19:18@weeriemandanders, toch zit er wel degelijk verschil in, ik ga slapen wanneer ik bijna Omval, ik typ wanneer ik kan, ik hoef geen prestatie te verrichten, dus geen druk, niks.
De problemen van deze ziekte zijn individueel al een probleem. Allemaal bij elkaar. Is het bijna onmogelijk.
En van een bijstandsuitkering rond komen is sws al geen pretje, daar is weinig mee te doen. Anders had ik echt wel aan het werk gegaan als ik kon.
Ik had eisen in het leven, dat heb ik helaas allemaal moeten laten varen.
Maar dat is mijn ziekte, helaas neemt het uwv vaak mensen met deze ziekte niet serieus.
Vandaar dat ik ook zei, dat met die FML lijst, dat dat natte vingerwerk was, en dat dat wat ze zeiden voor mij allemaal onmogelijk is.
Nu hopen dat ik vrijstelling van de participatiewet krijg, omdat ik net van gemeente ben verandert.
U zal vast klachten heviger ervaren dan een ander maar bent niet bereid naar artsen te luisteren of wat moeite te doen. U legt zich er te gemakkelijk bij neer en eist te veel.
Welke arts moet ik luisteren, die zegt dat meer bewegen de oplossing is?
En ik leg me er te gemakkelijk bij neer?
Waarop baseert u dat allemaal?
Er zijn geen behandelingen die werken of helpen.
Wat moet ik dan doen?
Dit staat natuurlijk op internet en u zal niet de enige zijn die denkt: oh, je kan er dus voor afgekeurd worden, dan moet ik dat ook!
Heb je al geprobeerd te werken? Deeltijd of aangepast? Om te zien of het echt niet gaat of misschien toch wel? Voordat u meteen hiervan uit gaat en het niet eens wil proberen. Ik mis de motivatie bij u.