Ziggo incasseert meer geld dan volgens contract
-
- Berichten: 622
- Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42
Re: Ziggo incasseert meer geld dan volgens contract
Welcome to the real world.
Tering naar de nering, begin klein en bouw dat uit. Niet gelijk het meest uitgebreide kan altijd daarna nog.
Niet gelijk iets storneren als je het er niet mee eens bent. Er wordt in principe altijd vooruit betaald.
Aanbiedingen ? In your dreams
Tering naar de nering, begin klein en bouw dat uit. Niet gelijk het meest uitgebreide kan altijd daarna nog.
Niet gelijk iets storneren als je het er niet mee eens bent. Er wordt in principe altijd vooruit betaald.
Aanbiedingen ? In your dreams
Re: Ziggo incasseert meer geld dan volgens contract
Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van storneren, maar in dit geval, drie maanden nog eens incasseren, wat één maand moet zijn en ook nog voor 100%, terwijl er een korting afgesproken is. Gewoon te gek voor woorden, dan zou ik ook storneren.
Re: Ziggo incasseert meer geld dan volgens contract
Je staat in je recht. Het gaat alleen gedoe opleveren. Daarnaast moet je nog wel betalen wat wel is overeengekomen.
Re: Ziggo incasseert meer geld dan volgens contract
de oplossing die ik heb gekregen is de volledige misgelopen korting uitgekeerd op mn rekening en de maandelijkse kosten doorbetalen.
probleem opgelost.
probleem opgelost.
Dorfje
vindt dit leuk
-
- Berichten: 622
- Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42
Re: Ziggo incasseert meer geld dan volgens contract
Noem mij maar een cynicus maar deze oplossing geloof ik niet, gezien de halsstarrige houding van oa Ziggo als het om betalen en verrekenen van abonnementsgelden gaat.
Re: Ziggo incasseert meer geld dan volgens contract
Dit is wat Ziggo mij aanbood omdat het niet mogelijk was om de resterende korting er weer op te zetten (voorbeeld als er 8 maanden korting overblijft, dat biedt Ziggo niet aan) dit was 1 maand geleden mijn oplossing. en wat mij betreft prima
Re: Ziggo incasseert meer geld dan volgens contract
Maar op 4 juli hebt.u uitgebreid uw beklag gedaan, maar blijkbaar was het probleem al een maand geleden tot tevredenheid opgelost.
Jerpauw
vindt dit leuk
Re: Ziggo incasseert meer geld dan volgens contract
Hmm, ja, bij Ziggo is iedere klant er een en niet te vergelijken met een ander. Dat maakt dat de een wel iets voor elkaar krijgt en een ander niet.
Ik ben dit jaar klant van Ziggo (omdat ze me een goede aanbieding deden), maar volgend jaar klant bij KPN (zelfde reden). Ieder jaar overstappen is het beste wat je kunt doen in een verzadigde markt (iedereen heeft internet en tv). Ik heb hier coax, glasvezel en vdsl liggen, de kabels laat ik gewoon liggen, een ander kastje aansluiten is maar 5 minuutjes werk en je kunt er weer een jaar tegenaan tegen minimale kosten.
Als je belt met Ziggo (of een ander provider) vragen ze om je postcode en geboortedatum, toch? Dan zien ze meteen op hun schermpje welke alternatieven er op jouw adres zijn. Vervolgens begint het communicatie spel, degene die zich goed heeft voorbereid wint meestal, dus zorg daarvoor.
- welke alternatieven zijn er op jouw adres (glasvezel, vdsl, coax (lees: ziggo));
- mobiele telefonie, wat is je mobiele provider (combi korting met extra voordelen);
- zorg dat je de tarieven en pakketten uit je hoofd kent, dan kun je ze daarmee om de oren slaan.
Enzovoort, enzovoort. Heb je geen alternatief op jouw adres dan ben je de sjaak. Heb je dat wel dan heb je ruimte om te onderhandelen. Ben je bijna einde contract, bel dan de afdeling opzeggen (retentie = klantbehoud) en zeg dat je een aantrekkelijke aanbieding hebt van KPN omdat er op jouw adres ook glasvezel beschikbaar is). Niet liegen, niet zeggen dat je glas hebt als dat niet zo is, zij kijken mee). Die mensen van de retentieafdeling zijn ervaren medewerkers van de klantenservice die een zekere vrijheid hebben om jou een mooie aanbieding te mogen doen, binnen bepaalde grenzen natuurlijk. Het resultaat moet zijn dat beide partijen tevreden zijn, jij een mooi pakket tegen minimale kosten, zij de garantie dat je nog een jaar klant blijft want je gaat wel een nieuw jaarcontract aan). Geef aan dat je twijfelt, misschien dat je nog een gratis extra zenderpakketje krijgt. Of niet natuurlijlk, je kunt het altijd de volgende dag nog eens proberen bij een andere medewerker.
Ik ben dit jaar klant van Ziggo (omdat ze me een goede aanbieding deden), maar volgend jaar klant bij KPN (zelfde reden). Ieder jaar overstappen is het beste wat je kunt doen in een verzadigde markt (iedereen heeft internet en tv). Ik heb hier coax, glasvezel en vdsl liggen, de kabels laat ik gewoon liggen, een ander kastje aansluiten is maar 5 minuutjes werk en je kunt er weer een jaar tegenaan tegen minimale kosten.
Als je belt met Ziggo (of een ander provider) vragen ze om je postcode en geboortedatum, toch? Dan zien ze meteen op hun schermpje welke alternatieven er op jouw adres zijn. Vervolgens begint het communicatie spel, degene die zich goed heeft voorbereid wint meestal, dus zorg daarvoor.
- welke alternatieven zijn er op jouw adres (glasvezel, vdsl, coax (lees: ziggo));
- mobiele telefonie, wat is je mobiele provider (combi korting met extra voordelen);
- zorg dat je de tarieven en pakketten uit je hoofd kent, dan kun je ze daarmee om de oren slaan.
Enzovoort, enzovoort. Heb je geen alternatief op jouw adres dan ben je de sjaak. Heb je dat wel dan heb je ruimte om te onderhandelen. Ben je bijna einde contract, bel dan de afdeling opzeggen (retentie = klantbehoud) en zeg dat je een aantrekkelijke aanbieding hebt van KPN omdat er op jouw adres ook glasvezel beschikbaar is). Niet liegen, niet zeggen dat je glas hebt als dat niet zo is, zij kijken mee). Die mensen van de retentieafdeling zijn ervaren medewerkers van de klantenservice die een zekere vrijheid hebben om jou een mooie aanbieding te mogen doen, binnen bepaalde grenzen natuurlijk. Het resultaat moet zijn dat beide partijen tevreden zijn, jij een mooi pakket tegen minimale kosten, zij de garantie dat je nog een jaar klant blijft want je gaat wel een nieuw jaarcontract aan). Geef aan dat je twijfelt, misschien dat je nog een gratis extra zenderpakketje krijgt. Of niet natuurlijlk, je kunt het altijd de volgende dag nog eens proberen bij een andere medewerker.
Re: Ziggo incasseert meer geld dan volgens contract
Ik wou dat ik dit topic nooit gelezen had, ik dacht het gaat en keer goed bij ziggo, maar dat was blijkbaar toch niet zo.
Mijn eerste rekening, waar ik zelf over moet vragen wanneer ik die krijg, bestaat uit 3 maanden, waarvan de eerste maand zonder korting, vreemd allemaal.
Moet eerst betalen en dan verrekenen ze het de volgende keer wel.
Ik blijf het vreemd vinden, maar ja, deze keer kan het.
Mijn eerste rekening, waar ik zelf over moet vragen wanneer ik die krijg, bestaat uit 3 maanden, waarvan de eerste maand zonder korting, vreemd allemaal.
Moet eerst betalen en dan verrekenen ze het de volgende keer wel.
Ik blijf het vreemd vinden, maar ja, deze keer kan het.