Zou goed kunnen dat een aantal politici wegens de bedreigingen iets anders gaan doen.snuffel1 schreef: ↑10 jul 2023 19:11Er geen Rutte 5 meer want Mark Rutte heeft gekozen om de politiek vaarwel te zeggen. Het volk heeft gezegevierd want dat was de wens van het volk. Ik vrees dat veel ministers zijn voorbeeld gaan volgen want die zijn er ook klaar mee en zoeken een functie elders, zeer begrijpelijk gezien de bedreigingen die ze op social media en op hun huisadres te verduren krijgen. Voor nu is rust geboden en is het afwachten wie de partijen als lijsttrekker naar voren gaan schuiven en daar stemmen de leden van de politieke partijen op maar er zijn weinig mensen lid van een politieke partij. laten we eerst afwachten of de partijen met een lijsttrekker komen, het partijprogramma kloppend is en maak op basis daarvan een keuze.
Dat is niet best als je wegens zoiets vertrekt natuurlijk.
Aan de andere kant;ik kan me niet herinneren dat zoiets tot voor een paar jaar voorkwam,die bedreigingen dus.
Komt dat door de verharding van de maatschappij of door dat deze politici er echt een zooi van hebben gemaakt?
Wie het weet mag het zeggen,maar ik ben bang dat het laatste zeker ook een rol speelt.
ik treur in ieder geval niet om het vertrek van rutte en co,maar dat was waarschijnlijk al duidelijk.