LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mcode 1649

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Mcode 1649

Ongelezen bericht door Gast »

Wij bellen al een paar maanden met 1649 en tot nu toe bevalt het erg goed. Vandaag wilde ik inloggen met mijn gegevens op de site en kreeg ik deze melding:

Mcode moet worden ingevoerd

Als beveiliging dient u uw machtigingscode (Mcode) in te gegeven. Dit is een 4-cijferige code die wij als omschrijving meesturen op uw bank- of giro-afschrift. Wat moet u doen:

Zoek op uw bank- of giro-afschriften naar de laatste incasso die door 'Solaris Systems BV' is gedaan.
In de omschrijving op het afschrift staat 'MCODE' gevolgd door 4 cijfers.
Bel vanaf een aangemeld toestel gratis naar 0800 - 1649 (gratis). U hoort nu uw klantnummer.
Kies vervolgens in het menu voor optie 7 om uw Mcode in te toetsen. Wanneer de code juist is, hoort u een bevestiging.

Is dit inderdaad ter beveiliging en waarom moet ik dit nu ineens doorgeven? Of is het alleen om zekerheid te krijgen voor 1649 dat ze de rekening incasseren bij de juiste persoon? Kan iemand hier iets meer over vertellen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijk groet,
Stefanie

Gast

Re: Mcode 1649

Het zal te maken hebben met controle van de automatische machtiging. Het is overigens niet 'in eens'. Is altijd al zo geweest.

Gast

Ja ik bedoel voor onszelf 'ineens', want we zijn al vanaf januari bij 1649 aangemeld en nu in maart krijgen we het bericht van die code. 8)

taxiwim

Ongelezen bericht door taxiwim »

Die mcode is terbevestiging of je bank of girorekening klopt bij je naam en adres je kan via internet vanalles opgeven dus dit is een beveiliging

Gesloten