Welkom terug hoor! Je inbreng werd gewaardeerd en zal dat ook onder de nieuwe naam wel weer worden.Ron5300 schreef: ↑31 jul 2023 15:08Ik wist dat mijn schrijfstijl me zou verraden maar ik heb inderdaad onder een andere naam weer een account aangemaakt wat het is een blijft een leuk forum.
Met juridische kwesties ga ik me niet meer bezig houden want daarvoor ontbreekt mijn kennis omdat er zoveel qua wetgeving is veranderd maar de omgang met vele forumleden ook al is het digitaal schept toch een soort van band die je niet zomaar niet zomaar verbreekt,
Huiskamer
Re: Huiskamer
Erthanax
vindt dit leuk
Ik heb werkelijk geen idee tegen wie je het hebt. Herken ook niets aan zijn schrijfstijl, geen specifieke kenmerken. Dezelfde stijl zie ik bij zoveel forumleden.Moneyman schreef: ↑31 jul 2023 15:41Welkom terug hoor! Je inbreng werd gewaardeerd en zal dat ook onder de nieuwe naam wel weer worden.Ron5300 schreef: ↑31 jul 2023 15:08Ik wist dat mijn schrijfstijl me zou verraden maar ik heb inderdaad onder een andere naam weer een account aangemaakt wat het is een blijft een leuk forum.
Met juridische kwesties ga ik me niet meer bezig houden want daarvoor ontbreekt mijn kennis omdat er zoveel qua wetgeving is veranderd maar de omgang met vele forumleden ook al is het digitaal schept toch een soort van band die je niet zomaar niet zomaar verbreekt,
Erthanax
vindt dit leuk
Maar ik begrijp dat het een oud-jurist betreft, dus dan zal het Elle Flowers wel zijn.
Ron5300 is in al zijn verschijningen altijd een stuk samenhangender en nuttiger (geweest) dan dat bloemenmeisje.
Moneyman
, witte angora
en alfatrion
vinden dit leuk
-
En ik heb ook geen idee
Dan moeten jullie maar een beetje rondkijken in wat topics van een paar weken geleden
-
-
Volgens mij is het er maar één geweest...
Erthanax
vindt dit leuk
Dat kan, maar het ging/gaat mij er niet zozeer om wie hij is, maar dat ik helemaal geen speciale kenmerken in zijn manier van schrijven zag.
Prima zinsopbouw, maar hier en daar een tikfoutje en wat komma’s vergeten.
Maar welk oud-lid het zou moeten zijn, kan ik niet zeggen.
Maar welk oud-lid het zou moeten zijn, kan ik niet zeggen.
-
Nou had ik toch al een overduidelijke hint gegeven...
Moneyman
, Ron5300
en moederslink
vinden dit leuk
Yes, ik weet ut. Het is Deltoer!
Jij stelde alleen een vraag!
Moneyman
vindt dit leuk
-